Οι ταξινομήσεις αναλυτικά
Νοέμβριος 2025 |
Νοέμβριος 2024 |
Μεταβολή 2025/2024 |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 |
Μεταβολή 2025/2024 |
||
Καινούργια επιβατικά |
10.460 |
10.666 |
-1,9% |
133.455 |
128.371 |
4,0% |
|
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) |
884 |
796 |
11,1% |
10.484 |
10.157 |
3,2% |
|
Καινούργια λεωφορεία |
99 |
43 |
130,2% |
922 |
834 |
10,6% |
Ταξινομήσεις ανά κατηγορία
Segment |
Νοέμβριος2025 |
Νοέμβριος2024 |
Διαφορά(μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 |
Διαφορά(μονάδες μεριδίου) |
A |
1,9% | 3,3% | -1,4 | 6,5% | 6,8% | -0,3 |
A-SUV |
1,4% | 2,1% | -0,8 | 2,3% | 3,9% | -1,6 |
(A TOTAL) |
(3,3%) | (5,4%) | (-2,2) | (8,9%) | (10,7%) | (–1,9) |
B |
16,7% | 20,6% | -3,9 | 20,1% | 23,6% | -3,5 |
B-SUV |
38,2% | 33,2% | +5,0 | 35,8% | 32,7% | +3,1 |
(B TOTAL) |
(54,9%) | (53,8%) | (+1,1) | (55,9%) | (56,3%) | (–0,4) |
C |
6,3% | 9,8% | -3,5 | 6,2% | 7,1% | -0,8 |
C-SUV |
24,2% | 19,9% | +4,3 | 19,3% | 17,1% | +2,2 |
(C TOTAL) |
(30,5%) | (29,7%) | (+0,8) |
(25,5%) |
(24,2%) | (+1,3) |
D |
0,8% | 1,8% | -0,9 | 0,9% | 1,8% | -0,9 |
D-SUV |
8,9% | 7,7% | +1,1 | 6,5% | 4,8% | +1,7 |
(D TOTAL) |
(9,7%) | (9,5%) | (+0,2) | (7,4%) | (6,6%) | (+0,8) |
E |
0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | -0,0 |
E-SUV |
0,5% | 0,7% | -0,2 | 0,4% | 0,4% | +0,0 |
(E TOTAL) |
(0,6%) | (0,8%) | (-0,2) | (0,5%) | (0,5%) | (+0,0) |
F-G |
0,1% | 0,1% | -0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
F-G-SUV |
0,3% | 0,3% | -0,0 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
(F-G TOTAL) |
(0,4%) | (0,4%) | (-0,0) | (0,4%) | (0,4%) | (-0,1) |
SPORTS |
0,2% | 0,1% | +0,1 | 0,2% | 0,1% | +0,1 |
MPV |
0,0% | 0,0% | +0,0 | 0,0% | 0,0% | -0,0 |
MPV-M/COMBI |
0,5% | 0,4% | +0,1 | 1,2% | 1,0% | +0,1 |
(SUV TOTAL) |
(73,3%) | (63,9%) | (+9,5) | (64,6%) | (59,3%) | (+5,3) |
|
|
100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 |
Κατηγορία |
Νοέμβριος 2025 |
Νοέμβριος 2024 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιαν.–Νοέ. 2025 |
Ιαν.–Νοέ. 2024 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Μερίδιο ΕΕ Ιαν.–Οκτ. 2025 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Βενζίνη |
18,2% |
29,4% |
-11,2 |
29,4% |
36,6% |
-7,2 |
27,4% |
Πετρέλαιο |
3,3% |
3,6% |
-0,3 |
3,3% |
7,3% |
-4,0 |
9,2% |
Υβριδικά (HEV) |
57,3% |
44,3% |
+13,0 |
50,6% |
42,0% |
+8,6 |
34,6% |
Plug-in Υβριδικά (PHEV) |
10,1% |
6,8% |
+3,2 |
7,7% |
5,9% |
+1,8 |
9,1% |
Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV) |
7,5% |
10,4% |
-2,8 |
5,8% |
5,9% |
-0,1 |
16,4% |
Υγραέριο (διπλού καυσίμου) |
3,6% |
5,5% |
-2,0 |
3,2% |
2,2% |
+0,9 |
3,3% |
Ευρωπαϊκή αγορά
Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Οκτώβριο ως εξής:
Περιοχή |
Οκτ. 2025 |
Οκτ. 2024 |
Μεταβολή |
Ιαν.–Οκτ. 2025 |
Ιαν.–Οκτ. 2024 |
Μεταβολή |
|---|---|---|---|---|---|---|
ΕΕ(1) |
916.609 |
866.117 |
+5,8% |
8.974.026 |
8.853.301 |
+1,4% |
ΕΕ 14(2) |
784.885 |
745.014 |
+5,4% |
7.747.707 |
7.694.236 |
+0,7% |
ΕΕ(1) + EFTA(3) |
946.956 |
897.101 |
+5,6% |
9.297.394 |
9.160.157 |
+1,5% |
Ελλάδα |
10.763 |
9.670 |
+11,3% |
122.995 |
117.705 |
+4,5% |