Ο 25χρονος Maximilian Gunther αισθάνθηκε εξαρχής ότι το μονοθέσιο της Maserati έχει πολύ καλή απόδοση στην πίστα της Jakarta, όπου εχθές διεξήχθη ο 10ος γύρος του φετινού Πρωταθλήματος της Formula E και σήμερα ο 11ος. Ο Γερμανός οδηγός κατάφερε σήμερα να χαρίσει στη Maserati την πρώτη της νίκη σε Ε-Prix της Formula E.
Ο Gunther κυριάρχησε σε όλο σχεδόν το Σαββατοκύριακο, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις διαδικασίες ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών, για να κατακτήσει και τις δύο pole position του Σαββατοκύριακου. Ο Γερμανός είχε τερματίσει 3ος στο χθεσινό αγώνα και εκκινούσε και πάλι από την πρώτη θέση για τον σημερινό.
Στην εκκίνηση, ο Gunther διατήρησε την πρωτοπορία από τον Jake Dennis (Andretti), ο οποίος δέχθηκε πίεση από τον Mitch Evans με τo μονοθέσιο της Jaguar. O Gunther ήταν ο πρώτος από τους κορυφαίους οδηγούς που πήρε attack mode (2 λεπτών) στον 4ο γύρο. Ο Dennis ακολούθησε το παράδειγμά του στον επόμενο γύρο και βρέθηκε εμπρός από τον Γερμανό.
Ωστόσο, στη δεύτερη περίοδο attack mode, αυτή τη φορά ήταν ο Dennis αυτός που την επέλεξε πρώτος, στο 15ο γύρο. Ο Βρετανός κόλλησε πίσω από την Jaguar του Mitch Evans, ενώ ο Gunther μπροστά άυξησε το ρυθμό του, πήρε και αυτός attack mode 6 λεπτών (καθώς είχε διπλασιαστεί για αυτό τον αγώνα) και κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τον Dennis.
Όταν ο Evans πήρε το δικό του attack mode, έπεσε πιο πίσω από το μαχόμενο για την κορυφή δίδυμο και δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό τους. O Dennis προσπάθησε να επιτεθεί στο 19ο γύρο από την εξωτερική της 1ης στροφής, αλλά ο Gunther κατάφερε να παραμείνει μπροστά και στη συνέχεια ανέπτυξε διαφορά ασφαλείας, την οποία διατήρησε έως τον τερματισμό. Ο Gunther κατέκτησε την πρώτη του νίκη στη Formula E έπειτα από το E-Prix Νέας Υόρκης του 2021, και έγινε ο πρώτος poleman που ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από 14 αγώνες.
Ο Dennis δεν κατάφερε να πάρει τη δεύτερη φετινή του νίκη, αλλά ανέβηκε στο βάθρο για 4ο συνεχόμενο αγώνα. Ο Νεοζηλανδός Mitch Evans συμπλήρωσε το βάθρο, καθώς κατάφερε να διατηρήσει πίσω του ένα τρενάκι από μονοθέσια. Στα τελικά στάδια του αγώνα, ο περυσινός Πρωταθλητής Stoffel Vandoorne (DS Penske), έπεσε από την 4η στην 7η θέση, έπειτα από ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα του νεαρού Sacha Fenestraz, από το οποίο επωφελήθηκε και ο team-mate του στη Nissan, Norman Nato, για να περάσει μπροστά από τον Βέλγο.
Ο Nato προσπάθησε να επιτεθεί και στον Fenestraz, αλλά εντέλει συμβιβάστηκε με την 5η θέση, σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την ομάδα της Nissan, που δείχνει σταθερά σημάδια βελτίωσης. Τον Vandoorne κατάφερε να περάσει και ο Pascal Wehrlein (Porsche), για να εξασφαλίσει την 6η θέση και να αποσπάσει την πρωτοπορία στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος οδηγών από τον Nick Cassidy (Envision), ο οποίος είχε προσπαθήσει να επιτεθεί στο Γερμανό αντίπαλό του στον αγώνα με μία κίνηση που δεν είχε σκεφτεί σωστά, κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή του και αναγκάστηκε να επισκεφθεί τα pits και να καταλήξει τελευταίος.