Η εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της Toyota – Από το 1ο Prius έως σήμερα

Η Toyota, πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία, παρουσίασε το πρώτο Prius το 1997, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην αυτοκίνηση.

Η Toyota έχει διανύσει μια μακρά πορεία εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας, φτάνοντας σήμερα στην πέμπτη γενιά του συστήματος Hybrid Synergy Drive (HSD), που ενσωματώνεται στο νέο Prius Plug-in Hybrid.

Από το THS στο Hybrid Synergy Drive

Το αρχικό σύστημα Toyota Hybrid System (THS) του 1997 συνδύαζε έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, επιτρέποντας στο όχημα να λειτουργεί είτε με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε με τον ηλεκτροκινητήρα, είτε με συνδυασμό των δύο. Το 2004, με τη δεύτερη γενιά του Prius, η Toyota παρουσίασε το Hybrid Synergy Drive (HSD), μια εξέλιξη του THS, που προσέφερε βελτιωμένη απόδοση και μεγαλύτερη ευελιξία στη διαχείριση της ενέργειας.

Το HSD αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, δύο ηλεκτροκινητήρες-γεννήτριες (MG1 και MG2), μια μονάδα ελέγχου ισχύος και μια συσκευή διαχωρισμού ισχύος (power split device). Αυτό το σύστημα επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, σε υβριδική λειτουργία ή να φορτίζει την μπαταρία μέσω της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Toyota Prius PHEV 2024 TEST (31)

Η Πέμπτη Γενιά: Prius Plug-in Hybrid

Η πέμπτη γενιά του HSD, που ενσωματώνεται στο νέο Prius Plug-in Hybrid, προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση και την αποδοτικότητα. Το σύστημα συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 223 ίππους. Η μπαταρία 13.6 kWh επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως 44 μίλια (περίπου 71 χιλιόμετρα), καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις με μηδενικές εκπομπές.

Διαβάσετε εδώ την δοκιμή του νέου Toyota Prius Plug-in Hybrid

DEH BLUE CHARGING TOYOTA PRIUS PHEV

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!