Οι ελεύθερες δοκιμές για το GP Λας Βέγκας της Formula 1 ξεκίνησαν σε πολύ ολισθηρές συνθήκες με την άσφαλτο να είναι πολύ σκονισμένη και τους οδηγούς να μη βρίσκουν καθόλου πρόσφυση. Το μονοθέσιο της Mercedes, που είναι πάντα καλό σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, επέτρεψε στους οδηγούς της γερμανικής ομάδας να καταλάβουν τις δύο πρώτες θέσεις στο FP1, με τον Lewis Hamilton επικεφαλής, να έχει κινηθεί 0,4 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του, George Russell.
O Hamilton περίμενε έως σχεδόν την τελευταία στιγμή για να τοποθετήσει τα μαλακά ελαστικά στο μονοθέσιό του και να σημειώσει τον χρόνο του. Δεν είναι η πρώτη φορά φέτος που βλέπουμε τη Mercedes ανταγωνιστική σε χλωρή πίστα στο FP1. Ωστόσο, δεν αποκλείεται τα γερμανικά μονοθέσια να χρησιμοποιούσαν πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος ή ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου.
Στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων βρέθηκε ο Lando Norris με τη McLaren, η οποία τροποποίησε το flap της εμπρός αεροτομής της για το Λας Βέγκας, ώστε να έχει κατάλληλη ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων, δεδομένης της πίσω αεροτομής χαμηλού αεροδυναμικού φορτίου που χρησιμοποιεί. Το ίδιο έκανε και η Mercedes στο δικό της μονοθέσιο, όπως και οι Red Bull και Ferrari.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Λας Βέγκας
Η ιταλική ομάδα χρησιμοποίησε επίσης μόνο για τις ελεύθερες δοκιμές ένα πειραματικό δάπεδο στην SF-24, το οποίο χρησιμεύει για το συσχετισμό των δεδομένων από την αεροδυναμική σήραγγα του Maranello, κυρίως ενόψει του 2025. Ο Charles Leclerc βρέθηκε στην 4η θέση, 1 δλ. μακριά από την κορυφή.
Πίσω από τον Μονεγάσκο βρέθηκε ο Max Verstappen με τη Red Bull. Ο Ολλανδός χρησιμοποιεί μία καινούργια έκδοση του δαπέδου της RB20, με μία μικρή διαφορά στα προστατευτικά στο εμπρός μέρος του, που απομακρύνουν τη διαταραγμένη ροή αέρα που δημιουργεί η περιστροφή των εμπρός τροχών. Ο έτερος οδηγός της ομάδας, Sergio Perez, που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, χρησιμοποιεί το δάπεδο που είχε ο Verstappen στο GP Σάο Πάολο. Η Red Bull ήταν η μοναδική ομάδα που χρησιμοποίησε στο FP1 δύο σετ ελαστικών μαλακής γόμας, ενώ όλες οι υπόλοιπες προτίμησαν να ξεκινήσουν τη διαδικασία με τη μέση γόμα.
Ο Carlos Sainz με την άλλη Ferrari βρέθηκε στην 6η θέση, εμπρός από τον Fernando Alonso με την Aston Martin. Πίσω από τον Ισπανό κατετάγη ο Oscar Piastri με τη δεύτερη McLaren, ενώ ο Pierre Gasly με την Alpine ήταν 9ος, εμπρός από τον Perez. O Valtteri Bottas θα εκτίσει ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής, καθώς η Sauber τοποθέτησε στο μονοθέσιό του την 4η φετινή μπαταρία υβριδικού συστήματος, ενώ επιτρέπονται μόνο 2 χωρίς ποινή κατά τη διάρκεια της σεζόν.