50 Χρόνια Volkswagen Polo: Οδηγούμε όλες τις γενιές από το 1975 μέχρι το 2025 στη Γερμανία

Ζήσαμε στην καρδιά της Γερμανίας μια εμπειρία που συνδύαζε οδήγηση, τεχνολογία και αυτοκινητιστική κληρονομιά , οδηγώντας όλα τα Polo που άφησαν το στίγμα τους στον χρόνο: Από το πρώτο Polo του 1975 μέχρι το σύγχρονο GTI και τα αγωνιστικά WRC πρωτότυπα.

50 Χρόνια Volkswagen Polo: Οδηγούμε όλες τις γενιές από το 1975 μέχρι το 2025 στη Γερμανία

Ζήσαμε στην καρδιά της Γερμανίας μια εμπειρία που συνδύαζε οδήγηση, τεχνολογία και αυτοκινητιστική κληρονομιά , οδηγώντας όλα τα Polo που άφησαν το στίγμα τους στον χρόνο: Από το πρώτο Polo του 1975 μέχρι το σύγχρονο GTI και τα αγωνιστικά WRC πρωτότυπα.

50 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, το Volkswagen Polo εξακολουθεί να γράφει ιστορία ως ένα από τα πιο επιτυχημένα supermini της ευρωπαϊκής αγοράς. Στο πλαίσιο της μεγάλης επετειακής εκδήλωσης που διοργάνωσε η Volkswagen στη Γερμανία, είχαμε τη μοναδική ευκαιρία να συμμετέχουμε σε ένα ταξίδι στον χρόνο με οδηγό το Polo, βιώνοντας από κοντά την εξέλιξη 6 γενιών, από το 1975 μέχρι το σήμερα.

Περισσότερες πληροφορίες για όλες τις γενιές Polo μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Η εμπειρία δεν περιορίστηκε σε απλή παρατήρηση. Οδηγήσαμε όλες τις γενιές του Volkswagen Polo, από το λιτό και απολύτως αυθεντικό πρώτο Polo L, μέχρι το υπερσύγχρονο Polo της έκτης γενιάς του 2024.

Η διαδρομή αυτή δεν ήταν μόνο μια αναδρομή στην αυτοκίνηση, αλλά ένα μάθημα ιστορίας, τεχνολογίας και σχεδιαστικής φιλοσοφίας.

Μέσα από κάθε γενιά, ξεδιπλώνεται η μεταμόρφωση ενός μοντέλου που κατάφερε να επιβιώσει, να προσαρμοστεί και να εξελιχθεί. Η επαφή με καθεμιά από αυτές – είτε οδηγώντας είτε συνοδηγώντας – σου επιβεβαιώνει ότι το Polo δεν είναι απλώς ένα best-seller: είναι ένας ζωντανός οργανισμός που μεγάλωσε μαζί με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις εκατομμυρίων οδηγών.

VW Polo 50 years Germania 51

Αυτό το μοναδικό press event ήταν μια δημοσιογραφική εμπειρία, ένα αυθεντικό “driving through history”, με ήχους από τετρακύλινδρους κινητήρες δεκαετιών και αίσθηση μηχανικής… καθαρότητας που σπανίζει σήμερα. Στην καρδιά της Ευρώπης, ανάμεσα σε ιστορικά Polo, πρωτότυπα WRC και GTI εκδόσεις, έγινε ξεκάθαρο πως το Polo είναι μια διαχρονική αξία που συνεχίζει να γράφει το δικό της κεφάλαιο στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

VW Polo 50 years Germania 54

Οδηγώντας το πρώτο Polo: Μια επιστροφή στο 1975

Το πρώτο αυτοκίνητο που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του ήταν το μοντέλο από όπου ξεκίνησαν όλα: το Polo L του 1975. Πριν καν μπούμε στο αυτοκίνητο, γνωρίζαμε πως δεν πρόκειται για μια απλή δοκιμή, αλλά για ένα ταξίδι στον χρόνο – πίσω σε μια εποχή που η οδήγηση ήταν απλή, ουσιαστική και χωρίς περισπασμούς.

