Τώρα το DS 7 Crossback E-Tense από 46.300 ευρώ

Το plug-in υβριδικό SUV διατίθεται σε προσθιοκίνητη έκδοση με 225 ίππους

Τώρα το DS 7 Crossback E-Tense από 46.300 ευρώ

Το plug-in υβριδικό SUV διατίθεται σε προσθιοκίνητη έκδοση με 225 ίππους

Μετά το κορυφαίο E-Tense 4×4 300 ίππων, η DS Automobiles λανσάρει στην ελληνική αγορά και την προσθιοκίνητη έκδοση του C-SUV. Στην περίπτωση αυτή, η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος (αποτελείται από τον 1.6 turbo βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ) ανέρχεται σε 225 ίππους και η ροπή σε 360 Nm.

Το, διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: So Chic και Performance Line, με τις τιμές να διαμορφώνονται από 46.300 ευρώ. Η τιμή για το αντίστοιχο τετρακίνητο μοντέλο είναι 51.840 ευρώ.

Στο DS 7 Crossback E-Tense 225 το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 110 kW, τον 1.6 turbo 180 ίππων και επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 13,2kW. Η ροπή περνά μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (ΕΑΤ8) στους εμπρός τροχούς. Η ηλεκτρική αυτονομία του premium SUV είναι 55 χλμ. (σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP), η μέση κατανάλωση 1,4 λίτρα ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 31 γρ/χλμ. Μέσω επιτοίχιου φορτιστή (Wallbox) 7,4kW η φόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε 1 ώρα και 45 λεπτά.

Το DS 7 CROSSBACK E-TENSE, παρέχεται με υπηρεσίες τηλεματικής, χωρίς καμία απολύτως χρέωση εφ’ όρου ζωής, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να ελέγχουν και να διαχειρίζονται από απόσταση τις λειτουργίες του αυτοκινήτου τους. Πιο συγκεκριμένα με την υπηρεσία E-TENSE Remote Control, η οποία προσφέρεται μέσω της εφαρμογής My DS, κάθε ιδιοκτήτης έχει πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία φόρτισης του αυτοκινήτου του.

Το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η αυτονομία και ο χρόνος που χρειάζεται να φορτιστεί πλήρως, είναι μερικές από τις πληροφορίες που μπορεί να έχει ο κάτοχος του DS 7 CROSSBACK E-TENSE όπου κι αν βρίσκεται. Παράλληλα μπορεί να ρυθμίσει την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας κατά τη διάρκεια της φόρτισης, μια διαδικασία που ολοκληρώνεται παίρνοντας ενέργεια από την πηγή της φόρτισης και όχι από την μπαταρία, ώστε να μην επηρεάζεται η αυτονομία ή να προγραμματίσει τη φόρτιση στην οικία του, για να επωφεληθεί από τα χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!