O Βρετανός Oliver Rowland και η Nissan θέτουν πολύ καλές βάσεις στο ξεκίνημα της 11ης σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E. Στον πρώτο διπλό γύρο της φετινής σεζόν, με τη Formula E να κάνει την πρώτη επίσκεψή της στην Jeddah, ο Rowland έχασε τη νίκη μόλις στην τελευταία στροφή στον πρώτο αγώνα.
Ωστόσο, o 32 ετών Βρετανός οδηγός της Nissan κατάφερε να επικρατήσει στο δεύτερο αγώνα, για να αυξήσει το προβάδισμά του στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος στους 17 βαθμούς, έχοντας κατακτήσει τη νίκη σε 2 από τους 4 αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής στην 11η σεζόν της Formula E, έχοντας χάσει άλλον ένα στο νήμα.
Άλλο ένα δείγμα πόσο καλό είναι το μονοθέσιο της Nissan φέτος προσφέρει και η πορεία του εντυπωσιακού 20χρονου Βρετανού Taylor Barnard, που αγωνίζεται με την ομάδα της McLaren, η οποία χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης της Nissan. O Barnard τερμάτισε 2ος στο 2ο αγώνα της Jeddah και βρίσκεται τώρα στη 2η θέση της βαθμολογίας, πίσω από τον Rowland.
Ο Barnard έγινε ο νεότερος poleman στην ιστορία της Formula E στο 2ο αγώνα της Jeddah, και ήταν επικεφαλής στα αρχικά στάδια, πριν ο Rowland ενεργοποιήσει το πρώτο εκ των δύο Attack Mode νωρίτερα. O Rowland κατάφερε με τη στρατηγική του να περάσει επικεφαλής και να χτίσει μία διαφορά ασφαλείας, διατηρώντας παράλληλα περισσότερη ενέργεια από τους αντιπάλους του.
Οι οδηγοί που βρίσκονταν στη 2η και 3η θέση της βαθμολογίας πριν από τον αγώνα, ο Πορτογάλος Antonio Felix da Costa (Porsche) και ο νικητής του πρώτου αγώνα στη Jeddah, Max Günther (Maserati), συγκρούστηκαν μεταξύ τους στην 4η στροφή του 1ου γύρου, έπειτα από μία υπερβολικά αισιόδοξη κίνηση του Γερμανού, και τέθηκαν εκτός μάχης επιτόπου.
Ο Barnard βρέθηκε υπό την πίεση του Jake Hughes με τη Maserati στα τελικά στάδια του αγώνα και δεν είχε τη δυνατότητα να πιέσει τον Rowland, όντας απασχολημένος με την προσπάθεια να διατηρήσει πίσω του τον άλλο συμπατριώτη του.
Ο Barnard υπερασπίστηκε επιτυχώς τη 2η θέση από την επίθεση του Hughes στις πρώτες στροφές του τελευταίου γύρου. Εντέλει, ο Hughes αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την 3η θέση, η οποία αποτέλεσε το πρώτο του βάθρο με τα χρώματα της Maserati. Ήταν το πρώτο αμιγώς Βρετανικό βάθρο στην ιστορία της Formula E.