Το όνομα Audi Q8 e-tron επιβεβαιώθηκε για το facelift του SUV

Το νέο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας e-tron της Audi θα αποκαλυφθεί στις 9 Νοεμβρίου.

Το όνομα Audi Q8 e-tron επιβεβαιώθηκε για το facelift του SUV

Το νέο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας e-tron της Audi θα αποκαλυφθεί στις 9 Νοεμβρίου.

Η Audi επιβεβαίωσε ότι θα παρουσιάσει στις 9 Νοεμβρίου ένα νέο μέλος της αμιγώς ηλεκτρικής γκάμας e-tron, το οποίο θα είναι μια έντονα αναβαθμισμένη έκδοση του e-tron SUV και του Sportback που θα φέρει το νέο όνομα Q8 e-tron.

Το e-tron SUV, που αποκαλύφθηκε στα τέλη του 2018, ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της Audi και έφτασε στην αγορά ως ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά SUV από έναν mainstream κατασκευαστή. Στη συνέχεια, το e-tron ξεπεράστηκε από μια πλημμύρα αντιπάλων που χρησιμοποιούν ειδικά σχεδιασμένες ηλεκτρικές πλατφόρμες, οπότε το βαρύ facelift θα φέρει όχι μόνο ένα νέο όνομα, αλλά και βελτιωμένη τεχνολογία μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων μαζί με μια αναθεωρημένη εμφάνιση που αποσκοπεί στην ευθυγράμμιση του μοντέλου με την υπόλοιπη ταχέως αναπτυσσόμενη γκάμα e-tron.

Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες θα είναι ανασχεδιασμένοι για να βοηθήσουν στην επίτευξη ενός πιο αεροδυναμικού συνολικού πακέτου. Τα φωτιστικά σώματα θα υποστούν επίσης μια μικρή βελτίωση, αλλά το Q8 e-tron δεν θα πρέπει να αποκλίνει πολύ έντονα από το απερχόμενο e-tron. Εκτιμάται ότι η εμπρός μάσκα θα αναδιαμορφωθεί ώστε να φαίνεται παρόμοια με αυτή του Q4 e-tron, αλλά οι εικόνες teaser υποδηλώνουν ότι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα παραμείνει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο, χρησιμοποιώντας την ίδια μπάρα πίσω φώτων LED σε όλο το πλάτος του, όπως και πριν.

Το νέο μοντέλο θα εξακολουθεί να βασίζεται στην πλατφόρμα MLB evo, που έχει τροποποιηθεί καθώς ήταν αρχικά σχεδιασμένη να φιλοξενεί κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι συμβιβασμοί αυτής της πλατφόρμας έχουν αποκαλυφθεί, στο χαμηλότερο, πιο κομψό τετράθυρο κουπέ e-tron GT. Το επερχόμενο SUV Q6 e-tron, το οποίο βρίσκεται στην πλατφόρμα PPE της επόμενης γενιάς, είναι πιθανό να έχει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του μεγαλύτερου αδελφού του.

Ωστόσο, ο Oliver Hoffman, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για την τεχνική εξέλιξης, αποκάλυψε νωρίτερα φέτος ότι το e-tron θα αποκτήσει σημαντικές αναβαθμίσεις στα ηλεκτρικά και την μπαταρία του, όταν θα ανανεωθεί το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους. «Είμαστε πολύ σαφείς: με το Q6 e-tron καλύπτουμε την κατηγορία B, ενώ το e-tron εστιάζει στην κατηγορία C».

«Το e-tron είναι πραγματικά ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο για την Audi, επειδή ήταν ο πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης για εμάς. Έτσι, είναι σημαντικό να διατηρήσουμε το αυτοκίνητο φρέσκο, και ως εκ τούτου αναπτύσσουμε μια μεγάλη αναβάθμιση όσον αφορά την αυτονομία και το χρόνο φόρτισης».

Ο Hoffman αρνήθηκε να συζητήσει συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά η βελτιωμένη τεχνολογία θα μπορούσε να επιτρέψει στην Audi να αυξήσει τη μέγιστη χωρητικότητα της μπαταρίας σε περισσότερες από 100 kWh. Αυτό, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόδοση των ηλεκτροκινητήρων, θα μπορούσε να δώσει στο e-tron αυτονομία που ξεπερνάει άνετα το σημερινό μέγιστο των 400 χλμ. Ένας αριθμός άνω των 480 χλμ. είναι σχεδόν σίγουρα ο στόχος της Audi.

Το ανανεωμένο e-tron δεν πρόκειται να φτάσει την αναμενόμενη ταχύτητα φόρτισης 350 kW του Q6 e-tron, η οποία βασίζεται σε τεχνολογία 800 Volt που δεν είναι ενσωματωμένη στην πλατφόρμα του υπάρχοντος μοντέλου, αλλά η παραδοχή του Hoffman ότι θα αναβαθμιστούν kai οι ταχύτητες φόρτισης, δείχνει ότι η αύξηση από την τρέχουσα ταχύτητα των 150 kW είναι μέρος του σχεδίου. Οι αναβαθμίσεις θα επιτρέψουν στα e-tron και e-tron Sportback να συνεχίσουν να πωλούνται για μία 7ετία, πριν αντικατασταθούν από μοντέλα που βασίζονται στην επερχόμενη πλατφόρμα SSP του ομίλου VW.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!