WRC-Ράλλυ Ιαπωνίας: Τίτλος για την Toyota με «1-2-3»

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας, στο οποίο επικράτησε ο Elfyn Evans και η Toyota κατέκτησε το Πρωτάθλημα Κατασκεαστών του WRC, καταλαμβάνοντας όλες τις θέσεις του βάθρου.

To Ράλλυ Ιαπωνίας ολοκλήρωσε τη φετινή σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και η Toyota πανηγύρισε την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών στην έδρα της, με τα πληρώματά της να καταλαμβάνουν τις τρεις θέσεις του βάθρου.

Η μεγάλη διαφορά που είχε αναπτύξει έπειτα από την απαιτητική Παρασκευή ο Elfyn Evans του επέτρεψε να ελέγξει τον αγώνα από εκείνο το σημείο και έπειτα, ωστόσο και η τελευταία ημέρα του αγώνα επεφύλασσε στα πληρώματα βρεγμένες συνθήκες και αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση, με την πιο δύσκολη ειδική διαδρομή του ράλλυ να πραγματοποιείται στην Ena City (μήκους 22,92 χλμ.) και οι διοργανωτές διέκοψαν την 4η ειδική διαδρομή της Κυριακής, λόγω των καιρικών συνθηκών.

Ωστόσο, ο Evans δεν έκοψε ποτέ το ρυθμό του και σημείωνε παραπλήσιους χρόνους με το Sebastien Ogier, που βρισκόταν στη 2η θέση, καθώς δεν ήθελε να δει τη διαφορά του να μειώνεται ξαφνικά στις απαιτητικές συνθήκες, στις οποίες και πάλι τα πληρώματα των αυτοκινήτων Rally1 αντιμετώπισαν προβλήματα με θολωμένα παρμπρίζ. Ο Evans κέρδισε τον αγώνα με διαφορά 1 λ. και 17,7 δλ. έχοντας επικρατήσει σε μόλις 4 ειδικές διαδρομές, αλλά ή εξαιρετική απόδοσή του την Παρασκευή ήταν αυτή που έκανε τη διαφορά, μαζί με το ατύχημα του Thierry Neuville και την ποινή 1 λεπτού που δέχθηκε ο Ogier εκείνη την ημέρα.

O Γάλλος 8 φορές Πρωταθλητής εξασφάλισε τη 2η θέση, 28,8 δλ. εμπρός από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Kalle Rovanpera, ο οποίος είχε χάσει την ευκαιρία να παλέψει για τη νίκη από την Παρασκευή, όπου έχασε περισσότερο από ενάμισι λεπτό σε τρεις ειδικές διαδρομές. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Esapekka Lappi, με το πρώτο Hundai i20 N. O Φινλανδός δυσκολεύτηκε με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά κατάφερε να αντισταθεί στην επίθεση του τοπικού ήρωα Takamoto Katsuta.

O Ιάπωνας κέρδισε 10 από τις 21 ειδικές διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν τελικά στον αγώνα και πίεζε όσο περισσότερο μπορούσε και έξυνε μπαριέρες την Κυριακή, για να μοιραστεί τις νίκες στις ειδικές διαδρομές με τον Thierry Neuville, κυνηγώντας το Lappi για να εξασφαλίσει στην Toyota το «1-2-3-4», χωρίς όμως να τα καταφέρει.

Ωστόσο, ο Katsuta κατάφερε την Κυριακή να περάσει εμπρός από τον Ott Tanak, ο οποίος είχε και μία έξοδο από το δρόμο στην πρώτη ειδική της ημέρας (ΕΔ17, Asahi Kougen, μήκους 7,52 χλμ.). Ο Εσθονός δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του Ford Puma στον τελευταίο του αγώνα με την M-Sport πριν επιστρέψει του χρόνου στη Hyundai, και δήλωσε ότι η ισορροπία πρόσφυσης ήταν τόσο κακή, που ένιωθε σα να οδηγεί με σκασμένο ελαστικό στον εμπρός άξονα.

Ο πρωταθλητής του WRC2, Andreas Mikkelsen, κατέκτησε την τέταρτη φετινή του νίκη στην κατηγορία του, τερματίζοντας 7ος στη γενική κατάταξη. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι αγωνιζόμενοι οι Nikolay Gryazin, Kajetan Kajetanowicz με Skoda Fabria RS Rally2 και ο Ιάπωνας Hiroki Arai με Peugeot 208 Rally4. Ο Thierry Neuville, νικητής της Power Stage που ολοκλήρωσε τον αγώνα, κατετάγη στη 13η θέση της γενικής κατάταξης με το Hyundai i20 N Rally1.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!