Η Volkswagen παρουσίασε την εξέλιξη του 1.5 TSI evo2

Με ακόμα καλύτερη αποδοτικότητα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων έρχεται η εξελιγμένη εκδοχή του βενζινοκινητήρα 1.5 TSI της Volkswagen.

Η Volkswagen παρουσίασε την εξέλιξη του 1.5 TSI evo2

Με ακόμα καλύτερη αποδοτικότητα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων έρχεται η εξελιγμένη εκδοχή του βενζινοκινητήρα 1.5 TSI της Volkswagen.

Η Volkswagen παρουσιάζει την εξέλιξη του κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI, με την ονομασία TSI evo2. Σε αυτή τη γενιά του συνδυάζει τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, αλλά και τον περιορισμό εκπομπών ρύπων. Αρχικά θα κυκλοφορήσει σε έκδοση με 150 ίππους και λίγο αργότερα θα υπάρξουν και άλλες. Τα T-Roc και T-Roc Cabriolet θα είναι το πρώτα μοντέλα που θα εφοδιάζονται με αυτόν τον νέο κινητήρα. Λίγο αργότερα μέσα στη χρονιά θα προστεθεί στη γκάμα και άλλων μοντέλων.

Στη νεότερη εξέλιξη του 4κύλινδρου 1.5 TSI, οι μηχανικοί μετέφεραν τον τριπλό καταλυτικό μετατροπέα και το φίλτρο μικροσωματιδίων βενζίνης κοντά στον κινητήρα, σε μια ενιαία μονάδα ελέγχου εκπομπών ρύπων, βελτιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την αποτελεσματικότητά του συστήματος. Επιπλέον, η κίνηση αυτή έχει το πλεονέκτημα της χρήσης λιγότερων πολύτιμων μετάλλων που απαιτούνται για την κατασκευή.

Επιπλέον, βελτιωμένο είναι το σύστημα ενεργής διαχείρισης κυλίνδρων ACTplus. Η εξέλιξη αυτή έγινε με στόχο τη βελτίωση της απενεργοποίησης και ενεργοποίησης των κυλίνδρων, για πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Η διαδικασία καύσης στη λειτουργία με δύο κυλίνδρους βελτιώθηκε επίσης, επιτρέποντας έτσι τη διευρυμένη λειτουργία του συστήματος Active Cylinder Management.

Με το ACTplus, ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν ενεργοποιούνται όταν ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλά και μεσαία φορτία και ταχύτητες. Η απόδοση αυξάνεται στους ενεργούς κυλίνδρους, ενώ οι μεσαίοι κύλινδροι απλώς ακολουθούν χωρίς σχεδόν καμία απώλεια, ενώ ενεργοποιούνται όταν πατηθεί ξανά το γκάζι.

Παράλληλα με τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο 1.5 TSI διαθέτει και άλλα εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας. Το σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης 350 bar, τα τοιχώματα των κυλίνδρων με επίστρωση πλάσματος που μειώνουν τις τριβές και τα έμβολα με καλύτερη ψύξη για βελτίωση της καύσης και αύξηση της αποδοτικότητας.

Επιπλέον, ο νέος κινητήρας TSI evo2 είναι έτοιμος να δεχθεί και καύσιμα που θα προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις μελλοντικές απαιτήσεις. Επίσης, μπορούν να συνδυαστούν σε υβριδικό σύστημα, με απόδοση που μπορεί να φτάνει και τους 272 ίππους, σε μια Plug-in hybrid έκδοση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!