VW Polo 50 years Germania 46

Το πρώτο πράγμα που κάνει εντύπωση είναι η εικόνα: ένα Oceanic Blue εξωτερικό με χρωμιωμένες λεπτομέρειες και πορτοκαλί εσωτερικό, σαν βγαλμένο από Lego κατασκευή των ‘70s. Κάθε τι επάνω του είναι αυθεντικό. Κάθε λεπτομέρεια – από τους λεπτούς προφυλακτήρες μέχρι τα υφάσματα – αποπνέει μια ανεπιτήδευτη γοητεία.

Η στιγμή που κλείσαμε την πόρτα (χρειάστηκε δύναμη…) και γυρίσαμε το κλειδί στη μίζα ήταν σχεδόν τελετουργική (δεν χρειάστηκε να “παίξουμε” με το chock). Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 900 κ.εκ. ζωντάνεψε με ένα χαρακτηριστικό βουητό. Μόλις 40 ίπποι – και όμως, μας ήταν αρκετοί. Στην πραγματικότητα, όσο κυλούσαν τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβανόμασταν πόσο άμεση και αληθινή είναι η εμπειρία οδήγησης.

Χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, χωρίς συστήματα υποβοήθησης, χωρίς digital οθόνες: μόνο ο οδηγός, το λεπτό τιμόνι, ο επιλογέας και ο δρόμος. Το κιβώτιο των 4ων σχέσεων απαιτεί προσοχή, όπως και τα φρένα, ενώ η ανάρτηση μεταφέρει κάθε λεπτομέρεια της ασφάλτου. Η θέση οδήγησης – σχεδόν κάθετη – σου θυμίζει ότι κάποτε τα αυτοκίνητα σχεδιάζονταν με άλλα πρότυπα.

Και όμως, υπήρχε μια απίστευτη γοητεία σε όλο αυτό. Νιώσαμε οδηγοί ξανά, όχι επιβάτες σε μια υπερσύγχρονη καμπίνα τεχνολογίας. Το Polo L είναι ένα μάθημα απλότητας. Μια υπενθύμιση ότι, τελικά, η ουσία της αυτοκίνησης δεν βρίσκεται στα άλογα και τα gadgets, αλλά στην καθαρή σύνδεση με το μηχάνημα και τον δρόμο.

Οδηγώντας το στους ήσυχους δρόμους της Γερμανίας, με τον ήλιο να αντανακλά πάνω στο μεταλλικό χρώμα και τη μηχανή να “τραγουδάει” στα 80 χλμ./ώρα, δεν μπορούσαμε παρά να χαμογελάμε. Ήταν μια στιγμή νοσταλγίας και ευγνωμοσύνης – που μας θύμισε γιατί αγαπήσαμε το αυτοκίνητο εξαρχής.

Το Polo L δεν είναι απλώς ένα παλιό αυτοκίνητο. Είναι ένα κομμάτι ιστορίας που κυλάει ακόμα ζωντανό, και είμαστε χαρούμενοι που μπορέσαμε να το οδηγήσουμε.

Volkswagen Polo G40: Οδηγώντας τον πρόγονο των GTI

Αν υπάρχει ένα Polo που μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο «πρόγονος» των σημερινών GTI, τότε αυτό είναι αναμφίβολα το Volkswagen Polo G40. Είχαμε τη μοναδική ευκαιρία να οδηγήσουμε ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα της 2ης γενιάς – το G40. Ένα αυτοκίνητο που κέρδισε τις εντυπώσεις εκείνης της εποχής και έθεσε τις βάσεις για όλα τα σπορ supermini που ακολούθησαν.

