Το SUV της Ferrari η Purosangue θα παρουσιαστεί μέσα στο έτος

Οι πρώτες παραδόσεις του πολυαναμενόμενου SUV της Ferrari έχουν προγραμματιστεί για το 2023.

Το SUV της Ferrari η Purosangue θα παρουσιαστεί μέσα στο έτος

Οι πρώτες παραδόσεις του πολυαναμενόμενου SUV της Ferrari έχουν προγραμματιστεί για το 2023.

Η νέα Ferrari Purosangue θα κάνει το ντεμπούτο της μέσα στη χρονιά και θα είναι το πρώτο off-road της φίρμας. Με τις πρώτες παραδόσεις να αρχίζουν το 2023, το «Ferrari Utility Vehicle», όπως χαρακτηρίζεται από τη μάρκα, θα βρεθεί αντιμέτωπο με αυτοκίνητα όπως η Aston Martin DBX, η Lamborghini Urus και η Bentley Bentayga.

Οι πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας, που δείχνουν το αυτοκίνητο με το αμάξωμα παραγωγής, αποκαλύπτουν ότι θα είναι κάθε άλλο παρά χρηστικό, καθώς έχει σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος και χαμηλή καμπίνα επιβατών. Σε αντίθεση με τη DBX και την Urus, που είναι ψηλά μοντέλα με αρκετή απόσταση από το έδαφος, η Purosangue έχει μακρύ καπό, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και αρκετά μακρύ μεταξόνιο.

Επιπλέον οι πίσω τροχοί φαίνεται να είναι λίγο μεγαλύτεροι σε διάμετρο από τους εμπρός, όπως συμβαίνει συχνά στα supercars, ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει μόνο το συγκεκριμένο πρωτότυπο μοντέλο. Στις φωτογραφίες είναι ορατές τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και τα τεράστια φρένα με αντίστοιχου μεγέθους δαγκάνες.

Οι αποκλειστικές μας εικόνες δείχνουν πώς θα μπορούσε να μοιάζει η Purosangue χωρίς το καμουφλάζ. Πιστεύουμε ότι θα αντλήσει κάποια σχεδιαστική έμπνευση από τη Roma GT, με την οποία μοιράζεται τη γραμμή του καπό και το σχήμα της μάσκας. Επειδή είναι τόσο χαμηλή, πιστεύουμε ότι η Purosangue θα διαθέτει αερανάρτηση ρυθμιζόμενου ύψους.

Αν και η Purosangue δεν δείχνει ιδιαίτερα πρακτική, τουλάχιστον όσο ένα SUV, θα είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της Ferrari, με τετράθυρη, τετραθέσια διάταξη και θα αντικαταστήσει έμμεσα το τετραθέσιο coupe GTC4 Lusso, το οποίο η Ferrari αφαίρεσε από τον τιμοκατάλογό της στα τέλη του 2020.

Η Ferrari ήδη έχει επιβεβαιώσει ότι η Purosangue θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τη Roma GT. Ο πρώην Chief Technology Officer,Michael Leiters, είχε πει : «Γενικά, θα έχουμε δύο αρχιτεκτονικές οικογένειες, με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και με τον κινητήρα πίσω. Η ευελιξία της πλατφόρμας υπάρχει, ειδικά στα αυτοκίνητα με τον κινητήρα εμπρός και πρέπει να δούμε πολλά περισσότερα μοντέλα. Έχουμε ένα 2+2, έχουμε ένα 4+, σκεφτόμαστε την Purosangue και συνεχίζουμε».

Ο Leiters ανέφερε επίσης ότι αυτή η πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί κινητήρες V6, V8 και V12, γεγονός που υποδηλώνει ότι η Purosangue θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη με plug-in υβριδικό σύστημα, παρόμοιο με της SF-90 Stradale. Ωστόσο, αναμένουμε ότι οι δύο πρώτες επιλογές είναι πιο πιθανές για εξηλεκτρισμό. Η Ferrari θα συνεχίσει να αναπτύσσει τον κινητήρα V12 των 6,5 λίτρων, ανεξάρτητα από την υβριδική κίνηση, καθώς ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με τέτοιο βάρος, πολύ δύσκολα θα μπορούσε να συνδυαστεί με έναν ακόμη βαρύτερο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες.

Κατασκοπευτικά βίντεο με πρωτότυπες δοκιμαστικές Purosangue έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μερικά διακρίνονται οι χαρακτηριστικές νότες του 12-κύλινδρου κινητήρα. Ωστόσο, εφόσον η Purosangue θα μοιραστεί την πλατφόρμα της Roma GT, αναμένουμε ότι θα είναι μοιραστεί και τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 3,9 λίτρων. Στη Roma GT η μονάδα παράγει 620 ίππους και 760 Nm ροπής, αριθμοί που ίσως ισχύσουν και στην Purosangue, όμως εξ αιτίας του μεγαλύτερου της όγκου, η μάρκα θα μπορούσε να απομακρυνθεί από την κίνηση στους πίσω τροχούς της Roma και να χρησιμοποιήσει ένα σύστημα τετρακίνησης.

Η Ferrari θα παρουσιάσει την Purosangue αργότερα εφέτος, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινώσει την ημερομηνία. Όταν ανοίξουν οι παραγγελίες, υπολογίζουμε οι τιμές να αρχίζουν περίπου από τις 240.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!