Toyota GR Supra: Ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη για τις εκδόσεις A90 Final Edition και Lightweight EVO

Οι δύο τελευταίες ειδικές εκδόσεις της 5ης γενιάς του Toyota Supra θα προσφέρουν, σύμφωνα με την εταιρεία «αναβαθμισμένη οδηγική απόλαυση».

Toyota GR Supra: Ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη για τις εκδόσεις A90 Final Edition και Lightweight EVO

Οι δύο τελευταίες ειδικές εκδόσεις της 5ης γενιάς του Toyota Supra θα προσφέρουν, σύμφωνα με την εταιρεία «αναβαθμισμένη οδηγική απόλαυση».

Η Toyota ετοιμάζεται να αποσύρει την 5η γενιά τoυ GR Supra, καθώς η BMW ανακοίνωσε πως σταματάει την παραγωγή της Z4 μέχρι το 2026 – με την οποία το ιαπωνικό coupe μοιράζεται την πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη.

Ήδη από τον Νοέμβριο του 2024 η Toyota είχε ανακοινώσει δύο δύο νέες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, βασισμένες στο GR Supra, οι οποίες σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρουν «αναβαθμισμένη οδηγική απόλαυση».

Η Toyota Gazoo Racing έβαλε το χεράκι της και στα δύο αυτοκίνητα, δημιουργώντας το «A90 Final Edition» και το «Lightweight EVO».

Στο Toyota Kenshiki Forum 2025 είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά την έκδοση «A90 Final Edition», η οποία προσφέρει μια σειρά από αναβαθμίσεις. Oι κυριότερες εντοπίζονται κάτω από το καπό, καθώς ο 3λιτρος εξακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας έχει νέο σύστημα εισαγωγής, βελτιώσεις στον εγκέφαλο, καταλύτες ελεύθερης ροής και τελικό εξάτμισης από τιτάνιο, κατασκευασμένο από την Akrapovic.

Toyota Supra A90 Final Edition (2)

Με τις αναβαθμίσεις του συστήματος κίνησης, η ισχύς αυξήθηκε από 340 ίππους σε 441 ίππους και η ροπή από 500 Nm σε 571 Nm. Όλα αυτά προσφέρουν ταχύτερη επιτάχυνση και απόκριση, ενώ η τελική ταχύτητα είναι αυξημένη κατά 20 χλμ./ώρα φτάνοντας τώρα τα 270 χλμ./ώρα.

Αλλαγές υπάρχουν στην ανάρτηση, με πιο σφιχτά αμορτισέρ για καλύτερη απόκριση στον δρόμο, ενώ και η ηλεκτρική κρεμαγιέρα έχει τροποποιηθεί. Οι ενισχύσεις στο σασί, τα φρένα της Brembo και τα πιο φαρδιά ελαστικά κατά 10 χιλιοστά συμπληρώνουν το πακέτο επιδόσεων της «A90 Final Edition».

Toyota Supra A90 Final Edition (8)

Εμφανισιακά, η συγκεκριμένη έκδοση υιοθετεί ένα ξεχωριστό ματ μαύρο χρώμα, το οποίο σε συνδυασμό με τις νέες αεροτομές εμπρός και πίσω κατασκευασμένες από ανθρακονήματα και τις εισαγωγές αέρα στο καπό, συνθέτουν ένα αρκετά μυώδες σύνολο. Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα Recaro ενώ σε όλη την καμπίνα υπάρχουν στοιχεία από Alcantara και ανθρακονήματα.

Από την άλλη, η «Lightweight EVO» αποσκοπεί στην μεγιστοποίηση της οδηγικής αίσθησης στον δρόμο. Ως αποτέλεσμα αυτού, ο κινητήρας δεν φέρει τις ίδιες τροποποιήσεις – αρκείται μόλις στους 340 ίππους και στα 500 Nm ροπής – ωστόσο όλες οι άλλες αλλαγές παραμένουν, μαζί με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχουν πιο σφιχτές βάσεις και σινεμπλόκ στην ανάρτηση και στο πίσω υποπλαίσιο.

H Toyota άνοιξε και επίσημα τα βιβλία παραγγελιών για τις δύο ειδικές εκδόσεις στην Ευρώπη. Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, ωστόσο αναμένουμε να βρίσκονται πάνω από τα 100.000 ευρώ.

Toyota Supra Lightweight EVO (4)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!