VW Polo 50 years Germania 57

Η πρώτη οπτική επαφή με το Polo G40 προδίδει το κάτι διαφορετικό: χαμηλωμένο αμάξωμα, διακριτικές σπορ πινελιές και μια κλασική coupe σιλουέτα. Πίσω από την εμφάνιση όμως, κρύβεται ένας υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος 1.272 κ.εκ. που αποδίδει 113 ίππους και προσφέρει επιδόσεις που ακόμα και σήμερα θα εντυπωσίαζαν σε αυτοκίνητο μικρού μεγέθους.

Μην ξεχνάμε: μιλάμε για μόλις 830 κιλά βάρος και ένα αυτοκίνητο ηλικίας 33 ετών!

Με το που μπήκαμε στην καμπίνα, αντιληφθήκαμε αμέσως ότι αυτό το Polo ήταν φτιαγμένο για τον οδηγό. Ο λιτός, σχεδόν αγωνιστικός χαρακτήρας (θα μπορούσαμε να πούμε) της εποχής συναντά ένα απίστευτα ζωντανό μοτέρ, το οποίο ανταποκρίνεται με εντυπωσιακή αμεσότητα. Από την πρώτη κιόλας επιτάχυνση αντιλαμβάνεσαι ότι – το G40 “τραβάει” και έχει γραμμική ισχύ.

Το τιμόνι, άμεσο και με καλή πληροφόρηση, συνδυάζεται με ένα κιβώτιο που απαιτεί συμμετοχή, αλλά σε ανταμείβει. Κάθε στροφή ήταν απόλαυση, κάθε αλλαγή ταχύτητας ένα μικρό flashback στα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Το εντυπωσιακότερο όμως δεν είναι η ταχύτητα – αν και η τελική των 196 χλμ./ώρα τοποθετεί το G40 επάξια στο club των γρήγορων Polo. Το εντυπωσιακό είναι το πόσο ολοκληρωμένο δείχνει ακόμα και σήμερα. Δεν νιώσαμε απλώς ότι οδηγούμε ένα ιστορικό αυτοκίνητο. Νιώσαμε ότι οδηγούμε ένα μικρό GT, χωρίς φίλτρα, χωρίς υπερβολές.

VW Polo 50 years Germania 58

Η εμπειρία με το Volkswagen Polo G40 ήταν μια ζωντανή υπενθύμιση του γιατί αγαπάμε την οδήγηση. Και ένα δυνατό επιχείρημα ότι, ναι, μερικά αυτοκίνητα δεν παλιώνουν ποτέ – απλώς γίνονται κλασικά.

Volkswagen Polo Harlekin: Οδηγώντας το πιο πολύχρωμο κεφάλαιο στην ιστορία του Polo

Ανάμεσα σε GTI, WRC και κλασικά μοντέλα, στην επετειακή εκδήλωση της Volkswagen για τα 50 χρόνια Polo, υπήρξε ένα αυτοκίνητο που έκλεψε τις εντυπώσεις σίγουρα όχι με τις επιδόσεις του, αλλά με την εμφάνισή του: το Volkswagen Polo Harlekin. Και ναι, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και αυτό.

VW Polo 50 years Germania 64

Το πρώτο συναίσθημα όταν πλησιάζεις το Harlekin είναι… χαμόγελο. Η τετραχρωμία του – με πάνελ σε πράσινο, κόκκινο, μπλε και κίτρινο – μοιάζει περισσότερο με παιχνίδι παρά με αυτοκίνητο. Και όμως, κάτω από αυτή την παιδική αισθητική, κρύβεται ένα αυθεντικό Polo 3ης γενιάς, με 1.043 κ.εκ., 45 ίππους και ταπεινή τελική στα 145 χλμ./ώρα.

Η οδήγηση του Polo Harlekin στο πλαίσιο της εκδήλωσης στη Γερμανία ήταν κάτι πολύ παραπάνω από μια νοσταλγική βόλτα. Ήταν ένα ζωντανό μάθημα marketing, design και αυτοκινητιστικού πολιτισμού.

