F1-Τεστ Μπαχρέιν: O Guanyu Zhou επικεφαλής, προβλήματα για τη Mercedes

O Guanyu Zhou με γύρο-πυροτέχνημα σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στη 2η ημέρα δοκιμών προετοιμασίας της Formula 1 στο Sakhir. Οι χρόνοι του Max Verstappen ήταν και πάλι εντυπωσιακοί, ενώ η Mercedes αντιμετώπισε πρόβλημα υδραυλικών.

F1-Τεστ Μπαχρέιν: O Guanyu Zhou επικεφαλής, προβλήματα για τη Mercedes

O Guanyu Zhou με γύρο-πυροτέχνημα σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στη 2η ημέρα δοκιμών προετοιμασίας της Formula 1 στο Sakhir. Οι χρόνοι του Max Verstappen ήταν και πάλι εντυπωσιακοί, ενώ η Mercedes αντιμετώπισε πρόβλημα υδραυλικών.

Μόλις μισή ώρα πριν από την ολοκλήρωση της ημέρας, ο Guanyu Zhou με την Alfa Romeo ανέβηκε στην πρώτη θέση του πίνακα των χρόνων, έχοντας κινηθεί 40 χλστ. του δλ. ταχύτερα από τον Max Verstappen. Ωστόσο, ο Κινέζος χρησιμοποίησε την πιο μαλακή γόμα της γκάμας της Pirelli (C5), εκμεταλλευόμενος τις χαμηλότερες θερμοκρασίες, ενώ ο Verstappen είχε χρησιμοποιήσει τη C3 (μαλακή γόμα στο GP Μπαχρέιν), ενώ υπήρχε ακόμα ηλιοφάνεια.

O Max Verstappen κατέβηκε το απόγευμα στην πίστα του Sakhir με… άγριες διαθέσεις. Στον πρώτο του γρήγορο γύρο, με την πρωτότυπη γόμα για μελλοντικά ελαστικά της Pirelli και σημείωσε τον 3ο ταχύτερο χρόνο. Στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του, ανέβηκε 2ος. Έπειτα από μισή ώρα, ο Ολλανδός πέρασε επικεφαλής, με χρόνο 6 δέκατα του δλ. ταχύτερο από τον πρωινό κορυφαίο χρόνο του Carlos Sainz, με ένα φρέσκο σετ ελαστικών C3 γόμας, την οποία είχε χρησιμοποιήσει και ο Ισπανός.

Μισώ ώρα αργότερα, ο Verstappen κατέβασε άλλα 2 δέκατα την ταχύτερη επίδοσή του, με ένα νέο σετ C3 γόμας. Λίγο αργότερα, ο Charles Leclerc με τη Ferrari, σημείωσε ένα γρήγορο γύρο με καινούργιο σετ C3, αλλά βρέθηκε 1,075 δλ. πίσω από τον Verstappen. Στο μέσο της απογευματινής διαδικασίας, η Red Bull αναγκάστηκε να… κατεβάσει ρολά, κρύβοντας τα δρώμενα στο γκαράζ, κάτι που επιτρέπεται μόνο αν η ομάδα έχει αφαιρέσει το δάπεδο από το μονοθέσιο.

Συνήθως κάτι τέτοιο δεν είναι προγραμματισμένο, οπότε οι μηχανικοί μάλλον προσπαθούσαν να διορθώσουν κάτι. Μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετώπισε η Mercedes. Ο George Russell βρέθηκε σταματημένος στα pits λίγο πριν το μέσο της διαδικασίας και οι τεχνικοί της γερμανικής ομάδας είχαν συσκεφθεί πίσω από το μονοθέσιο του Βρετανού.

Όταν ο Russell επέστρεψε στην πίστα λίγο αργότερα και αντιμετώπισε πρόβλημα υδραυλικών, το οποίο τον ανάγκασε να σταματήσει στην πίστα, προκαλώντας τη μοναδική κόκκινη σημαία της ημέρας, διακόπτοντας τη διαδικασία για λίγη ώρα. Η Mercedes δεν είχε τη δυνατότητα να επισκευάσει τη βλάβη για να επιστρέψει το μονοθέσιο στην πίστα. Ο Βρετανός πιστεύει ότι θα είναι δύσκολο για τη Mercedes να διεκδικήσει τη νίκη στον πρώτο αγώνα της σεζόν.


Η Mercedes προσπαθεί να εξυγιάνει ένα νευρικό πίσω μέρος, όπως και άλλες ομάδες, που προσπαθούν να βρουν την ιδανική ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων, καθώς η καινούργια γενιά των ελαστικών της Pirelli είναι πιο ισχυρή στον εμπρός άξονα. Η Red Bull εξακολουθεί να δείχνει πολύ δυνατή. H Ferrari δείχνει αρκετά γρήγορη, αλλά φαίνεται να καταπονεί τα ελαστικά της. Πριν από τα προβλήματά της, η Mercedes δεν φαίνεται ικανή να απειλήσει τις άλλες δύο κορυφαίες ομάδες.

