F1: Τα συμπεράσματα από το τεστ του Μπαχρέιν

Αν και η πλειονότητα του τεστ προετοιμασίας της Formula 1 στο Μπαχρέιν πραγματοποιήθηκε σε μη αντιπροσωπευτικές θερμοκρασίες, μας επέτρεψε να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα των ομάδων.

F1: Τα συμπεράσματα από το τεστ του Μπαχρέιν

Αν και η πλειονότητα του τεστ προετοιμασίας της Formula 1 στο Μπαχρέιν πραγματοποιήθηκε σε μη αντιπροσωπευτικές θερμοκρασίες, μας επέτρεψε να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα των ομάδων.

Σε ένα μόλις τριήμερο τεστ προετοιμασίας για την καινούργια σεζόν, οι ομάδες της Formula 1 προσπάθησαν να στριμώξουν όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα στο πρόγραμμά τους, έχοντας να αντιμετωπίσουν ασυνήθιστα χαμηλές θερμοκρασίες -τουλάχιστον τις δύο πρώτες ημέρες- στην πίστα του Μπαχρέιν, οι οποίες δεν είναι αντιπροσωπευτικές της πλειονότητας των αγώνων που θα έχουν να αντιμετωπίσουν ομάδες και οδηγοί και στις οποίες τα ελαστικά δεν λειτουργούσαν κανονικά.

H πίστα του Μπαχρέιν έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, με φθοροποιό άσφαλτο να κάνει την πρόσφυση και την καταπόνηση των πίσω ελαστικών να είναι ο περιοριστικός παράγοντας πολύ πιο έντονα από κάθε σχεδόν πίστα, ενώ υπάρχουν ουσιαστικά μόνο δύο γρήγορες στροφές.

Το Albert Park για παράδειγμα όπου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας της σεζόν, έχει πολύ λεία άσφαλτο χωρίς υψηλά πλευρικά φορτία, όπου απαιτούνται οι πιο μαλακές γόμες, ενώ στη Σαγκάη, 7 ημέρες αργότερα, ο περιοριστικός παράγοντας είναι το εμπρός αριστερό ελαστικό λόγω των δύο παρατεταμένων στροφών 270 μοιρών που υπάρχουν στη χάραξη και καταπονούν το συγκεκριμένο ελαστικό περισσότερο από κάθε άλλη πίστα.

Charles Leclerc, Isack Hadjar & Liam Lawson

Αναφέρουμε αυτές τις ιδιαιτερότητες διότι καθώς περιμένουμε τις διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων στα επιμέρους γκρουπ να είναι πολύ μικρές, και την ανταγωνιστική εικόνα να μεταβάλλεται από πίστα σε πίστα, καθώς διαφορετικές συνθήκες θα ευνοούν συγκεκριμένα προτερήματα μονοθεσίων κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.

Παράλληλα, δεν μπορούμε να έχουμε σαφή εικόνα των φορτίων καυσίμου (ακόμα και σε πλήρεις προσομοιώσεις αγώνα η διαφορά μπορεί να είναι έως και 20 κιλά), των ρυθμίσεων κινητήρα και του ρυθμού στον οποίο πίεζε κάθε οδηγός την εκάστοτε στιγμή.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 1

Κορυφαία ομάδα: McLaren

Η McLaren έχει κάνει το πιο τολμηρό βήμα εξέλιξης με την MCL39, καθώς τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης έχουν μετατεθεί ακραία προς τα πίσω σε μία «άβολη» για την κινηματική γωνία. Η ράβδος που ευθύνεται για τη στρέψη των εμπρός τροχών συνδέεται με το εμπρός μέρος του τροχού (αντί το πίσω, όπως συνέβαινε πέρυσι), γεγονός που επιτρέπει να ανοίξει η γωνία του για να συνδεθεί με το πλαίσιο όσο πιο πίσω γίνεται.