Produkte Polo Harlekin 1995

Το Harlekin δημιουργήθηκε αρχικά ως concept για να παρουσιάσει τη modular φιλοσοφία εξοπλισμού του νέου Polo του 1995. Όμως η υποδοχή από το κοινό ήταν τόσο θετική, που η Volkswagen αναγκάστηκε να το περάσει στη μαζική παραγωγή – κατασκευάζοντας τελικά 3.806 αντίτυπα.

Στο δρόμο, το Harlekin είναι απλό, ελαφρύ και ιδιαίτερα φιλικό. Δεν θα σε εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του, αλλά θα σε κάνει να καταλάβεις τι σημαίνει fun-to-drive χωρίς να πατάς γκάζι τέρμα. Το τιμόνι είναι άμεσο, η αίσθηση του κιβωτίου αξιοπρεπέστατη, και η καμπίνα – με τις πολύχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις – σε κάνει να αισθάνεσαι ότι οδηγείς ένα συλλεκτικό έκθεμα… που όμως κυλά ακόμα στους τροχούς του.

Καθώς κινείσαι με το Polo Harlekin ανάμεσα στα υπόλοιπα ιστορικά μοντέλα της VW, νιώθεις σαν να οδηγείς μια εικαστική δήλωση.

Οδηγώντας το πιο δυνατό Polo όλων των εποχών

Ένα μοντέλο στην γκάμα που περιλάμβανε η εκδήλωση της επετείου κατάφερε να ξεχωρίσει και να ανεβάσει την αδρεναλίνη ψηλά: το Polo R WRC Street με τετρακίνηση – ένα σπάνιο πρωτότυπο, που σχεδόν κανείς δεν έχει οδηγήσει. Εμείς όμως το οδηγήσαμε…

VW Polo 50 years Germania 42

Η Volkswagen είχε παρουσιάσει στο κοινό, λίγο πριν το Ράλι Μόντε Κάρλο του 2012, την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού μοντέλου: το Polo R WRC Street. Η ειδική αυτή σειρά περιορίστηκε σε 2.500 μονάδες, με κινητήρα 220 PS και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Την ίδια περίπου περίοδο, η Volkswagen κατασκεύασε και μερικά πρωτότυπα με τετρακίνηση, τα οποία δεν βγήκαν ποτέ στην αγορά. Ένα από αυτά, το πιο ισχυρό Polo δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Volkswagen, παρουσιάστηκε στην επετειακή έκθεση για τα 50 χρόνια του Polo: το Polo R WRC Street AWD των 250 ίππων.

Μιλάμε για ένα νόμιμο για το δρόμο αγωνιστικό, με 250 ίππους και τετρακίνηση. Από τη στιγμή που μπήκαμε στο cockpit, αντιληφθήκαμε ότι δεν πρόκειται για ένα απλό Polo. Τα καθίσματα, το τιμόνι, ο ήχος από την εξάτμιση – όλα σε προετοίμαζαν για μια οδήγηση γεμάτη ένταση. Η ταχύτητα ανεβαίνει γρήγορα, με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο να προσφέρει εξαιρετικά κουμπώματα που κρατούν το μοτέρ σε εγρήγορση. Είχαμε τη δυνατότητα να το πιέσουμε (στα νόμιμα όρια των δρόμων φυσικά) – και το Polo R WRC Street ανταποκρίθηκε σαν να ήταν κατευθείαν βγαλμένο από ειδική διαδρομή.

Το πιο εντυπωσιακό; Παρά την αγωνιστική του φύση, μπορείς να κυκλοφορήσεις και πολιτισμένα. Κάθε λεπτομέρεια, από τη γεωμετρία της ανάρτησης μέχρι τα φρένα, ήταν φτιαγμένη με την αγωνιστική εμπειρία της VW Motorsport, χωρίς όμως να χάνεται η πρακτικότητα.

Το να οδηγήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο – και μάλιστα ένα πρωτότυπο που δεν κυκλοφόρησε ποτέ – ήταν προνόμιο. Νιώσαμε σαν να ήμασταν μέρος της αγωνιστικής ιστορίας της Volkswagen.