Πολλοί υποπτεύονται ότι η Aston Martin έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα προόδου και θα πλησιάσει τις κορυφαίες ομάδες. Κάποιοι θεωρούν ότι μπορεί να βρεθεί στο επίπεδο της Mercedes. Το απόγευμα, ο Alonso πλησίασε στα 0,55 δλ. το χρόνο του Verstappen, με τα ίδια ελαστικά (C3), αλλά σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες, 47 λεπτά πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Φαίνεται ότι η Aston Martin AMR23 έχει τη δυνατότητα να απορροφά τις ανομοιομορφίες του ασφαλτοτάπητα το ίδιο καλά με τη Red Bull, οπότε μπορεί να αποτελέσει την έκπληξη της σεζόν. Η Aston Martin ανακοίνωσε ότι αύριο, στην τελευταία ημέρα του τριήμερου τεστ στο Sakhir, ο Βραζιλιάνος εφεδρικός οδηγός Felipe Drugovich θα βρεθεί στο cockpit το πρωί, και ο Fernando Alonso θα οδηγήσει το απόγευμα.

Ο Sainz δήλωσε ότι η φετινή Ferrari μοιάζει πολύ σε συμπεριφορά με το περυσινό μονοθέσιο, δεν υπάρχουν πολλές διαφορές. Η ιταλική ομάδα είναι ευχαριστημένη με τον αριθμό χλμ. που έχει καλύψει και διενέργησε εξερεύνηση των ορίων του στησίματος. Ο Charles Leclerc επικεντρώθηκε σε stint πολλών γύρων το απόγευμα.

Η Alfa Romeo φαίνεται να έχει κάνει ένα βήμα προόδου. Έπειτα από τη χθεσινή ημέρα, ο Valtteri Bottas δήλωσε για τη φετινή C43: «Το πίσω μέρος του μονοθεσίου είναι σίγουρα πιο σταθερό. Ήταν μια αδυναμία πέρυσι, ειδικά στις γρήγορες στροφές, οπότε αυτό είναι καλό. Πρέπει ακόμα να τελειοποιήσουμε την ισορροπία, ειδικά επειδή στις αργές στροφές έχουμε λίγο πρόβλημα, μπλοκάρουμε τα εμπρός ελαστικά και μετά υποστρέφουμε… Αλλά αυτό δεν είναι κάτι που δεν μπορούμε να λύσουμε».

Η McLaren παραδέχθηκε ότι δεν πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει στην εξέλιξη του μονοθεσίου της και θα περιμένει ένα πακέτο αναβαθμίσεων στο GP Αζερμπαϊτζάν (4ο αγώνα της σεζόν), για να αντιμετωπίσει κάποιες αδυναμίες. Τα χθεσινά προβλήματα με τα περιφερειακά των εμπρός τροχών ήταν αρκετά μικρά. Φαίνεται ότι η McLaren θα χρειαστεί χρόνο για να φτάσει τις πλήρεις δυνατότητές της.

Φαίνεται ότι η Alpine αντιμετωπίζει δυσκολίες με τα μπουλόνια και τα αερόκλειδα και δεν μπορεί να αφαιρέσει με ευκολία τους πίσω τροχούς. Η γαλλική δεν έχει αποκαλύψει τίποτα ακόμα όσον αφορά την απόδοσή της, η Haas δείχνει γρήγορη, η AlphaTauri κάνει σιγά-σιγά πρόοδο και η Williams φαίνεται να έχει βελτιωθεί.

Σήμερα, ο Logan Sargeant οδηγούσε τη Williams όλη την ημέρα, και έκανε μερικούς γρήγορους γύρους με πολύ μαλακή γόμα. Ο team-mate του, Alex Albon, δήλωσε ότι οι ακραίες συμπεριφορές του φετινού μονοθεσίου (υποστροφή, υπερστροφή) βρίσκονται εντός μικρότερου πλαισίου από πέρυσι, ωστόσο κάποιο από το DNA -και τους περιορισμούς- από το 2022 παραμένει.

Στο τέλος της διαδικασίας, ο Sargeant βγήκε από το μονοθέσιο εκτός γκαράζ με ενδεχόμενο πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα, καθώς η Williams είχε απομονώσει το μονοθέσιο στη συνέχεια. Αρχικά, ήταν απλά μία δοκιμαστική διαδικασία, καθώς ήταν αναμμένο το πράσινο φως στην κορυφή του roll hoop, που δείχνει ότι το σύστημα είναι ασφαλές. Ωστόσο, η ομάδα ανακάλυψε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Παράλληλα, ο Zhou προσπάθησε να κάνει μία δοκιμαστική εκκίνηση στο τέλος του pit lane, ωστόσο όταν προσπάθησε να επιλέξει 1η σχέση στο κιβώτιο (δύο φορές), το μονοθέσιο έκανε έναν πολύ παράξενο -και μη υγιή- ήχο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!