Κατά αυτό τον τρόπο, η McLaren φαίνεται χρησιμοποιεί τα μακριά ψαλίδια για να κατευθύνει τη ροή του αέρα προς το δάπεδο με σκοπό να βελτιώσει την απόδοσή του και είναι μία λύση που δεν μπορεί να αντιγραφεί φέτος από κάποια ομάδα, καθώς απαιτεί μία -απαγορευτική υπό το budget cap- αλλαγή πλαισίου.

F1 Lando Norris (McLaren)

Η McLaren βελτιωνόταν σταθερά στην πίστα κατά τη διάρκεια του τεστ, αν και υπήρχε μία τάση υπερστροφής, ιδίως στις γρήγορες στροφές, η οποία όμως δεν έδειξε να προβληματίζει ιδιαίτερα τους οδηγούς. Ο Lando Norris αναφέρθηκε σε αυτό σε δηλώσεις του, ωστόσο ο επικεφαλής της ομάδας, Andrea Stella, απάντησε ότι το ιδανικό στήσιμο στο Μπαχρέιν ενέχει ένα βαθμό υπερστροφής.

Η κοινή συναίνεση είναι ότι η MCL39 έδειχνε να είναι το ταχύτερο μονοθέσιο στο Μπαχρέιν, μία πίστα που στο παρελθόν δεν έχει υπάρξει ευγενική προς τη McLaren. Αυτό δε σημαίνει ότι η McLaren διαθέτει απαραίτητα τόσο μεγάλο προβάδισμα που θα της επιτρέψει να κυριαρχήσει σε ολόκληρη σεζόν. H βρετανική ομάδα γνωρίζει ότι βρίσκεται στο ρόλο του φαβορί και θέλει να τον υποστηρίξει με αποτελέσματα στην πίστα, γνωρίζοντας ότι τα τρία προηγούμενα χρόνια δεν είχε καλό ξεκίνημα στη σεζόν.

Οι τρεις διώκτες

Ενώ φαίνεται ότι η McLaren έχει προβάδισμα αυτή τη στιγμή, οι τρεις ομάδες που βρίσκονται ακριβώς πίσω της, είναι πολύ κοντά μεταξύ τους όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα. Red Bull, Mercedes και Ferrari φαίνεται ότι θα δίνουν πολύ σκληρή μάχη μεταξύ τους και θα μπορούν να προκαλέσουν και τη McLaren. Κατά την άποψή μας, ο Max Verstappen θα έχει τη δυνατότητα να φέρει τη Red Bull σε απόσταση μάχη από τις McLaren.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 3

Red Bull

Η Red Bull δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένη με την πρόοδο που σημείωσε στο τεστ του Μπαχρέιν με το καινούργιο της μονοθέσιο. Στόχος της ομάδας με την RB21 ήταν να την κάνει να έχει καλύτερη ισορροπία και να είναι πιο φιλική προς τον οδηγό. Για να το κάνει αυτό, δέχθηκε να χαμηλώσει το ταβάνι επιδόσεων, που ήταν ήδη πολύ υψηλό, αλλά η «πρόσβαση» σε αυτό είναι αρκετά δύσκολη, καθώς το μονοθέσιο είχε πολύ περιορισμένο πλαίσιο ιδανικής λειτουργίας.

Αυτό το χαρακτηριστικό φαίνεται έως ένα βαθμό ότι έχει διατηρηθεί και φέτος. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Pierre Wache αποκάλυψε ότι η κατεύθυνση την οποία επέλεξε η ομάδα δεν έχει αποδώσει τα πλεονεκτήματα που περίμενε. Η Red Bull παρουσίασε ορισμένες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις την τελευταία ημέρα του τεστ και φημολογείται ότι θα υπάρχουν και άλλες στη Μελβούρνη.