Polo GTI R5 – Συνοδηγώντας στο όριο με 272 ίππους και τετρακίνηση

Δεν είναι κάθε μέρα που έχεις την ευκαιρία να κάθεσαι στο μπάκετ ενός Polo GTI R5 – πόσο μάλλον όταν το κάνεις στο πλαίσιο της επετειακής εκδήλωσης για τα 50 χρόνια του Volkswagen Polo, με επαγγελματία οδηγό στο τιμόνι και τη ζώνη έξι σημείων σφιχτά δεμένη.

VW Polo 50 years Germania 59

Από το 2018, η τεχνογνωσία και η εμπειρία της Volkswagen Motorsport από τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) ενσωματώθηκαν στο Polo GTI R5 – ένα τετρακίνητο ράλι αυτοκίνητο για ιδιώτες οδηγούς, βασισμένο στην έκτη γενιά του Polo. Στην καρδιά του βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος 1.6 λίτρων κινητήρας, που αποδίδει 272 PS και αποτελεί παραλλαγή του 2.0 TSI που χρησιμοποιείται στο Polo GTI, στο Golf GTI και στο Golf R.

Το Polo GTI R5, από το οποίο κατασκευάστηκαν περίπου 100 μονάδες, συνεχίζει να αγωνίζεται με επιτυχία σε εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα ράλι σύμφωνα με τους κανονισμούς Rally2. Με πάνω από 500 νίκες και περισσότερες από 1.200 παρουσίες σε βάθρα, αποδεικνύεται πόσο εντυπωσιακό είναι το σύνολο σχεδίασης και μηχανικής. Το 0–100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα.

Η εμπειρία συνοδήγησης στο Polo GTI R5, το πιο καθαρόαιμο ράλι Polo της σύγχρονης εποχής, ήταν κάτι περισσότερο από εντυπωσιακή: ήταν βίωμα υψηλής έντασης. Από τη στιγμή που ο κινητήρας των 272 ίππων ζωντάνεψε, καταλάβαμε ότι δεν επρόκειτο για απλή βόλτα. Το μοτέρ «πήγαινε» από τις πολύ χαμηλές στροφές με εκρηκτικό τρόπο, και το στήσιμο του αυτοκινήτου σε έκανε να νιώθεις ότι κάθε στροφή ήταν υπό απόλυτο έλεγχο – όσο τρελή κι αν φαινόταν.

VW Polo 50 years Germania 60

Η τετρακίνηση χάριζε απίστευτη πρόσφυση στην άσφαλτο ακόμη και στις πιο απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Τα φρένα κυριολεκτικά σε… κολλούσαν στο παρμπρίζ, ενώ η ανάρτηση απορροφούσε κάθε χτύπημα με ακρίβεια. Ήταν σαν να βρισκόμουν σε ειδική διαδρομή του WRC, χωρίς τον κίνδυνο αλλά με όλη την αγωνιστική ένταση και συγκίνηση.

Η εμπειρία της συνοδήγησης με το GTI R5 ήταν ένα highlight της εκδήλωσης, καθώς και μια υπενθύμιση του πόσο κοντά μπορεί να φτάσει η Volkswagen την αγωνιστική τεχνολογία στον πραγματικό κόσμο. Και αν αυτό ήταν απλώς η θέση του συνοδηγού… φανταστείτε την αίσθηση πίσω από το τιμόνι.

VW Polo 50 years Germania 52

Οδηγώντας το νέο Polo GTI – Μικρό μόνο σε μέγεθος

Κάθε GTI μοντέλο κουβαλά ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία. Όταν λοιπόν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Volkswagen Polo GTI, γνωρίζαμε ότι δεν θα ήταν μια απλή δοκιμή – ήταν μια συνάντηση με το παρόν και το μέλλον των hot supermini.

