Καθώς οι ομάδες και οι κατασκευαστές μονάδων ισχύος της Formula 1 προετοιμάζονται για τις αλλαγές τεχνικών κανονισμών που θα εφαρμοστούν από το 2026, τελειοποιούν και τα σχέδιά τους, όσον αφορά τις συνεργασίας τους. Με τη Mercedes να έχει ήδη επεκτείνει τη συμφωνία της με τη McLaren στο τέλος της περασμένης χρονιάς, η Williams επιβεβαίωσε επίσημα ότι θα παραμείνει πελάτης της γερμανικής εταιρείας, από την οποία προμηθεύεται πέραν από τους υβριδικούς V6 και τα κιβώτια 8 σχέσεων.
Η Williams εξασφάλισε επέκταση της συμφωνίας της με τη Mercedes έως το τέλος του 2030. Η Mercedes είχε αναφέρει ότι θέλει να μειώσει τις ομάδες στις οποίες θα παρέχει μονάδες ισχύος το 2026. Η Aston Martin θα σταματήσει να χρησιμοποιεί τις μονάδες ισχύος της Mercedes HPP που εδρεύσει στο Brixworth της Αγγλίας και θα ξεκινήσει τη συνεργασία της με τη Honda.
O επικεφαλής της ομάδας της Williams, James Vowles, δήλωσε: «Είναι φανταστικό να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Mercedes έως το 2030. Απολαμβάνουμε μια δυνατή σχέση μαζί τους από την εισαγωγή των σημερινών κανονισμών για τις μονάδες ισχύος (το 2014), και ανυπομονούμε να τη συνεχίσουμε και στην επόμενη εποχή».
Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε: «Η Williams είναι μια ιστορική ομάδα της F1 και κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, έχουμε απολαύσει αξιοσημείωτες επιτυχίες μαζί, από την πρώτη μας συνεργασία το 2014. Μια από τις πιο περήφανες στιγμές μας στην HPP στην τρέχουσα εποχή των υβριδικών turbo ήταν να δούμε τη μονάδα ισχύος μας να “κλειδώνει” τις τέσσερις πρώτες θέσεις στο Grand Prix Αυστρίας το 2014, με τη Williams να κατακτά επάξια την 3η και την 4η θέση».
Η Williams χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes από την αρχή της εποχής των υβριδικών κινητήρων turbo V6 το 2014 και η συνεργασία αυτή έχει συμβάλει στην επίτευξη 18 θέσεων στο βάθρο. Τα καλύτερα αποτελέσματα που έφερε η Williams μέσω αυτής της συνεργασίας της το 2014 και το 2015, όταν τερμάτισε στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Οι νέοι κανονισμοί μονάδων ισχύος της Formula 1 από το 2026 θα διατηρήσουν τις turbo V6 υβριδικές μονάδες ισχύος, αλλά θα καταργήσουν την MGU-K, θα χρησιμοποιούν 100% βιώσιμα καύσιμα και θα υπάρχει αυξημένη συνεισφορά ισχύος από το υβριδικό σύστημα, με κατανομή περίπου 50/50 ηλεκτρικής ενέργειας και ισχύος από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.