F1: Alpine και Red Bull έχουν συμφωνήσει για τον Gasly

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, Alpine και Red Bull έχουν συμφωνήσει σε όρους ώστε να αποδεσμευτεί ο Pierre Gasly από τις υποχρεώσεις του προς την AlphaTauri και να προσχωρήσει το 2023 στη γαλλική ομάδα.

F1: Alpine και Red Bull έχουν συμφωνήσει για τον Gasly

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, Alpine και Red Bull έχουν συμφωνήσει σε όρους ώστε να αποδεσμευτεί ο Pierre Gasly από τις υποχρεώσεις του προς την AlphaTauri και να προσχωρήσει το 2023 στη γαλλική ομάδα.

H Alpine βρέθηκε να ψάχνει οδηγό να αντικαταστήσει τον Fernando Alonso, αφότου ο 21 ετών Αυστραλός Oscar Piastri αρνήθηκε ότι θα αγωνιστεί για τη γαλλική ομάδα το 2023. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Alpine συμφώνησε τους όρους υπό τους οποίους θα αποζημιώσει τη Red Bull, σε αντάλλαγμα με την αποδέσμευση του Pierre Gasly από το συμβόλαιό του με την AlphaTauri, το οποίο λήγει στο τέλος του 2023.

Αυτό επιβεβαιώνει ότι η Alpine δεν σκοπεύει να συνεχίσει τη συνεργασία της με τον Piastri το 2023, οποιαδήποτε και αν είναι η απόφαση του Συμβουλίου Αναγνώρισης Συμβολαίων (CRB) της Formula 1, θα έχει μόνο οικονομικές επιπτώσεις και ο Αυστραλός θα καταλήξει στη McLaren ό,τι και να συμβεί. Απλά αν το CRB αποφασίσει ότι το έγκυρο συμβόλαιο είναι αυτό της Alpine, τότε απλά η McLaren θα πρέπει να συμφωνήσει με τη γαλλική ομάδα την αποζημίωση που θα αναγκαστεί να της παραχωρήσει για να αποκτήσει τον Piastri.

H McLaren έχει διοργανώσει συνέντευξη Τύπου με τον CEO και τον επικεφαλής της ομάδας της, Zak Brown και Andreas Seidl, αντίστοιχα, στα πλαίσια του GP Ολλανδίας στο Zandvoort την Παρασκευή, στις 14:45 τοπική ώρα. Οπότε, κάποιοι εκτιμούν ότι μέχρι τότε η απόφαση του CRB θα έχει ανακοινωθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Βρετανού δημοσιογράφου Joe Saward, ο Piastri υπέγραψε τη συμφωνία του με τη McLaren στις 4 Ιουλίου.

Από το GP Βελγίου, προέκυψε ένα βίντεο στο οποίο ο Gasly αναφέρει στους Charles Leclerc και George Russell ότι εργάζεται στις τελικές λεπτομέρειες του συμβολαίου. Ο Γάλλος δήλωσε ότι το σχόλιό του δεν είχε καμία σχέση με τους αγώνες και έκανε μια αόριστη αναφορά στο ότι ο Russell μιλούσε για γάμο ή κάτι αντίστοιχο.

Παράλληλα, αναφέρεται ότι ενδέχεται η καλύτερη επιλογή για τον Daniel Ricciardo για το 2023, είναι να γίνει εφεδρικός οδηγός της Mercedes, καθώς εκτιμάται ότι οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε επικοινωνία. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει τον 33χρονο Αυστραλό σε μια πιθανή επιστροφή στους αγώνες με τη Mercedes, αλλά κάτι τέτοιο θα προϋπέθετε ότι ο Lewis Hamilton θα αποχωρούσε από την ενεργό δράση στο τέλος του 2023, το οποίο δεν μπορεί να θεωρείται σίγουρο αυτή τη στιγμή.

Επίσης, αναφέρεται ότι η McLaren εξαγόρασε το συμβόλαιο του Daniel Ricciardo έναντι 10 εκατομμυρίων δολαρίων αντί για τα 16 εκατ. $, που ήταν οι συνολικές προβλεπόμενες απολαβές του Αυστραλού για το 2023.

Καθώς αναφερθήκαμε σε εφεδρικούς οδηγούς, αναφέρεται επίσης ότι ενδέχεται η Aston Martin να υπογράψει συμφωνία εφεδρικού οδηγού με τον 22 ετών Βραζιλιάνο Felipe Drugovich, επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος της Formula 2 αυτή τη στιγμή, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Nico Hulkenberg.

H Red Bull έχει εκφράσει ενδιαφέρον για την περίπτωση του 22 ετών Αμερικανού οδηγού Colton Herta, που αγωνίζεται στο IndyCar με την ομάδα της Andretti Autosport. Πέραν της εμπορικής αξίας ενός οδηγού από τις ΗΠΑ, συμβάλλει και το γεγονός ότι ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull και υπεύθυνος του προγράμματος νεαρών οδηγών, Helmut Marko, δεν είναι ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος με τους πιλότους που έχει στη Formula 2.

O Marko φαίνεται να έχει επικεντρωθεί στον Isack Hadjar, τον 18χρονο Γάλλο οδηγό (με ρίζες από την Αλγερία), ο οποίος διεκδικεί τον τίτλο στη Formula 3 στην πρώτη του σεζόν και θα προαχθεί το 2023 στη Formula 2.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!