Η δεύτερη πλήρης ημέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας, του τελευταίου γύρου της φετινής σεζόν του WRC, ξεκίνησε με κόκκινη σημαία στην πρώτη ειδική (9η του αγώνα, Nukata Forest, μήκους 20,32 χλμ.). Οι διοργανωτές διαπίστωσαν ότι υπήρχαν θεατές σε μη ασφαλή σημεία και επιστράτευσαν το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον αριθμό 0, το οποίο όμως βρήκε στο διάβα του τόσο ο Thierry Neuville, που επέστρεψε με το επισκευασμένο Hyundai i20 N στον αγώνα έπειτα από το ατύχημά του την Παρασκευή, όσο και ο Takamoto Katsuta (Toyota GR Yaris).
H διαφορά που είχε αναπτύξει ο Elfyn Evans την Παρασκευή, δεδομένης και της ποινής 1 λεπτού που δέχθηκε ο team-mate του στην Toyota και 2ος της γενικής κατάταξης, Sebastien Ogier, επέτρεπε στον Ουαλό να ακολουθεί πιο συντηρητικό ρυθμό. Ωστόσο, αναγνώρισε ότι πήγε πολύ συντηρητικά στη 10η ειδική διαδρομή και στη συνέχεια, στα δύο περάσματα από την υπερειδική Okazaki City (2,84 χλμ.), σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Στις τέσσερις πρωινές ειδικές διαδρομές, ο Evans έχασε 14,4 δλ. από τον Ogier, άλλα 10 δλ. στην ΕΔ13 και 11,4 δλ. στη χιονισμένη ΕΔ14, γράφοντας όμως ανταγωνιστικό χρόνο στην ΕΔ15. Ο Ogier πίεζε περισσότερο καθώς βρίσκεται σε μάχη με τον έτερο οδηγό της Toyota, Kalle Rovanpera. O Γάλλος κατάφερε να «πλησιάσει» τον Evans στο 1 λ. και 15 δλ., με τη διαφορά του από το Rovanpera να είναι στα 25,6 δλ.
O Esapekka Lappi (Hyundai i20 N) κατάφερε να περάσει εμπρός από δύο εντυπωσιακά πληρώματα του WRC2 (Andreas Mikkelsen και Gregoire Munster) με το χρόνο που σημείωσε στην ΕΔ10 και ανέβηκε στην 4η θέση, την οποία διατήσε έως το τέλος της ημέρας, κερδίζοντας την υπερειδική στο Toyota Stadium με την οποία ολοκληρώθηκε το Σάββατο.
Τα πληρώματα του WRC2 κατάφερε να ξεπεράσει και ο Ott Tanak με το Ford Puma της M-Sport να μην αντιμετωπίζει πλέον τα προβλήματα ηλεκτρικών της Παρασκευής. Ο Εσθονός, που από λάθος του θόλωσε το παρμπρίζ του στην ΕΔ13, βρίσκεται 26 δλ. πίσω από τον Lappi και έχει προβάδισμα 14,9 δλ. από τον πραγματικό αστέρα του αγώνα, Takamoto Katsuta, ο οποίος έπειτα από το ατύχημα που είχε την Παρασκευή, έχει επικρατήσει σε 7 ειδικές διαδρομές του αγώνα της πατρίδας του με το Toyota GR Yaris, περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο πλήρωμα.
Oι Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia RS Rally2) και Gregoire Munster (Ford Fiesta Mk II Rally2) δίνουν σκληρή μάχη για τα πρωτεία στην κατηγορία WRC2, με διαφορά μόλις 8,3 δλ. να τους χωρίζει, παρότι το Fiesta του Βέλγου σταμάτησε στην ΕΔ13 με πρόβλημα ισχύος. Ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2) να τους ακολουθεί σε μικρή απόσταση όντας 35 δλ. μακριά από την κορυφή της κατηγορίας.