Η RB21 μοιάζει πολύ με τον προκάτοχό της, αν και παρουσιάζει πολύ σημαντικές δομικές αλλαγές κάτω από το αμάξωμα, με τη μετατόπιση του 3D εκτυπωμένου intercooler του turbo, το οποίο είναι πλέον νερού-αέρα και όχι αέρα-αέρα, οι οποίες εκτιμάται ότι έχουν επιτρέψει τον ανασχεδιασμό του δαπέδου, για πιο σταθερή αεροδυναμική απόδοση.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 3

Ωστόσο, η ομάδα έκανε πολυάριθμες αλλαγές στησίματος και δοκιμές επαλήθευσης της αεροδυναμικής συμπεριφοράς έως την τελευταία στιγμή, γεγονός που δεν της άφησε χρόνο να πραγματοποιήσει πραγματική προσομοίωση αγώνα. Αυτή του Liam Lawson το Σάββατο διακόπηκε από ένα πρόβλημα απώλειας πίεσης νερού.

Η ταχύτητα φαίνεται να υπάρχει στην RB21, αλλά ίσως απαιτούνται οι ικανότητες του Max Verstappen για να απελευθερωθεί αυτή στην πίστα, καθώς φαίνεται αρκετά νευρικό. Η ομάδα βρίσκεται λίγο πιο πίσω στο πρόγραμμά της σε σχέση με τη McLaren και τη Mercedes στην προετοιμασία της, αλλά δεν αποκλείεται να θα καταφέρει να ξεκλειδώσει περισσότερη σταθερότητα από το μονοθέσιο καθώς ξεκινά η σεζόν.

Σίγουρα πάντως η RB21 δεν βρισκόταν στο απρόσιτο για τους υπόλοιπους επίπεδο που ήταν τα δύο προηγούμενα χρόνια. Αλλά όπως είχε συμβεί σε πολλούς αγώνες και πέρυσι, είναι πολύ πιθανό να είναι ο Verstappen αυτός που «σπρώχνει» το μονοθέσιο σε θέσεις υψηλότερες από αυτές που αξίζει «δικαιωματικά» να βρίσκεται.

Bahrain Test Day 1 LAT Images

Mercedes

Για τη Mercedes, το φετινό τεστ προετοιμασίας ήταν το πιο απροβλημάτιστο στη σύγχρονη εποχή με ground effect μονοθέσια που ξεκίνησε το 2022 και ολοκληρώνεται φέτος. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το μονοθέσιο φαίνεται να συμπεριφέρεται καλά στην πίστα, αν και παραμένει αρκετά άκαμπτο και λίγο επιρρεπές σε μπλοκαρίσματα εμπρός φρένων, έχει αφήσει τη γερμανική ομάδα με θετικό συναίσθημα και αισιοδοξία για τη νέα χρονιά.

Η Mercedes έχει κάνει και αυτή πολλή δουλειά στην εμπρός ανάρτηση (έχοντας πάρει έμπνευση από την περυσινή λύση της McLaren), για να αντλήσει αεροδυναμικά οφέλη και έχει εντυπωσιακά λεπτό σχεδιασμό πλευρικών ψυγείων. Ωστόσο, η ομάδα παραμένει επιφυλακτική, διότι γνωρίζει ότι οι συνθήκες του τεστ δεν ήταν αντιπροσωπευτικές και πέρυσι, στις χαμηλές θερμοκρασίες, το μονοθέσιό της ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικό, καθώς σε υψηλότερη ζέστη υπερθέρμαινε τα πίσω ελαστικά του.

Bahrain Filming Day Sam Bloxham

Ο Kimi Andrea Antonelli είχε το δύσκολο έργο να προσαρμοστεί στα αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli, καθώς τα 9.000 χλμ. δοκιμών προετοιμασίας που είχαν προηγηθεί πέρυσι είχαν διεξαχθεί με ελαστικά δοκιμών, τα οποία δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά. Ο Ιταλός κατάφερε να κάνει αρκετά σταθερούς χρόνους στην προσομοίωση αγώνα που πραγματοποίησε την Πέμπτη, αλλά ήταν εμφανές ότι εξερευνούσε τα όρια περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο οδηγό, προσπαθώντας να μάθει πού βρίσκονται αυτά.

