F1 – GP Ιταλίας: Ο Leclerc στην pole με τη Ferrari

H Ferrari κατέκτησε την pole position εμπρός από τους tifosi, με τον Charles Leclerc να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας των κατατακτήριων δοκιμών.

F1 – GP Ιταλίας: Ο Leclerc στην pole με τη Ferrari

H Ferrari κατέκτησε την pole position εμπρός από τους tifosi, με τον Charles Leclerc να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας των κατατακτήριων δοκιμών.

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο των κατατακτήριων δοκιμών για να κατακτήσει την pole position με το σπαθί του, αν και ό,τι και να συνέβαινε, αυτός θα εκκινούσε αύριο από την πρώτη θέση, λόγω των ποινών που έχουν δεχθεί οι υπόλοιποι οδηγοί γύρω του. Ο Μονεγάσκος δήλωσε ότι πίεσε σκληρά στην τελευταία του προσπάθειά του για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα. Ο Max Verstappen βρέθηκε μεταξύ των δύο Ferrari, αλλά έχει ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, συνεπώς, αναμένεται να εκκινήσει από την 7η θέση, εφόσον οι ποινές εφαρμοστούν ξεκινώντας από τις πίσω θέσεις και πηγαίνοντας προς τα εμπρός, όπως πιστεύουμε ότι θα συμβεί.

O Carlos Sainz ήταν ταχύτερος από τον team-mate του Q2, ωστόσο ο Ισπανός δεν είχε slipstream στην τελική του προσπάθεια στο Q3. Ο Leclerc βρισκόταν αρκετά πίσω από τον προπορευόμενό του, αλλά στο τελικό sector ήταν αρκετά κοντά για να επωφεληθεί. Η Red Bull έχει επιλέξει στήσιμο με υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο. Κατά συνέπεια, θυσίασε λίγη από την ταχύτητά της στις ευθείες για τις κατατακτήριες δοκιμές, ώστε να προστατεύσει καλύτερα τα ελαστικά της στον αγώνα.

Με την ποινή που έχει δεχθεί, ο Sainz θα εκκινήσει από την 18η θέση τον αυριανό αγώνα. Ο Sergio Perez, που βρέθηκε 1 δλ. πίσω από τον επικεφαλής και θα βρεθεί στη 13η θέση της σειράς εκκίνησης του αγώνα. Τον 5ο ταχύτερο χρόνο των κατατακτήριων δοκιμών βρέθηκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος θα μεταφερθεί στη 19η θέση του grid. O Βρετανός κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον team-mate του, George Russell, ο οποίος θα εκκινήσει αύριο από τη 2η θέση.

Ο Russell προτίμησε να κάνει την τελευταία του προσπάθεια με χρησιμοποιημένο σετ ελαστικών μαλακής γόμας. Οι οδηγοί της Ferrari καθώς και ο Verstappen, έχουν εξασφαλίσει δύο άθικτα σετ ελαστικών μαλακής γόμας για τον αγώνα, πέραν από 1 νέο σετ μέσης γόμας. Η καταπόνηση των ελαστικών δεν είναι πολύ υψηλή στη Monza και η προτιμώμενη στρατηγική αναμένεται να είναι αυτή του 1 pit stop, αλλά οι ομάδες είναι προνοητικές για την περίπτωση παρέμβασης αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ο Verstappen ίσως θα θέλει περισσότερη ελευθερία στη στρατηγική, αν τα προσπεράσματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο ελπίζει η Red Bull. Επειδή το DRS είναι πιο λεπτό, η ενεργοποίησή του έχει μικρότερη επίδραση και υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθούν τρενάκια DRS στον αγώνα. Η Ferrari από την πλευρά της, πιστεύει ότι ο Sainz μπορεί να βρεθεί εντός των 6 πρώτων έως την καρό σημαία αύριο.

Ο Russell δήλωσε ότι η ισορροπία του μονοθεσίου δεν πήγε προς τη σωστή κατεύθυνση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και ήταν τυχερός που κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα (μόλις 42 χλστ. του δλ.) από τον Lando Norris. O Βρετανός κινήθηκε 0,35 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του στη McLaren, Daniel Ricciardo, ο οποίος δεν επωφελήθηκε από κάποιο slipstream. Οι δύο οδηγοί της McLaren αναμένεται να παραταχθούν στη δεύτερη σειρά εκκίνησης (3ος και 4ος, αντίστοιχα).

Τόσο ο Pierre Gasly (9ος στις κατατακτήριες δοκιμές), όσο και ο Fernando Alonso (10ος), που αναμένεται να παραταχθούν στην 3η σειρά εκκίνησης αύριο, είδαν το χρόνο της τελικής τους προσπάθειας να διαγράφεται, λόγω παράβασης ορίων πίστας. O Alonso είχε εγκαταλείψει την πρώτη του προσπάθεια αναφέροντας ότι δεν είχε πρόσφυση στα εμπρός ελαστικά, ενώ στη δεύτερη προσπάθειά του στο Q3, πάτησε εκτός ορίων πίστας στην 2η στροφή της Lesmo.

Δίπλα από τον συμπατριώτη του, Max Verstappen αναμένεται να παραταχθεί στο ντεμπούτο του, ο Nyck De Vries, ο οποίος αντικαθιστά τον Alex Albon στο cockpit της Williams, καθώς ο Ταϊλανδός χειρουργήθηκε για να αφαιρεθεί η σκωληκοειδής απόφυσή του. Ο De Vries κατάφερε να προκριθεί στο Q2, παρότι διαγράφηκε ο χρόνος της τελικής του προσπάθειας στο πρώτο σκέλος λόγω παράβασης ορίων πίστας.

F1 - Nyck de Vries (Williams), GP Ιταλίας 2022

Στην τελική του προσπάθεια στο Q2, ο 27χρονος Ολλανδός περυσινός Πρωταθλητής της Formula E χτύπησε κατά λάθος με το δάχτυλό του ένα διακόπτη στο τιμόνι (καθώς έχει συνηθίσει τη διαμόρφωση που χρησιμοποιεί ο Latifi και όχι του Albon, την οποία είχε στα χέρια του), ο οποίος άλλαξε την κατανομή πέδησης και τον οδήγησε στο μπλοκάρισμα των πίσω φρένων του και σε έξοδο εκτός πίστας στο chicane της Roggia. Η πρώτη του προσπάθεια όμως ήταν αρκετή για να του εξασφαλίσει τη 13η θέση, η οποία αναμένεται να μετατραπεί σε 8η θέση εκκίνησης.

Οι Guanyu Zhou και Nicholas Latifi θα συμπληρώσουν την πρώτη δεκάδα κατά τις… προβλέψεις μας, καθώς υπάρχει σύγχυση για τον τρόπο με τον οποίο θα εφαρμοστούν οι ποινές, εμπρός από τις δύο Aston Martin, με τον Sebastian Vettel εμπρός από τον Lance Stroll. Πίσω τους (στη 13η θέση) θα βρεθεί ο Perez με πίσω του τον Esteban Ocon, ο οποίος δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q2. Αναμένεται να ακολουθήσουν οι Bottas, Magnussen, Schumacher, Sainz, Hamilton και Tsunoda, o οποίος δεν σημείωσε καν χρόνο στο Q2.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!