Αντίστροφη μέτρηση για το μικρό ηλεκτρικό SUV της Volvo

Θα κατασκευάζεται πιθανόν στην Κίνα από την μητρική εταιρεία Geely

Αντίστροφη μέτρηση για το μικρό ηλεκτρικό SUV της Volvo

Θα κατασκευάζεται πιθανόν στην Κίνα από την μητρική εταιρεία Geely

Στην αποκάλυψη ότι το αναμενόμενο μικρό ηλεκτρικό SUV της Volvo θα παράγεται μάλλον στην Κίνα, προχώρησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας. Δείχνει πάντως απίθανο να ονομάζεται XC20

Ο CEO Hakan Samuelsson έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το νέο μοντέλο θα είναι SUV και θα βασίζεται σε πλατφόρμα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που δημιουργήθηκε από τον κινεζικό όμιλο Geely, στον οποίο ανήκει η Volvo. Η ίδια η Volvo έχει διαρρεύσει teaser του νέου αυτοκινήτου, συμπεριλαμβάνοντάς το σε μια παρουσίαση της γκάμας νωρίτερα αυτή τη χρονιά. Το νέο μοντέλο αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο στόχο της εταιρείας για αύξηση των πωλήσεων της από περίπου 800.000 μονάδες ετησίως σε 1,2 εκατομμύρια έως το 2025.

Μιλώντας στην εξαμηνιαία παρουσίαση οικονομικών αποτελεσμάτων της Volvo, ο Samuelsson είπε ότι το μικρό ηλεκτρικό SUV θα ακολουθήσει την επόμενη γενιά XC90, που θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη. «Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, το επόμενο νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ο διάδοχος της ναυαρχίδας SUV», είπε. «Αυτό είναι το πρώτο. Μετά θα ακολουθήσει ένα μικρότερο SUV, το οποίο είναι πολύ πιθανό να κατασκευάζεται στην Κίνα. Θα ακολουθήσουν κι άλλα μοντέλα και νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα να σκεφτούμε νέα σχήματα αμαξώματος», πρόσθεσε. «Δεν υπάρχουν μόνο τα sedan, τα station wagon και τα SUV. Η ηλεκτροκίνηση θα αλλάξει και το σχήμα των αυτοκινήτων. Πρέπει να είναι πιο αεροδυναμικά, επομένως ίσως να εκπλαγείτε στο μέλλον. Δεν θα έχουμε μόνο συμβατικά αυτοκίνητα, όπως ίσχυε μέχρι τώρα».

Η Volvo έχει κατοχυρώσει εμπορικά τα ονόματα XC10 και XC20, οπότε φαινόταν πιθανό να χρησιμοποιήσει ένα από αυτά τα ονόματα για το νέο μοντέλο. Ωστόσο, ο Samuelsson επιβεβαίωσε πρόσφατες φήμες ότι αρχίζοντας από τον διάδοχο του σημερινού XC90, η εταιρεία πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο ονοματοδοσίας σε κανονικά ονόματα αντί για κωδικά ονόματα. «Αν κοιτάξετε τα αυτοκίνητα μας σήμερα, όλα διαθέτουν έχουν ονόματα με XC, T8, AWD, τον τύπο του κινητήρα – εμφανίζονται τα πλήρη χαρακτηριστικά τους στο πίσω μέρος», δήλωσε ο Samuelsson. «Τώρα μιλάμε για μια νέα αρχιτεκτονική, αυτοκίνητα που γεννήθηκαν ηλεκτρικά και είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά. Νομίζω ότι είναι καλό να επισημάνουμε ξεκάθαρα ότι αυτή είναι μια νέα αρχή. Γι ‘αυτό δεν πρόκειται να έχουμε αριθμούς και γράμματα, θα δώσουμε στα αυτοκίνητα ένα όνομα όπως δίνουν οι γονείς στο νεογέννητο παιδί τους. Έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα και δημιουργική συζήτηση για το θέμα αυτή την εποχή».

Η ανάπτυξη της Volvo παρεμποδίστηκε λίγο τα τελευταία χρόνια από τη δυνατότητα παραγωγής, όμως ο επικεφαλής του οικονομικού τμήματος της εταιρείας, Bjorn Annwall, δήλωσε ότι πλέον η Volvo μπορεί να υποστηρίξει παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. «Έχουμε την δυνατότητα να φτάσουμε περίπου στα 1,2 εκατομμύρια», είπε. «Πρέπει να κάνουμε μικρές επενδύσεις στα πατώματα των αυτοκινήτων καθώς αλλάζουμε σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, αλλά αυτές είναι μικρές, η βασική υποδομή υπάρχει. Δεν σκοπεύουμε να σταματήσουμε την ανάπτυξη στα μέσα της δεκαετίας και για να μπορέσουμε να παράγουμε περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια οχήματα θα πρέπει πιθανότατα φτιάξουμε άλλο ένα εργοστάσιο κάπου στην Ευρώπη σε αυτό το διάστημα».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!