Από την πρώτη ματιά, το νέο GTI ξεχωρίζει. Οι κόκκινες λεπτομέρειες στη μάσκα, τα σπορ καθίσματα και το χαμηλωμένο στήσιμο αποπνέουν δυναμισμό, χωρίς υπερβολές. Κάτω από το καπό, ο δίλιτρος TSI των 207 ίππων και 320 Nm ροπής περίμενε υπομονετικά να τον ξυπνήσουμε. Και το κάναμε!

VW Polo 50 years Germania 65

Η επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Το GTI τραβάει δυνατά, γραμμικά, με ήχο που γεμίζει την καμπίνα και χαμόγελο το πρόσωπό σας. Το τιμόνι είναι κοφτερό, η ανάρτηση σφιχτή αλλά όχι κουραστική, ενώ το Sport Select σύστημα σου επιτρέπει να διαλέξεις διάθεση: ήρεμη καθημερινότητα ή σπορ χαρακτήρας σε ελεγχόμενο περιβάλλον.

Περισσότερα όμως μπορείτε να βρείτε και στη δοκιμή μας ΕΔΩ!

Polo CL Police Car – Η πιο ήσυχη αλλά ιστορική εμπειρία πίσω από το τιμόνι

Ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του στην εκδήλωση των 50 ετών Polo ήταν το περιπολικό Polo CL.

Αυτό το συγκεκριμένο Polo είχε πραγματική υπηρεσιακή προϋπηρεσία στους δρόμους του Βερολίνου, αποτελώντας μέρος του στόλου της αστυνομίας της πόλης. Και σήμερα, τριάντα χρόνια αργότερα, μας έδωσε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε ξανά – όχι σε κάποια καταδίωξη (παρόλο που ενεργοποιήσαμε τη σειρήνα), αλλά σε ένα ασφαλές, ελεγχόμενο περιβάλλον.

VW Polo 50 years Germania 63

Με μόλις 50 ίππους και έναν κινητήρα 1.272 κ.εκ., το περιπολικό Polo μπορεί να μην είχε σπορ επιδόσεις, αλλά αυτό δεν ήταν ποτέ το ζητούμενο. Η οδήγηση ήταν απλή, ευχάριστη και – κατά κάποιο τρόπο – συγκινητική. Το εσωτερικό του, λιτό και πρακτικό, διατηρούσε ακόμα τον ασύρματο, τα φώτα προειδοποίησης και τα υπηρεσιακά χαρακτηριστικά της εποχής.

Η Volkswagen μας επέτρεψε να δούμε και να ζήσουμε πτυχές του μοντέλου πέρα από την αγορά και τις επιδόσεις.

Το καλοκαίρι του 2000, το συγκεκριμένο περιπολικό Polo δωρίστηκε στο Μουσείο Παλαιών Αστυνομικών Οχημάτων του Marburg, ως αναμνηστικό δώρο από την Ιστορική Συλλογή της Αστυνομίας του Βερολίνου.

Σήμερα, η συλλογή περιλαμβάνει πάνω από 90 κλασικά αστυνομικά οχήματα. Μπορούν να προβληθούν στο Marburg και χρησιμοποιούνται επίσης συχνά σε κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές.

VW Polo 50 years Germania 48

Μια εκδήλωση – εμπειρία

50 χρόνια Volkswagen Polo. 6 γενιές. Δεκάδες εκδόσεις, που είδαμε ακόμα και δεν οδηγήσαμε. Χιλιάδες ιστορίες. Και μία εμπειρία που τα συμπύκνωσε όλα: η ευκαιρία να οδηγήσουμε – και να συνοδηγήσουμε – σε κάθε σημαντικό σταθμό αυτής της διαδρομής. Από το απλό Polo L του 1975 μέχρι το Polo R WRC Street και το καθημερινό GTI του 2024, ήταν σαν να συμμετείχαμε σε ένα ζωντανό ντοκιμαντέρ, με το τιμόνι στα χέρια μας.

