WRC: Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα βαθμολόγησης

Στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ξεκίνησε η εφαρμογή του νέου συστήματος βαθμολογίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ που στόχο έχει τον υψηλότερο ανταγωνισμό.

WRC: Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα βαθμολόγησης

Στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ξεκίνησε η εφαρμογή του νέου συστήματος βαθμολογίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ που στόχο έχει τον υψηλότερο ανταγωνισμό.

Από τη φετινή σεζόν, το WRC υιοθετεί νέο σύστημα βαθμολόγησης. Μέχρι πέρυσι, τα πληρώματα πολλές φορές αντιμετώπιζαν τις ειδικές διαδρομές της Κυριακής με συντηρητικό ρυθμό, για να διατηρήσουν τα ελαστικά τους για την Power Stage, όπου απονέμονταν επιπλέον βαθμοί.

Φέτος, το μεγαλύτερο μέρος των βαθμών θα απονέμεται στο τέλος του Σαββάτου με το σύστημα 18-15-13-10-8-6-4-3-2-1 για την πρώτη δεκάδα. Οι ειδικές διαδρομές της Κυριακής θα βαθμολογούνται ξεχωριστά με το σύστημα 7-6-5-4-3-2-1 για τους 7 πρώτους, ενώ το σύστημα βαθμολόγησης των 5 πρώτων στην Power Stage (5-4-3-2-1), παραμένει απαράλλακτο.

Ωστόσο, για να εξασφαλίσουν τους βαθμούς του Σαββάτου, τα πληρώματα θα πρέπει να τερματίσουν τον αγώνα την Κυριακή. Εάν υπάρχει κάποια εγκατάλειψη, οι βαθμοί θα απονέμονται στο επόμενο πλήρωμα.

Οι ομάδες εξακολουθούν να έχουν το δικαίωμα να ορίσουν τρία πληρώματα που θα έχουν το δικαίωμα να σημειώσουν βαθμούς, αλλά μόνο τα δύο καλύτερα θα βαθμολογούνται σε κάθε αγώνα.

Ο Thierry Neuville για παράδειγμα, νικητής στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2024, αποκόμισε το μέγιστο των βαθμών (30): 18 ως πρωτοπόρος του αγώνα το Σάββατο, 7 για την πρώτη θέση της Κυριακής και 5 για την νίκη του στην Power Stage.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΟΥ MOTORONE ΓΙΑ ΤΟ WRC 2024

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!