F1: H εξέλιξη της Alpine θα συνεχιστεί

Η Alpine είναι η μοναδική ομάδα της Formula 1 που έχει φέρει φέτος αναβαθμίσεις -μικρές ή μεγάλες- σε όλους τους αγώνες φέτος και δεν πρόκειται να σταματήσει να ακολουθεί αυτή την τακτική στο άμεσο μέλλον.

F1: H εξέλιξη της Alpine θα συνεχιστεί

Η Alpine είναι η μοναδική ομάδα της Formula 1 που έχει φέρει φέτος αναβαθμίσεις -μικρές ή μεγάλες- σε όλους τους αγώνες φέτος και δεν πρόκειται να σταματήσει να ακολουθεί αυτή την τακτική στο άμεσο μέλλον.

Η Alpine έχει υιοθετήσει ένα επιθετικό πρόγραμμα εξελίξεων για την φετινή Α522, το οποίο φαίνεται να αποδίδει, στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει την 4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η γαλλική ομάδα έχει επίσης σχεδιάσει εξαρχής ένα αρθρωτό αμάξωμα αποτελούμενο από πολλά τμήματα, για να έχει τη δυνατότητα να παρουσιάζει αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, χωρίς να απαιτείται να το αντικαταστήσει στο σύνολό του.

Η Alpine έχει παρουσιάσει αναβαθμίσεις σε όλους τους φετινούς αγώνες. Μερικές αποτελούσαν απλές τροποποιήσεις, άλλες ήταν μεγάλα αεροδυναμικά πακέτα, με την γαλλική ομάδα να παρουσιάζει ένα καλά ισορροπημένο πρόγραμμα αναβαθμίσεων, το οποίο δε φαίνεται ότι θα σταματήσει σύντομα. Ο αθλητικός διευθυντής της Alpine, Alan Permane, δήλωσε: «Έχει υπάρξει κάτι καινούργιο σε κάθε αγώνα και αυτό θα συνεχιστεί. Έχουμε άλλο ένα μικρό βήμα στην Ουγγαρία και στη συνέχεια έχουμε δύο αξιοπρεπή βήματα τόσο στο Spa όσο και στο Zandvoort».

Το τελευταίο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων που παρουσίασε η Alpine ήταν στο Silverstone, όπου άλλαξε η μορφή των καλυμμάτων ψυγείων της A522, συνδυάζοντας στοιχεία από τα δύο κορυφαία φετινά μονοθέσια: τη Ferrari και τη Red Bull. Στο GP Γαλλίας, η ομάδα εστιάστηκε σε αναβαθμίσεις του δαπέδου. Ο Permane δήλωσε: «Στο Silverstone παρουσιάσαμε το τρίτο μας δάπεδο για φέτος και αυτό (της Γαλλίας) είναι μια εξέλιξη αυτού. Αυτό αποκαλούμε δάπεδοΜΚ3Β. Στην πραγματικό υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείτε να δείτε, αλλά η λεπτομέρεια είναι καινούργια».

Ο Permane αναφέρεται στο κόψιμο που είχε το καινούργιο δάπεδο της Alpine λίγο πιο πίσω από το μέσο των πλαϊνών άκρων του. Ο 55χρονος Βρετανός τεχνικός δήλωσε ότι στη Γαλλία, η Alpine είχε «δύο καινούργια δάπεδα ΜΚ3Β και τρία της έκδοσης Α. Τα Α θα επιστρέψουν στο εργοστάσιο για να τροποποιηθούν. Δεν είναι μια δουλειά που μπορούμε να κάνουμε στην πίστα. Προφανώς, πρόκειται για μια αρκετά περίπλοκη αλλαγή».

Ο Permane δήλωσε επίσης ότι η A522 βρίσκεται πολύ κοντά στο ελάχιστο όριο βάρους των 798 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού): «Βρισκόμαστε πολύ κοντά. Δεν είμαστε ακριβώς εκεί, είμαστε πολύ κοντά στο όριο, μερικά κιλά μακριά. Είναι πραγματικά δύσκολο να εξοικονομήσεις βάρος, ειδικά σε ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο με μια νέα ιδέα».

«Συνήθως τα μονοθέσια παίρνουν 3 έως 5 κιλά κατά τη διάρκεια της σεζόν, καθώς προσθέτεις αναβαθμίσεις και πρέπει να επισκευάσεις λίγο τα πράγματα, ή ήσουν λίγο επιθετικός με κάποια εξαρτήματα και είναι πολύ ελαφριά. Νομίζω ότι είμαστε 7,5 ή 8 κιλά ελαφρύτεροι από ό,τι ήμασταν στην αρχή της σεζόν, κάτι που είναι πραγματικά πολύ σημαντικό».

«Εξακολουθούμε να βρίσκουμε πολλά κέρδη με το δάπεδο, το αμάξωμα και τέτοια πράγματα. Υποψιάζομαι ότι αυτό που μαθαίνουμε φέτος θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε κάποια πιο ακραία παραδείγματα του χρόνου. Εκεί όπου φέτος περιοριζόμαστε από τη διάταξη των ψυγείων και των εξατμίσεων και άλλα τέτοια πράγματα, όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν για την επόμενη χρονιά».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!