Μέχρι τον Ιανουάριο του 2022, η Audi έχει μπροστά της μίας από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Να καταστήσει το ηλεκτρικό RS Q e-tron διεκδικητή της νίκης στο Ράλλυ Ντακάρ.
Πώς όμως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (τρία για την ακρίβεια, στα χέρια των Peterhansel, Sainz και Ekstrom) μπορεί να κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς σε ειδικές διαδρομές που έχουν μήκος αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα;
Στο ακόλουθο video, o Stefan Dreyer – επικεφαλής ανάπτυξης των αγωνιστικών project στην Audi Sport – εξηγεί πώς λειτουργεί το ηλεκτρικό σύστημα του RS Q e-tron.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €