Ο Nico Pino δοκιμάζει το Citroen C3 Rally2

O 20χρονος Χιλιανός οδηγός αγώνων Nico Pino, μέλος του Stellantis Motorsport Young Driver Program, πήρε μία διαφορετική γεύση από μηχανοκίνητο αθλητιμό από αυτήν που έχει συνηθίσει στις πίστες, οδηγώντας το Citroen C3 Rally2.

Ο Nico Pino δοκιμάζει το Citroen C3 Rally2

O 20χρονος Χιλιανός οδηγός αγώνων Nico Pino, μέλος του Stellantis Motorsport Young Driver Program, πήρε μία διαφορετική γεύση από μηχανοκίνητο αθλητιμό από αυτήν που έχει συνηθίσει στις πίστες, οδηγώντας το Citroen C3 Rally2.

Στο πλαίσιο του προγράμματος Stellantis Motorsport Young Driver Program (YDP), ο 20χρονος Χιλιανός οδηγός Nico Pino απόλαυσε την πρώτη του εμπειρία πίσω από το τιμόνι ενός Citroen C3 Rally2 σε μια δοκιμαστική εκδήλωση που διοργάνωσε η Citroen Racing. Ο Nico Pino, οδηγός αγώνων ταχύτητας και αντοχής σε πίστες, είχε ήδη δοκιμάσει στα τέλη του 2024 το αμιγώς ηλεκτρικό μονοθέσιο Formula E DS E-Tense FE25.

Το πρόγραμμα Stellantis Motorsport Young Driver δημιουργήθηκε για να εντοπίσει, να εκπαιδεύσει και να αναπτύξει ταλαντούχους, ανερχόμενους οδηγούς σε διάφορους κλάδους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Έχοντας ξεκινήσει από αγώνες καρτ και μονοθέσιων (Formula 4 και Euroformula), ο Χιλιανός οδηγός Nico Pino μεταπήδησε στους αγώνες Endurance το 2021, αγωνιζόμενος στo Asian Le Mans Series, το European Le Mans Series, το Αμερικανικό IMSA Weathertech SportsCar Championship και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (WEC).

Αφού τερμάτισε στο βάθρο του LMP2 στην επέτειο 100 ετών των 24 Ωρών του Le Mans το 2023 και 3ος στην κατηγορία GT3 στις 6 Ώρες του Σάο Πάολο το 2024, ο Nico Pino αγωνίστηκε πρόσφατα στις 24 Ώρες της Daytona (Φλόριντα, ΗΠΑ) με ένα πρωτότυπο από την κατηγορία GTPH.

Citroen Racing Nico Pino (καθιστός) Yohan Rossel Guillaume Mercoiret

Εντοπίστηκε από τη Stellantis Motorsport και προσκλήθηκε να συμμετάσχει στο Πρόγραμμα Young Driver (YDP) τον Απρίλιο του 2024, όπου ο Nico Pino είχε ήδη την ευκαιρία να δοκιμάσει τα αμιγώς ηλεκτρικά μονοθέσια Formula E Gen2 DS E-Tense FE21 και Gen3 DS E-Tense FE25 κατά τη διάρκεια οκτώ τεστ δοκιμών μεταξύ 24 Απριλίου και 2 Νοεμβρίου.

Στις 11 Φεβρουαρίου, ο νεαρός ταλαντούχος και ευπροσάρμοστος σε διαφορετικές αγωνιστικές συνθήκες Χιλιανός οδηγός απόλαυσε την πρώτη του εμπειρία στον κόσμο των ράλλυ, οδηγώντας ένα Citroen C3 Rally2 κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής εκδήλωσης που διοργάνωσε και επιμελήθηκε η Citroen Racing στη βάση του Saint-Bres, κοντά στο Ales.

Οδηγώντας στη βροχή, ο Nico σταδιακά αντιμετώπισε την λάσπη και καθώς έμαθε για το φρενάρισμα σε ολισθηρές επιφάνειες και πάνω απ’ όλα, την επικοινωνία με τον συνοδηγό του -για την ημέρα της δοκιμής-, Guillaume Mercoiret, μια βασική πτυχή των ράλλυ που δεν αποτελεί μέρος των συνηθισμένων αγωνιστικών του εμπειριών. Καθοδηγούμενος από τον Yohan Rossel, πρόσφατο νικητή της κατηγορίας WRC2 στο Ράλλυ Μόντε Κάρολο, και με την υποστήριξη της Rossel Competition, ο Nico κατάλαβε γρήγορα τις βασικές παραμέτρους των ράλλυ, με την αυτοπεποίθησή του να αυξάνει καθώς «έγραφε» όλο και περισσότερα χιλιόμετρα στο μπάκετ του Citroen C3 Rally2.

Citroen Racing Nico Pino Citroen C3 Rally2 (1)

Συνηθισμένος σε πολύ ακριβείς αγωνιστικές γραμμές σε αγώνες ταχύτητας σε πίστες και στρατηγικές μακράς διαρκείας στους αγώνες αντοχής, ο Nico Pino έπρεπε να προσαρμόσει πλήρως το στυλ οδήγησής του κατά τη διάρκεια αυτής της αρχικής του εμπειρίας στα χωμάτινα ράλλυ. Σε αντίθεση με τους αγώνες αντοχής, όπου κάθε στροφή επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά με μια καθορισμένη αγωνιστική γραμμή, τα ράλλυ απαιτούν ικανότητα προσαρμογής σχεδόν στιγμιαία στις νέες κάθε φορά συνθήκες, με διαφορετικές επιφάνειες δρόμου, άγνωστες στροφές και συνεχώς μεταβαλλόμενη πρόσφυση.

«Αυτό που με εξέπληξε περισσότερο ήταν το ότι έπρεπε να αντιδρώ συνεχώς. Στους αγώνες αντοχής, έχουμε ένα ακριβές σύνολο αναφορών σε κάθε γύρο. Εδώ, η επιφάνεια αλλάζει συνεχώς και έπρεπε να εμπιστευτώ τις σημειώσεις του συνοδηγού μου και το συναίσθημά μου και να προσαρμόσω τη γραμμή μου σε πραγματικό χρόνο. Είναι μια εντελώς διαφορετική πρόκληση, αλλά είναι μια απίστευτη μαθησιακή εμπειρία!», εξήγησε ο Nico Pino.

Didier Clement, Stellantis Motorsport Customer Racing Sports Director, δήλωσε: «Το πρόγραμμα Stellantis Motorsport Young Driver έχει σχεδιαστεί για να εντοπίσει και να αναπτύξει ταλαντούχους οδηγούς του μέλλοντος παρέχοντάς τους μια μοναδική εμπειρία σε διάφορους κλάδους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η μετάβαση του Nico Pino στα ράλλυ με το Citroen C3 Rally2 είναι η τέλεια απεικόνιση αυτής της προσέγγισης. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η ευελιξία είναι ένα βασικό προσόν για τους οδηγούς κορυφαίου επιπέδου και αυτή η καθηλωτική εμπειρία στα ράλλυ αποτελεί βασικό στάδιο στη μάθησή του. Ανυπομονούμε να δούμε πώς ο Nico θα ενσωματώσει αυτή την εμπειρία στην υπόλοιπη καριέρα του».

Citroen Racing Nico Pino Citroen C3 Rally2 (2)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!