Hey Opel: Το νέο Astra σε ακούει

Η Opel συνδυάζει την πλήρη συνδεσιμότητα με τη διαισθητική λειτουργία στο νέο Astra

Hey Opel: Το νέο Astra σε ακούει

Η Opel συνδυάζει την πλήρη συνδεσιμότητα με τη διαισθητική λειτουργία στο νέο Astra

Αρκούν δύο λέξεις και το νέο Opel Astra είναι έτοιμο να ικανοποιήσει κάθε εντολή του οδηγού και των επιβατών του. Η νέα λειτουργία αναγνώρισης φωνής είναι πλήρως συνδεδεμένη, όπως ολόκληρο το infotainment τελευταίας γενιάς του αυτοκινήτου. Η Opel ακολουθεί μια φιλοσοφία μέγιστης άνεσης με την ελάχιστη απόσπαση προσοχής. Το πιλοτήριο Pure Panel με τη διαισθητική λειτουργικότητά, όπως ήδη διατίθεται στα Mokka, Grandland και Astra, πηγαίνει τώρα σε άλλο επίπεδο ψηφιοποίησης.

Οι προσωπικές προτιμήσεις μπορούν να αποθηκευτούν ως προφίλ χρήστη. Το infotainment αναγνωρίζει τους οδηγούς ή τους επιβάτες από το smartphone τους. Έτσι, διαφορετικά άτομα μπορούν να ενεργοποιήσουν τις προσωπικές τους ρυθμίσεις με ένα άγγιγμα στην οθόνη. Οι σχεδιαστές της Opel έχουν δημιουργήσει avatars για τους διαφορετικούς χαρακτήρες. Η πλοήγηση, που μπορεί να ενεργοποιηθεί φωνητικά, υποστηρίζει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την κίνηση κτλ, ενώ γίνονται και ενημερώσεις χαρτών «over the air». Το νέο Astra διαθέτει επίσης την τελευταία γενιά πλήρως συνδεδεμένων συστημάτων υποβοήθησης για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.

«Με το νέο Astra, ξεκινάμε κάτι που θα συνεχίσουμε με συνέπεια σε όλα τα επερχόμενα μοντέλα, τις έξυπνες εφαρμογές λογισμικού για το μέγιστο όφελος των πελατών μας. Αυτό το ονομάζουμε «Αποτοξίνωση στο μέγιστο». Οι οδηγοί και οι επιβάτες δεν κατακλύζονται από ανόητες πληροφορίες και περιττές λειτουργίες. Αντίθετα, προσφέρουμε την μεγαλύτερη ευκολία χρήσης με καινοτόμες τεχνολογίες, όπως ο νέος φωνητικός έλεγχος και η εξατομίκευση των προφίλ πελατών», εξηγεί ο CEO της Opel, Uwe Hochgeschurtz.

Μέσω της εφαρμογής «myOpel App» μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις, όπως η επιλογή θερμοκρασίας στην καμπίνα των επιβατών, η διαχείριση της φόρτισης του Astra Hybrid από το smartphone, η φόρτωση μιας διεύθυνσης στο σύστημα πλοήγησης («Send2Nav») ή ακόμα ο προγραμματισμός ραντεβού για σέρβις. Εάν ο πελάτης το επιθυμεί, το συνεργείο μπορεί να κάνει απομακρυσμένη διάγνωση. Κινητά τηλέφωνα με Apple CarPlay και Android Auto μπορούν να συνδεθούν και να φορτίσουν ασύρματα.

Η Opel αναπτύσσει συνεχώς τα συστήματα HMI (Human Machine Interface), με τη βοήθεια και την πρόσβαση που έχει σε κορυφαίες τεχνολογίες του ομίλου Stellantis.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!