Ο ρυθμός του George Russell στις προσομοιώσεις αγώνα ήταν ενθαρρυντικός, αλλά δεν βρισκόταν στο επίπεδο της McLaren. Η Mercedes καταπόνησε πιο γρήγορα το πρώτο σετ ελαστικών γόμας C3 με βαρύ φορτίο καυσίμου στην αρχή της προσομοίωσης.

F1 Lewis Hamilton (Ferrari)

Ferrari

Δεδομένου ότι ο στόχος της Ferrari ήταν να φτάσει στο τεστ του Μπαχρέιν με βλέψεις για τίτλο, δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένη από τον τρόπο με τον οποίο εκτυλίχθηκε το τεστ, με αρκετές προκλήσεις, καθώς η ιταλική ομάδα αντιμετώπισε προβλήματα ισορροπίας πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων τα οποία δεν κατάφερε να εξυγιάνει μέχρι το τέλος του τεστ.

Με την αλλαγή από push-rod σε pull-rod εμπρός ανάρτηση και τη μετατόπιση του cockpit προς τα πίσω, η Ferrari προσπάθησε να μεταθέσει το κέντρο αεροδυναμικών πιέσεων προς τα εμπρός, με στόχο τη βελτίωση του μονοθεσίου σε πίστες όπου ο περιοριστικός παράγοντας είναι ο εμπρός άξονας. Ωστόσο, η SF-25 έπασχε από υποστροφή στο τεστ του Μπαχρέιν. Αν και εκτιμάται ότι η Ferrari έχει ταχύτητα, μένει να διαπιστωθεί κατά πόσο μπορούν να επιλυθούν τα προβλήματα ισορροπίας.

F1 Lewis Hamilton (Ferrari) 2

Οι χρόνοι της προσομοίωσης αγώνα του Charles Leclerc την Πέμπτη ήταν παραπλήσιοι με αυτούς του Antonelli και αυτό θα πρέπει ίσως να είναι ανησυχητικό για τη Scuderia, καθώς αυτή ήταν η πρώτη προσομοίωση του Ιταλού οδηγού της Mercedes με αγωνιστικά ελαστικά. Την τελευταία ημέρα, o Lewis Hamilton προσπάθησε να κάνει μία προσομοίωση αγώνα, όπου η καταπόνηση ελαστικών φαινόταν εκτεταμένη. Εντέλει όμως, αυτή διακόπηκε προληπτικά, καθώς η Ferrari είδε ανησυχητικές ενδείξεις στην τηλεμετρία λόγω ενός ελαττωματικού εξαρτήματος, του οποίου η ταυτότητα δεν αποκαλύφθηκε.

Ο Hamilton φαίνεται να βολεύεται καλύτερα στο μονοθέσιο της Ferrari, έχοντας μια πλατφόρμα με την οποία μπορεί να εκφράσει πιο εύκολα το οδηγικό του στυλ, απαιτώντας περισσότερα από τον εμπρός άξονα στην είσοδο της στροφής, από ό,τι τα μονοθέσια της Mercedes που οδηγούσε τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, ο Βρετανός παραδέχθηκε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε στάδιο προσαρμογής στη Ferrari και δεν έχει ανακαλύψει ακόμα πώς να αντλεί το μέγιστο από την SF-25.

Επικεφαλής δεύτερου γκρουπ

Οι δύο ομάδες που είχαν το πιο δύσκολο ξεκίνημα στην περυσινή σεζόν με υπέρβαρα μονοθέσια, η Williams και η Alpine, ήταν οι ομάδες που τα πήγαν καλύτερα φέτος και θα παλέψουν -τουλάχιστον αρχικά- για τον τίτλο του best of the rest, ή αλλιώς για την 5η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ωστόσο, σε αποτελέσματα στην πίστα, η Williams ίσως υπερτερήσει, λόγω της ευρύτερης εμπειρίας των οδηγών της.

