F1: Εξοικονόμηση βάρους η προτεραιότητα της Red Bull

H Red Bull δε θα φέρει μεγάλες αναβαθμίσεις στην Imola, αλλά θα παρουσιάσει μερικά εξαρτήματα που εξοικονομούν βάρος.

F1: Εξοικονόμηση βάρους η προτεραιότητα της Red Bull

H Red Bull δε θα φέρει μεγάλες αναβαθμίσεις στην Imola, αλλά θα παρουσιάσει μερικά εξαρτήματα που εξοικονομούν βάρος.

Όπως είχε αναφέρει ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, η αυστριακή ομάδα δεν πρόκειται να παρουσιάσει σημαντικές αναβαθμίσεις στην Imola. Με μόνο μία ώρα ελεύθερων δοκιμών πριν τα μονοθέσια εισέλθουν σε καθεστώς parc ferme, δεν υπάρχει αρκετός χρόνος αξιολόγησης των αναβαθμίσεων. Ωστόσο, η Red Bull θα φέρει μερικές αναβαθμίσεις που στόχο έχουν να μειώσουν το βάρος της RB18.

Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε: «Είναι σαφές ότι η Ferrari έχει ένα πακέτο το οποίο προσαρμόζεται εύκολα σε διαφορετικές απαιτήσεις. Για να μπορέσουμε να την ανταγωνιστούμε, τα πάντα θα πρέπει να είναι τέλεια για εμάς. Για αυτό και παίρνουμε το ρίσκο να φέρουμε καινούργια εξαρτήματα με μόνο μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Θέλουμε να επιτεθούμε δυνατά και να αρπάξουμε την ευκαιρία, αντί να περιμένουμε απλά. Η Ferrari και ο Leclerc είναι πολύ δυνατοί για να κάνουμε κάτι τέτοιο».

Ο Marko ευελπιστεί ότι οι αναβαθμίσεις της Imola θα οδηγήσουν σε εξοικονόμηση βάρους, καθώς όπως ανέφερε, στη Formula 1, η απώλεια βάρους «συμβαίνει όπως και στους ανθρώπους. Δε γίνεται σε μια νύχτα. Είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, γιατί είμαστε υπέρβαροι, τουλάχιστον σε σχέση με τη Ferrari. Εάν φτάσουμε στη Βαρκελώνη (20-22/5) κοντά στο επίπεδο της Ferrari, θα είμαστε ήδη ικανοποιημένοι. Αλλά πρώτα πρέπει να επιλύσουμε τα προβλήματα αξιοπιστίας. Όλη αυτή η ταχύτητα δε βοηθάει αν δεν τερματίζεις».

Όπως δήλωσε ο Αυστριακός, που θα εορτάσει τα 79α γενέθλιά του σε μία εβδομάδα, τα προβλήματα αξιοπιστίας κάνουν τον Max Verstappen να είναι… ωρολογιακή βόμβα: «Είναι πολύ πιο ήρεμος. Μετά την εγκατάλειψη (στη Μελβούρνη) επέστρεψε στα pits και είχαμε μια ήρεμη συζήτηση. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση γνωρίζαμε ότι υπήρχε πιθανότητα να παρουσιαστεί αυτό το πρόβλημα γιατί το αντιμετωπίσαμε και στις κατατακτήριες δοκιμές, οπότε δεν προέκυψε από το πουθενά. Είναι συναισθηματικός και παθιασμένος οδηγός που πάντα εκφράζει την άποψή του. Αλλά κατά τη γνώμη μου είναι πολύ πιο ήρεμος απ’ ό,τι στο παρελθόν. Εάν όμως δεν κερδίσουμε ξανά σύντομα, τότε θα γίνει… ωρολογιακή βόμβα».

Max Verstappen & Helmut Marko

Από την πλευρά του, ο Charles Leclerc ανέφερε ότι «θα είναι δύσκολο να διατηρήσουμε τον ίδιο ρυθμό με τη Red Bull όσον αφορά την εξέλιξη του μονοθεσίου. Αλλά είμαι αισιόδοξος ότι η ομάδα μπορεί να κάνει σπουδαία δουλειά φέτος με την εξέλιξη του μονοθεσίου. Τα τελευταία δύο χρόνια έχω δει άλμα προόδου στον τρόπο με τον οποίο αναλύουμε κάθε Σαββατοκύριακο, τον τρόπο με τον οποίο έχουμε αναγνωρίσει τις αδυναμίες μας και πόσο γρήγορα αντιδρούμε».

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, στην Imola, η Ferrari θα δοκιμάσει ξανά τις αναβαθμίσεις που είδαμε στο διαχύτη της F1-75 στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας, με το πιο εφαρμοστό δάπεδο κάτω από την περιοχή του κιβωτίου. Ωστόσο, μάλλον δε θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα. Αντιθέτως, Alpine και AlphaTauri αναμένεται να φέρουν αναβαθμίσεις στα μονοθέσιά τους, πιθανότατα στην περιοχή του δαπέδου. Η AlphaTauri με την Alfa Romeo θα παραμείνουν στην Imola μετά το GP Emilia Romagna, για δύο ημέρες δοκιμών ελαστικών με την Pirelli. Την πρώτη ημέρα θα πλαισιωθούν από τη Ferrari και τη δεύτερη από την Alpine.

AlphaTauri

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!