H τέταρτη κατά σειρά γενιά του ΜΙΝΙ η οποία θα αποτελέσει την πιο ριζική ανασχεδίαση από καταβολής της αναβιωμένης εκδοχής του, εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε ερασιτεχνικές λήψεις που αποκαλύπτουν την τελική αισθητική του.
Όπως είναι γνωστό, το νέο ΜΙΝΙ δεν θα περιοριστεί αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνητη έκδοση, όντας διαθέσιμο και σε συμβατικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στην προκειμένη περίπτωση ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε την έκδοση Cooper S η οποία καθιστά σαφή τη διαφοροποίηση στη σχεδίαση και κυρίως, επιβεβαιώνει, τις πιο compact διαστάσεις που θα υιοθετήσει η νέα γενιά του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες της σχεδίασης, ο προφυλακτήρας όσο και τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα είναι παρόμοια με τα μέχρι σήμερα αντίστοιχα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Αυτό που δείχνει να αλλάζει είναι η χάραξη του παρμπρίζ και της οροφής προς όφελος, προφανώς, ενός καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή και μιας μεγαλύτερης αυτονομίας για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Εκεί που οι διαφορές προδιαγράφονται μεγαλύτερες είναι στο πίσω τμήμα με κυρίαρχα τα πολύ διαφορετικά τριγωνικά φωτιστικά σώματα τα οποία ενώνονται μεταξύ τους από ένα σχεδιαστικό στοιχείο σε glossy μαύρο φινίρισμα που φέρει τα διακριτικά της έκδοσης.
Ανεξαρτήτως των λεπτομερειών, αυτό που επίσης ξεχωρίζει είναι οι κοντοί πρόβολοι οι οποίοι προδίδουν τις πιο compact διαστάσεις του μοντέλου σε σχέση με τις προηγούμενες ενσαρκώσεις του. Παρά την σμίκρυνση των εξωτερικών διαστάσεων, το μεταξόνιο αναμένεται να διατηρήσει το ίδιο μήκος με την μέχρι σήμερα εκδοχή του MINI Hatchback.
Σημαντικές αλλαγές επιφυλάσσει και το εσωτερικό όπου θα εξακολουθεί να δίνει το παρόν το χαρακτηριστικό στρογγυλό infotainment στο κέντρο του ταμπλό με τη διαφορά ότι στη νέα εκδοχή του θα είναι τεχνολογίας αφής στο σύνολο της επιφάνειας του, κάτι που θα αποτελέσει πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία που δεν συνηθίζει τα στρογγυλά infotainment.
Παρ΄όλα αυτά τα νέα ΜΙΝΙ δεν πρόκειται να αποχωριστούν ολοκληρωτικά τους φυσικούς διακόπτες καθώς κάποιοι από αυτούς οι οποίοι θα ελέγχουν περιφερειακά συστήματα του αυτοκινήτου θα εξακολουθούν να παρεπιδημούν κάτω από το infotainment.
Μια ακόμα βασική διαφορά είναι η αντικατάσταση του ψηφιακού πίνακα οργάνων από ένα head-up display ενώ, νέου σχεδιασμού είναι το τιμόνι με τις δύο ακτίνες.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, θα υπάρξει σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στην ηλεκτροκίνητη και στις συμβατικές εκδόσεις του. Αναλυτικότερα, η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα την οποία έχουν εξελίξει από κοινού BMW και η κινεζική Great Wall. Επίσης όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα κατασκευάζεται στην Κίνα.
Οι συμβατικές εκδόσεις, αντιθέτως θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης και θα έχουν ως αφετηρία την πλατφόρμα FAAR, μετεξέλιξη της UKL.
Επίσης να σημειωθεί ότι η βρετανική φίρμα έχει ανακοινώσει ότι η νέα γενιά του MINI θα περιλάβει στις επιλογές της και μια cabrio έκδοση η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο της Οξφόρδης από το 2025.