VW Polo 50 years Germania 50

Το Polo είναι ένα κομμάτι της αυτοκινητιστικής ιστορίας της Ευρώπης. Και αυτή η εμπειρία μας έκανε να το εκτιμήσουμε όχι μόνο ως οδηγοί, αλλά και ως λάτρεις της εξέλιξης, της μηχανολογίας και – πάνω απ’ όλα – της οδήγησης.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε συνοπτικά όλες τις εκδόσεις που είδαμε στην εκδήλωση:

Μοντέλο Έτος Κατασκευής Γενιά Ισχύς Κινητήρας Τελική Ταχύτητα
Polo L 1975 29 kW (40 PS) 4-κύλινδρος, 900 cc 132 km/h
Polo CL Formula E 1983 37 kW (50 PS) 4-κύλινδρος, 1.085 cc 146 km/h
Polo Open Air 1997 33 kW (45 PS) 4-κύλινδρος, 1.043 cc 145 km/h
Cross Polo 2006 47 kW (64 PS) 3-κύλινδρος, 1.198 cc 157 km/h
Polo R WRC Street 2013 162 kW (220 PS) 4-κύλινδρος, 1.984 cc 243 km/h
Polo Style 2024 70 kW (95 PS) 3-κύλινδρος, 999 cc 187 km/h
Polo Hill Climb 1977 81 kW (110 PS) 4-κύλινδρος, 1.300 cc 150 km/h
Polo Coupé G40 Cup 1986 83 kW (113 PS) 4-κύλινδρος, 1.272 cc 196 km/h
Polo Cup prototype 2004 132 kW (180 PS) 4-κύλινδρος, 1.781 cc n/a
Polo R WRC 2013 232 kW (315 PS) 4-κύλινδρος, 1.600 cc ~200 km/h
Polo Cup (2025) 2025 220 kW (300 PS) 4-κύλινδρος, 1.984 cc n/a
Polo GT 1981 44 kW (60 PS) 4-κύλινδρος, 1.272 cc 154 km/h
Polo Coupé GT G40 1987 85 kW (115 PS) 4-κύλινδρος, 1.272 cc 195 km/h
Polo Coupé GT 1987 55 kW (75 PS) 4-κύλινδρος, 1.272 cc 170 km/h
Polo GTI 2001 110 kW (150 PS) 4-κύλινδρος, 1.781 cc 216 km/h
Öko-Polo 1987 29 kW (39 PS) 2-κύλινδρος, 860 cc 138 km/h
Polo BlueMotion 2010 55 kW (75 PS) 3-κύλινδρος, 1.199 cc 173 km/h
Polo GT G40 Wide Body 1986 85 kW (115 PS) 4-κύλινδρος, 1.272 cc 190 km/h
Polo Sprint 1983 115 kW (156 PS) 4-κύλινδρος, 1.900 cc 207 km/h
Polo Harlekin 1996 40 kW (55 PS) 4-κύλινδρος, 1.598 cc 172 km/h
Polo FUN 2002 40-74 kW (55-100 PS) 3-4 κύλινδροι n/a
Polo GTI Cabriolet 2007 110 kW (150 PS) 4-κύλινδρος, 1.781 cc n/a
Polo G40 1992 83 kW (113 PS) 4-κύλινδρος, 1.272 cc 196 km/h
Polo CL Police Car 1992 37 kW (50 PS) 4-κύλινδρος, 1.272 cc 153 km/h
Polo Harlekin (1995) 1995 33 kW (45 PS) 4-κύλινδρος, 1.043 cc 145 km/h
Polo R WRC Street AWD 2013 184 kW (250 PS) 4-κύλινδρος, 1.984 cc >250 km/h
Polo GTI R5 2018 200 kW (272 PS) 4-κύλινδρος, 1.600 cc ~200 km/h
Polo GTI (2024) 2024 152 kW (207 PS) 4-κύλινδρος, 1.984 cc 242 km/h
Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!