Motor Racing Formula One Testing Day One Sakhir, Bahrain

Williams

Η βρετανική ομάδα έκανε την έκπληξη στο τεστ του Μπαχρέιν, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του τεστ με τον Carlos Sainz την Πέμπτη. Αν και ο Ισπανός είχε ελαφρύ φορτίο καυσίμου όταν σημείωσε αυτή την επίδοση, όπως αποκάλυψε ο team-mate του, Alex Albon, οι χρόνοι της βρετανικής ομάδας ήταν ενθαρρυντικοί και στις προσομοιώσεις αγώνα. Η Williams διαθέτει τις φετινές αναρτήσεις της Mercedes (ενώ πέρυσι χρησιμοποιούσε αυτές του 2023), κάτι που σημαίνει ότι άλλαξε από pull-rod σε push-rod στον πίσω άξονα, για να απελευθερώσει περισσότερο χώρο στην περιοχή του διαχύτη.

Το μονοθέσιο φαίνεται να έχει καλή συμπεριφορά στην πίστα, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που αιφνιδιάζει τους οδηγούς και φαινόταν λίγο επιρρεπές σε μπλοκαρίσματα φρένων στον εμπρός άξονα. Ο Sainz θα ήθελε να έχει περισσότερες ημέρες δοκιμών στη διάθεσή του και επέκρινε τους περιορισμούς των κανονισμών σε αυτόν τον τομέα, καθώς αποκάλυψε ότι δεν έχει προλάβει να βρει τον τρόπο να αντλήσει τα τελευταία 2 δέκατα του δλ. σε απόλυτη απόδοση.

Alpine

Έπειτα από ένα καταστροφικό ξεκίνημα στη σεζόν του 2024, η Alpine κατάφερε να βελτιωθεί πάρα πολύ έως την ολοκλήρωση της σεζόν και παρότι δεν έχει αλλάξει το monocoque, για να εξοικονομήσει πόρους για το 2026, φαίνεται ότι έχει κάνει ένα περαιτέρω βήμα προόδου.

F1 Pierre Gasly (Alpine)

Η Alpine χρησιμοποιούσε βαρύτερο φορτίο καυσίμου από τη Williams για να διεξάγει τις δοκιμές της και το μονοθέσιο φαινόταν πρόθυμο να υπακούσει στις εντολές του Pierre Gasly, ενώ ο rookie Jack Doohan έδειχνε να δυσκολεύεται περισσότερο, όπως είναι φυσικό. Μικρές αλλαγές στην πίσω ανάρτηση φαίνεται ότι έχουν βελτιώσει ένα σύνολο το οποίο όμως γνωρίζουμε ότι υστερεί σε ιπποδύναμη, λόγω της μονάδας ισχύς της Renault, η οποία εισέρχεται στην τελευταία της σεζόν εμφάνισης στην F1.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα pits του Μπαχρέιν εθεάθη και ο Ρώσος επιχειρηματίας Dmitry Mazepin, πατέρας του Nikita Mazepin, ο οποίος βρέθηκε στο χώρο φιλοξενίας της Mercedes και της Alpine όπου διατηρεί φιλικές σχέσεις με πολλούς ανθρώπους. Άλλωστε, είχε χρηματοδοτήσει την ίδρυση της ομάδα του επικεφαλής της Alpine, Oliver Oakes, η οποία αποκαλείται πλέον Hitech. Η επίσκεψη πυροδότησε εικασίες ότι ο Mazepin ενδέχεται να ενδιαφέρεται να αγοράσει την ομάδα της Alpine.

Δεύτερο γκρουπ

Η μάχη στις πιο πίσω θέσεις αναμένεται πολύ σκληρή, καθώς υπάρχουν ομάδες που δεν έχουν αποκαλύψει τα χαρτιά τους, όπως η Haas, που ίσως μπορεί να προκαλέσει τις Williams και Alpine, ενώ η Aston Martin αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 1

Haas

Όπως είχε συμβεί και πέρυσι, η Haas επικεντρώθηκε σε μεγάλες ακολουθίες γύρων με βαρύ φορτίο καυσίμου, με στόχο τη συμπλήρωση όσο το δυνατόν περισσότερων γύρων. Συνεπώς, δεν αποκάλυψε τις πραγματικές της δυνατότητες παρά μόνο σε μεμονωμένες και μη αντιπροσωπευτικές περιπτώσεις. Ωστόσο, υπάρχει αισιοδοξία στο αμερικανικό στρατόπεδο.

