F1: Αχρηστεύθηκε ο κινητήρας και το turbo του Leclerc

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την Ιταλία, ο Charles Leclerc δε θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ξανά τον κινητήρα και το turbo του GP Αζερμπαϊτζάν, έπειτα από την εγκατάλειψή του σε αυτό.

F1: Αχρηστεύθηκε ο κινητήρας και το turbo του Leclerc

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την Ιταλία, ο Charles Leclerc δε θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ξανά τον κινητήρα και το turbo του GP Αζερμπαϊτζάν, έπειτα από την εγκατάλειψή του σε αυτό.

Σήμερα το πρωί ξεκίνησε στο Maranello η αποσυναρμολόγηση της μονάδας ισχύος που χρησιμοποιούσε ο Charles Leclerc στο GP Αζερμπαϊτζάν, έπειτα από την εγκατάλειψη του Μονεγάσκου στον 20ό γύρο του αγώνα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, παρουσιάστηκε βλάβη σε ένα από τα εξαρτήματα των κυλινδροκεφαλών του V6 της Ferrari, το οποίο δεν είχε παρουσιαστεί ξανά στο παρελθόν. Πρόκειται για ένα εξάρτημα από εξωτερικό προμηθευτή, ο οποίος αναλαμβάνει τον ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων του και η ζημιά που προκλήθηκε επεκτάθηκε και στο turbo του V6.

Στο Μπακού, ο Leclerc χρησιμοποιούσε τη δεύτερη φετινή του μονάδα ισχύος, με το 3ο turbo και MGU-H, τα οποία αστόχησαν στο GP Ισπανίας. Στο GP Καναδά, ο Leclerc αναμένεται να προχωρήσει ήδη στη χρήση της 3ης φετινής του μονάδας ισχύος, αν και ενδέχεται να χρησιμοποιήσει το turbo και το MGU-H της 1ης μονάδας, για να αποφύγει ποινές στη σειρά εκκίνησης, που προκύπτουν από τη χρήση 4ου εξαρτήματος οποιουδήποτε στοιχείου της μονάδας ισχύος. Είναι σίγουρο ότι ο Leclerc θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει 4η μονάδα ισχύος φέτος, αν όχι και 5η, καθώς βρισκόμαστε ακόμα στο 1/3 της σεζόν.

Οι μηχανικοί του Maranello θα προσπαθήσουν να βρουν τα αίτια που προκάλεσαν την αστοχία, η οποία εντοπίζεται σε διαφορετικό τομέα από τα προβλήματα της Ισπανίας. Η Ferrari είχε επιλέξει να λειτουργήσει πιο συντηρητικά τον πρώτη φετινή της μονάδα, για να επιβεβαιώσει την αξιοπιστία της και να υιοθετήσει στη συνέχεια πιο επιθετικές ρυθμίσεις.

Ο διευθυντής της Scuderia, Mattia Binotto δήλωσε ότι η βελτίωση στις επιδόσεις της φετινής μονάδας ισχύος προέρχεται κατά 75% από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος αστόχησε αρκετές φορές στους στατικούς πάγκους δοκιμών του Maranello κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη φετινή σεζόν.

Η εγκατάλειψη του Carlos Sainz στον 9ο γύρο του GP Αζερμπαϊτζάν προκλήθηκε από αστοχία της αντλίας του υδραυλικού συστήματος. H ένδειξη στην οθόνη του τιμονιού του Ισπανού περί προβλήματος στο σύστημα πέδησης brake by wire προέκυψε λόγω της δυσλειτουργίας του υδραυλικού συστήματος. Συνεπώς, το BBW μετέβη σε ασφαλή λειτουργία.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ιταλικός Τύπος εκτιμά πως στο GP Μ. Βρετανίας, στα τέλη Ιουνίου, η Ferrari θα παρουσιάσει το αναβαθμισμένο υβριδικό της σύστημα (μπαταρία, ηλεκτρονικά ελέγχου και MGU-K), το οποίο θα περάσει την ομολογκασιόν της FIA έως την 1η Σεπτεμβρίου. Δεν πρόκειται όμως να είναι πολύ μεγάλη αναβάθμιση, όπως είχε συμβεί πέρυσι. Σημειώνεται εδώ, ότι κάθε οδηγός διαθέτει 2 μπαταρίες και ηλεκτρονικά ελέγχου για τη σεζόν, αντί για 3, όπως συμβαίνει με όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος (πέραν των εξατμίσεων που επιτρέπονται 8 σετ για τη σεζόν).

Αναφέρεται επίσης ότι έπειτα από τις μικρές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που παρουσίασε η Ferrari στο Μπακού, θα έχει ακόμη περισσότερες στο GP Καναδά. Το επόμενο μεγάλο πακέτο αεροδυναμικών αναβαθμίσεων αναμένεται στο GP Βελγίου, μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!