Κι άλλος Κατασκευαστής στη Formula 1 το 2026;

Στο paddock του Μόντρεαλ κυκλοφορούσαν φήμες ότι υπάρχει ένας ακόμη Κατασκευαστής που θέλει να εισέλθει στη Formula 1 το 2026, πέραν των εταιρειών του ομίλου Volkswagen.

Κι άλλος Κατασκευαστής στη Formula 1 το 2026;

Στο paddock του Μόντρεαλ κυκλοφορούσαν φήμες ότι υπάρχει ένας ακόμη Κατασκευαστής που θέλει να εισέλθει στη Formula 1 το 2026, πέραν των εταιρειών του ομίλου Volkswagen.

Στους κύκλους της Formula 1 κυκλοφορεί η φήμη ότι πέραν των Audi και Porsche, που σκοπεύουν να εισέλθουν στο σπορ το 2026, όταν θα τεθούν σε ισχύ οι καινούργιοι κανονισμοί μονάδων ισχύος, υπάρχει κι άλλος ένας Κατασκευαστής που θέλει να προσχωρήσει στο Πρωτάθλημα. Ο CEO της Formula 1, Stefano Domenicali, δήλωσε ότι μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα θα υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες επί αυτού.

Υπάρχει περίπτωση αυτός ο Κατασκευαστής να είναι η Honda; Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, γίνεται όλο και πιο έντονη η επιθυμία της Honda να επιστρέψει στη Formula 1 το 2026. Δεδομένου ότι σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί η συνεργασία της Red Bull με την Porsche ενόψει 2026, αναφέρεται το ενδεχόμενο η Honda να συνεργαστεί, ή ακόμα και να αγοράσει την ομάδα της AlphaTauri, που ανήκει στην αυστριακή εταιρεία ενεργειακών ποτών.

Όπως έχουμε αναφέρει, Porsche και Audi περιμένουν την δημοσίευση των αρχικών κανονισμών των μονάδων ισχύος της Formula 1 για το 2026. Το αρχικό σχέδιο ήταν οι κανονισμοί να εγκριθούν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC) στις 29 Ιουνίου, αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Σύμφωνα με τις φήμες, ο Πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, δεν ήθελε να οριστεί η ημερομηνία από τον Γενικό Γραμματέα της Διεθνούς Ομοσπονδίας, για λόγους που έχουν να κάνουν με τον… εγωισμό του.

Ωστόσο, φαίνεται ότι ο Domenicali, έκανε σαφές στη FIA ότι εάν δεν εγκριθούν σύντομα οι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος του 2026, Audi και Porsche ενδέχεται να οπισθοχωρήσουν από τα σχέδιά τους να εισέλθουν στο σπορ. Ο πρόεδρος της FIA φέρεται να έχει υποσχεθεί ότι η έγκριση των κανονισμών για τις μονάδες ισχύος του 2026 θα πραγματοποιηθεί εντός του Ιουλίου.

Αναμένεται να πραγματοποιηθεί πρώτα μία συνεδρίαση της Επιτροπής της Formula 1 στα πλαίσια του GP Αυστρίας (που διεξάγεται μεταξύ 8 και 10 Ιουλίου) για την αρχική έγκριση των κανονισμών, οι οποίοι στη συνέχεια θα παραδοθούν στο WMSC για την τελική υπερψήφισή τους. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο ενδέχεται να πραγματοποιήσει την ψηφοφορία μέσω φαξ, χωρίς να συνεδριάσουν τα μέλη του.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι κυκλοφόρησε η φήμη πως η Mercedes ενδέχεται να ενημερώθηκε νωρίτερα για την τεχνική υπόδειξη που εξέδωσε το βράδυ της Πέμπτης πριν από το GP Καναδά η FIA, και για αυτό ήταν η μοναδική που πρόλαβε να τοποθετήσει δέυτερο συρματόσχοινο στα μονοθέσιά της για το Μόντρεαλ. Η πηγή της Mercedes ενδέχεται να ήταν η νέα πρσωρινή Γενική Γραμματέα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, Shaila-Ann Rao. Η Βρετανίδα ανέλαβε καθήκοντα στη Διεθνή Ομοσπονδία πρόσφατα, ερχόμενη από τη θέση της νομικής συμβούλου της γερμανικής ομάδας. Η Ferrari είχε ήδη εκφράσει την ανησυχία της για τη μεταγραφή αυτή την προηγούμενη εβδομάδα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!