Υπήρξαν όμως και κάποιες αναποδιές, με το αμάξωμα του μονοθεσίου να ξηλώνεται στην τελευταία ημέρα του τεστ, κάτι που είχε συμβεί και στο shakedown της VF-25 στο Silverstone και ίσως αποτελεί τομέα στον οποίο θα πρέπει να προσέξει λίγο περισσότερο η ομάδα. Παράλληλα, η προσέγγιση δεν έχει δώσει την ευκαιρία στους οδηγούς της -και ιδίως τον rookie Oliver Bearman– να εξερευνήσουν τη συμπεριφορά του μονοθεσίου με ελαφρύ φορτίο καυσίμου, ενώ αν η μάχη σε αυτές τις θέσεις είναι όσο σκληρή προβλέπεται, οι κατατακτήριες δοκιμές αναμένεται να είναι καθοριστικής σημασίας.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 3

Aston Martin

Ενώ η αρχική ημέρα ήταν θετική για την Aston Martin, καθώς οι οδηγοί είδαν βελτίωση στη συμπεριφορά του μονοθεσίου στην πίστα, η συνέχεια δεν ήταν αντίστοιχη. Η βρετανική ομάδα αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα και έκανε τους λιγότερους γύρους από όλες τις ομάδες, πέραν της Red Bull.

O Fernando Alonso δήλωσε ότι όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα, η Aston Martin βρίσκεται στα επίπεδα του περυσινού GP Άμπου Ντάμπι, πράγμα που σημαίνει ότι ίσως μάχεται για την 7η θέση στο grid, με ένα μονοθέσιο το οποίο εξελίχθηκε σε μεγάλο ποσοστό υπό τη διεύθυνση του Dan Fallows, πριν αυτός απολυθεί από την ομάδα. Αν όντως ισχύει ότι θα είναι δύσκολο το ξεκίνημα στη φετινή χρονιά για την ομάδα, η Aston Martin είναι από τις ομάδες που θα επικεντρωθεί νωρίτερα από τις περισσότερες στο 2026.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 1

Racing Bulls

Η μικρότερη ομάδα της Red Bull είχε ξεκινήσει πέρυσι πολύ δυνατά τη σεζόν αλλά φέτος η κατάσταση δείχνει διαφορετική. Η Racing Bulls διαθέτει τις περυσινές αναρτήσεις της Red Bull εμπρός και πίσω, καθώς έχει μεγιστοποιήσει τον αριθμό εξαρτημάτων που προμηθεύεται από τη μεγάλη ομάδα.

To μονοθέσιο φαινόταν αρκετά υποστροφικό και ο Isack Hadjar έδειχνε να δυσκολεύεται κάπως στο χειρισμό του, με συνεχείς διορθώσεις στο τιμόνι. Ο Yuki Tsunoda από την άλλη, που άλλαξε μάνατζερ αφότου δεν κατάφερε να βρεθεί στη Red Bull ήταν σκυθρωπός καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Μένει να δούμε αν αυτή ήταν η αντίδρασή του στο γεγονός ότι το μονοθέσιο δεν είναι όσο καλό θα ήθελε.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 3

Ουραγός: Sauber

Υπήρχε κοινή συναίνεση ότι το μονοθέσιο της Sauber ήταν από τα πιο δύστροπα στην πίστα του Μπαχρέιν. Ήταν υπερβολικά άκαμπτο, αναγκάζοντας τους οδηγούς να παίρνουν πιο κλειστές γραμμές, καθώς δεν ήταν σίγουροι για τις αντιδράσεις του στην έξοδο των στροφών. Φαίνεται ότι το μονοθέσιο λειτουργεί αποδοτικά μόνο με αυτές τις ρυθμίσεις, οι οποίες δυσκόλεψαν πολύ τον rookie Gabriel Bortoleto, αλλά ακόμα και τον πολύπειρο Nico Hulkenberg.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!