Η Red Bull έχει ήδη ξεκινήσει την κατασκευή μίας καινούργιας αεροδυναμικής σήραγγας για την ομάδα της στη Formula 1, η οποία όμως θα ολοκληρωθεί το 2027. Μέχρι τότε, θα πρέπει να συμβιβαστεί με αυτήν που έχει στη διάθεσή της, στο Bedford, η οποία κατασκευάστηκε το 1946. Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, την έχει αποκαλέσει στο παρελθόν «κατάλοιπο του Ψυχρού Πολέμου».
Ο Βρετανός εντοπίζει και φέτος τη ρίζα των προβλημάτων απόδοσης της RB21 στην αεροδυναμική σήραγγα: «Τα εργαλεία, κυρίως το η αεροδυναμική μας σήραγγα, μας οδήγησαν σε μια κατεύθυνση που δεν αναπαράγει αυτό που βλέπουμε στην πίστα. Οπότε καταλήγεις σε ένα συνονθύλευμα ανάμεσα σε αυτό που σου λένε τα εργαλεία σου και τα δεδομένα της πίστας. Τώρα που συσσωρεύουμε δεδομένα από την πίστα, και αυτά είναι που οδηγούν στις λύσεις».
Τα προβλήματα συσχετισμού μεταξύ αεροδυναμικής σήραγγας και δεδομένων πίστας ξεκίνησαν από την περυσινή σεζόν για τη Red Bull. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της αεροδυναμικής σήραγγας του Bedford είναι η θερμομόνωση. Αυτό προκαλεί διακυμάνσεις στη θερμοκρασία στο εσωτερικό της, το οποίο οδηγεί σε διαφορετικές ενδείξεις σε επαναλήψεις πανομοιότυπων δοκιμών.
O τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Pierre Wache, σε περυσινές δηλώσεις του είχε αναφέρει για την αεροδυναμική σήραγγα της ομάδας: «Το κύριο πρόβλημα είναι η ακρίβεια και η συνοχή στις επαναλήψεις. Όταν εξελίσσεις ένα νέο concept, αυτή η σήραγγα θα μπορούσε να λειτουργήσει πολύ καλά».
«Είναι περισσότερο όταν παλεύεις με καμπύλη εξέλιξης που έχει αρχίσει να γίνεται επίπεδη, είναι δύσκολο να δουλέψεις με αυτό, επειδή εξαρτόμαστε πολύ από τη θερμοκρασία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Υπάρχουν μεγάλες διακυμάνσεις μεταξύ κρύου και ζέστης. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς».
Άλλο ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Red Bull με την αεροδυναμική σήραγγα του Bedford, είναι ότι χρειάζεται πολύ χρόνο να φτάσει την επιθυμητή ταχύτητα αέρα. Αυτό στερεί σημαντικό χρόνο από αυτόν που δικαιούται η ομάδα να χρησιμοποιήσει για μελέτη στη σήραγγα. Η μέγιστη ταχύτητα που επιτρέπουν οι τεχνικοί κανονισμοί να γίνονται οι μελέτες στη σήραγγα είναι 50 μέτρα ανά δευτερόλεπτο, ή 180 χλμ./ώρα. Η κατασκευή της νέας αεροδυναμικής σήραγγας της Red Bull αναμένεται να κοστίσει 50 – 75 εκατομμύρια ευρώ.