F1: Ιδού τα χρώματα της Haas για το 2024

Η αμερικανική ομάδα Haas αποκάλυψε το χρωματισμό που θα χρησιμοποιεί το φετινό της μονοθέσιο στο Πρωτάθλημα της Formula 1 καθώς και την ταυτότητα του νέου τεχνικού διευθυντή της.

F1: Ιδού τα χρώματα της Haas για το 2024

Η αμερικανική ομάδα Haas αποκάλυψε το χρωματισμό που θα χρησιμοποιεί το φετινό της μονοθέσιο στο Πρωτάθλημα της Formula 1 καθώς και την ταυτότητα του νέου τεχνικού διευθυντή της.

H Haas άνοιξε το χορό των φετινών παρουσιάσεων των ομάδων της Formula 1, αποκαλύπτοντας το χρωματισμό που θα χρησιμοποιεί το μονοθέσιό της στο φετινό Πρωτάθλημα, με το μαύρο να κυριαρχεί, και για εξοικονόμηση βάρους. Επίσης αποκαλύπτεται η μορφή των καλυμμάτων των ψυγείων που έχουν πολύ στενές εισαγωγές αέρα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία της Red Bull, με ένα κάτω χείλος που εκτείνεται περισσότερο από το επάνω προς τα εμπρός. H ράχη του μονοθεσίου είναι φαρδύτερη, με την προσθήκη δύο επιπλέον αεραγωγών πίσω από το κεφάλι του οδηγού.

Το shakedown 200 χλμ. της νέας VF-24, όπου θα πραγματοποιηθούν οι πρώτοι τεχνικοί έλεγχοι, είναι προγραμματισμένο για τις 11 Φεβρουαρίου στην πίστα του Silverstone. Η οδηγική σύνθεση της Haas παραμένει απαράλλακτη, με τον 36χρονο Γερμανό Nico Hulkenberg στη δεύτερη σεζόν του με την ομάδα, και το Δανό Kevin Magnussen (31 ετών), να εισέρχεται στην 7η σεζόν του με τα χρώματά της.

Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Gene Haas, πραγματοποίησε σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια του χειμώνα, καθώς αποχώρησαν ο επικεφαλής της (από το ντεμπούτο της στην F1 το 2016) Günther Steiner και ο τεχνικός διευθυντής της, Simone Resta. Νέος επικεφαλής της ομάδας είναι ο 48χρονος Ιάπωνας Ayao Komatsu, επικεφαλής μηχανολογίας πίστας της Haas από το 2016. Τεχνικός διευθυντής ορίστηκε ο Andrea De Zordo, πρώην επικεφαλής σχεδιαστή της ομάδας. Τη θέση του επικεφαλής σχεδιαστή αναμένεται να αναλάβει μηχανολόγος μέσα από την ομάδα.

H Haas ξεκινά τη νέα σεζόν με δύσκολο τρόπο, καθώς το μονοθέσιο δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της ομάδας. Ο Ayao Komatsu δήλωσε: «Στο Μπαχρέιν, εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα είμαστε προς το πίσω μέρος του grid, αν όχι τελευταίοι. Ο λόγος που το μονοθέσιό μας δεν θα είναι αρκετά γρήγορο στο Μπαχρέιν δεν οφείλεται στην ποιότητα των ανθρώπων που έχουμε, αλλά στο γεγονός ότι ξεκινήσαμε αργά και μετά σταματήσαμε για δύο μήνες για να κάνουμε την αναβάθμιση του Austin» στο περυσινό μονοθέσιο.

«Ήταν μια μεγάλη πρόκληση και καθυστέρησε την εξέλιξή μας στη VF-24, αλλά αν δεν το είχαμε κάνει και μετά είχαμε μια τεράστια έκπληξη στις δοκιμές πριν από τη σεζόν, θα μας είχε βλάψει πάρα πολύ. Ήταν μια δύσκολη ισορροπία, και πραγματοποιώντας το πακέτο αναβαθμίσεων Austin σημαίνει ότι το μονοθέσιο παρουσίασης της VF-24 μπορεί να μην είναι τόσο προηγμένο όσο θα μπορούσε να είναι, αλλά την ίδια στιγμή, έχουμε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε αυτό που κατεβάζουμε στην πίστα τώρα».

Η Haas χρησιμοποιεί μονάδα ισχύος, κιβώτιο, περιφερειακά συστήματα και αναρτήσεις από τη Ferrari, στις εγκαταστάσεις της οποίας στο Maranello στεγάζεται το αεροδυναμικό της τμήμα. Το πλαίσιο κατασκευάζεται από την ιταλική Dallara, ενώ η αγωνιστική ομάδα βασίζεται στο Banbury της Αγγλίας, με τα κεντρικά γραφεία της να είναι στην Kannapolis της Βόρειας Καρολίνας των ΗΠΑ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!