Όπως είχε συμβεί και στο FP1 του Grand Prix Λας Βέγκας της Formula 1, ο Lewis Hamilton σημείωσε με τη Mercedes τον ταχύτερο χρόνο και της δεύτερης διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών. Ο Βρετανός κατάφερε να σημειώσει την επίδοσή του στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα, λίγες στιγμές πριν η διαδικασία διακοπεί με κόκκινη σημαία.
O Alex Albon (20ος) αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα τροφοδοσίας της Williams στο πρώτο μισό του FP2. Ο Ταϊλανδός οδηγός έχασε πολύ χρόνο παραμένοντας στα pits και επέστρεψε στην πίστα περίπου στο 37ο λεπτό της διαδικασίας, αλλά το πρόβλημα επέμεινε και αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του άμεσα (στην 3η στροφή), προκαλώντας τη διακοπή του FP2 με κόκκινη σημαία.
Στο ξεκίνημα του FP2, οι οδηγοί συνέχιζαν να δυσκολεύονται με τις χαμηλές θερμοκρασίες των ελαστικών (θερμοκρασία ασφαλτοτάπητα: 13 βαθμοί Κελσίου) και των φρένων, τα οποία στα μονοθέσια της F1 δεν λειτουργούν αν δεν έχουν φτάσει τους 400 βαθμούς Κελσίου. Επίσης, η πίστα, που ούτως ή άλλως παρέχει χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης, δεν είχε στρωθεί ακόμα με αρκετή γόμα στην αγωνιστική γραμμή.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Λας Βέγκας
Ο Hamilton κατάφερε να αποσπάσει τον ταχύτερο χρόνο από τον Lando Norris για μόλις 0,011 δλ., o οποίος έδειξε τις δυνατότητες της McLaren σε αυτή την πίστα. Η Mercedes συνέχισε να επιδεικνύει καλή εικόνα στην ολισθηρή πίστα, αναπτύσσοντας αρκετά γρήγορα θερμοκρασία στα ελαστικά της, αλλά μένει να αποδειχθεί αν μπορεί να διατηρήσει αυτή τη φόρμα και στο υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.
Ο George Russell συμπλήρωσε μία βρετανική πρώτη τριάδα με την άλλη Mercedes, 0,19 δλ. μακριά από την κορυφή, με το χρόνο που είχε σημειώσει στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα. Ο Russell αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα, καθώς τον εμπόδισε η Sauber του Zhou Guanyu, ο οποίος είχε μόλις βγει εκτός πίστας.
Πίσω από τον Russell βρέθηκαν οι δύο Ferrari με τον Carlos Sainz 0,28 δλ. μακριά από την κορυφή και τον Charles Leclerc σχεδόν μισό δλ. Το γεγονός ότι ο Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο τελικό sector της πίστας, δείχνει ότι πέραν από την αποδοτικότητα της Ferrari στις ευθείες, ίσως δυσκολεύεται λίγο να φέρει τα ελαστικά της στις κατάλληλες θερμοκρασίες σε ένα γρήγορο γύρο.
Ο Pierre Gasly έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο με την Alpine για να βρεθεί στην 7η θέση, εμπρός από τον Kevin Magnussen με τη Haas. O Oscar Piastri κατετάγη 8ος, ανάμεσα στις δύο Haas, με τον Nico Hulkenberg 9o, και τον Yuki Tsunoda να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα με τη Racing Bulls να φέρει ειδικό χρωματισμό για αυτό το αγωνιστικό τριήμερο.
Στην ουρά του πίνακα των χρόνων βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Red Bull. O Max Verstappen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, έχοντας υπερβολική υποστροφή, για να βρεθεί εκτός ορίων πίστας στην 3η στροφή, πιθανώς επειδή δεν είχε αναπτύξει επαρκείς θερμοκρασίες στα εμπρός ελαστικά του.
Ο team-mate του, Sergio Perez, είχε επιβραδύνει στο τελικό του sector στην αντίστοιχη προσπάθειά του με τα μαλακά ελαστικά. Έπειτα από την κόκκινη σημαία, η Red Bull επικεντρώθηκε σε προσομοιώσεις αγώνα, οπότε ο Verstappen κατέληξε στη 17η θέση, και ο Perez προτελευταίος.
Οι προσομοιώσεις αγώνα δεν έδωσαν κάποια σαφή εικόνα καθώς οι περισσότεροι οδηγοί είχαν είτε εξόδους από την πίστα ή κάποια στιγμή απώλειας ελέγχου του μονοθεσίου. Η McLaren ξεκίνησε με ταχύ ρυθμό αλλά στη συνέχεια οι χρόνοι της ανέβηκαν αρκετά. Ο Norris ανέφερε ότι ο ρυθμός του ήταν πολύ κακός στη μεγάλη ακολουθία γύρων, και δυσκολεύτηκε με το graining των εμπρός ελαστικών, καθώς παραδέχθηκε ότι η αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης αποτελεί αδυναμία για τον ίδιο.
Η Ferrari προσέγγισε πιο συντηρητικά την αρχή του stint, για να αποδειχθεί ταχύτερη στη συνέχεια, πάντα με τη μέση γόμα. Η Mercedes βρέθηκε πιο πίσω με τα ίδια ελαστικά, ενώ ο Hamilton χρησιμοποιούσε τα μαλακά, τα οποία καταπονήθηκαν νωρίτερα. Οι χρόνοι του Verstappen εντωμεταξύ δεν ήταν εντυπωσιακοί, με τον Ολλανδό να αναφέρει ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Φαίνεται ότι η πίσω αεροτομή που διαθέτει η Red Bull είναι πολύ μεγάλη για την πίστα του Λας Βέγκας και παράγει υπερβολικές τιμές οπισθέλκουσας, μεταθέτοντας παράλληλα την ισορροπία πρόσφυσης προς τον πίσω άξονα.