Toyota: Παρουσίασε δύο τελευταίες εκδόσεις του Supra

To Toyota GR Supra 5ης γενιάς, το οποίο θα αποσυρθεί από την παραγωγή το 2026, αποκτά νέες εκδόσεις με παραπάνω ισχύ και λιγότερο βάρος.

Toyota: Παρουσίασε δύο τελευταίες εκδόσεις του Supra

To Toyota GR Supra 5ης γενιάς, το οποίο θα αποσυρθεί από την παραγωγή το 2026, αποκτά νέες εκδόσεις με παραπάνω ισχύ και λιγότερο βάρος.

Η Toyota ετοιμάζεται να αποσύρει την 5η γενιά τoυ GR Supra, καθώς η BMW ανακοίνωσε πως σταματάει την παραγωγή της Z4 μέχρι το 2026 – με την οποία το ιαπωνικό coupe μοιράζεται την πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη.

Προτού όμως συμβεί αυτό, παρουσιάστηκαν δύο νέες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, βασισμένες στο GR Supra, οι οποίες σύμφωνα με την Toyota προσφέρουν «αναβαθμισμένη οδηγική απόλαυση».

Η Toyota Gazoo Racing έβαλε το χεράκι της και στα δύο αυτοκίνητα, δημιουργώντας το «A90 Final Edition» και το «Lightweight EVO».

Η έκδοση «A90 Final Edition» προσφέρει μια σειρά από αναβαθμίσεις. Oι κυριότερες εντοπίζονται κάτω από το καπό, καθώς ο 3λιτρος εξακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας έχει νέο σύστημα εισαγωγής, βελτιώσεις στον εγκέφαλο, καταλύτες ελεύθερης ροής και τελικό εξάτμισης από τιτάνιο, κατασκευασμένο από την Akrapovic.

Toyota GR Supra A90 Final Edition (3)

Ως αποτέλεσμα αποδίδει 435 ίππους και 570 Nm ροπής – 95 ίππους και 70 Nm ροπής παραπάνω σε σχέση με την βασική έκδοση – οι οποίοι περνάνε στον δρόμο μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Αλλαγές υπάρχουν στην ανάρτηση, με πιο σφιχτά αμορτισέρ για καλύτερη απόκριση στον δρόμο, ενώ και η ηλεκτρική κρεμαγιέρα έχει τροποποιηθεί. Οι ενισχύσεις στο σασί, τα φρένα της Brembo και τα πιο φαρδιά ελαστικά κατά 10 χιλιοστά συμπληρώνουν το πακέτο επιδόσεων της «A90 Final Edition».

Εμφανισιακά, η συγκεκριμένη έκδοση υιοθετεί ένα ξεχωριστό ματ μαύρο χρώμα, το οποίο σε συνδυασμό με τις νέες αεροτομές εμπρός και πίσω κατασκευασμένες από ανθρακονήματα και τις εισαγωγές αέρα στο καπό, συνθέτουν ένα αρκετά μυώδες σύνολο. Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα Recaro ενώ σε όλη την καμπίνα υπάρχουν στοιχεία από Alcantara και ανθρακονήματα.

Η δεύτερη ειδική έκδοση του Toyota GR Supra είναι η «Lightweight EVO». Σε αντίθεση με την «A90 Final Edition», η οποία στοχεύει στην βελτίωση της ισχύος, η «Lightweight EVO» αποσκοπεί στην μεγιστοποίηση της οδηγικής αίσθησης στον δρόμο. Ως αποτέλεσμα αυτού, ο κινητήρας δεν φέρει τις ίδιες τροποποιήσεις – αρκείται μόλις στους 340 ίππους και στα 500 Nm ροπής – ωστόσο όλες οι άλλες αλλαγές παραμένουν, μαζί με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχουν πιο σφιχτές βάσεις και σινεμπλόκ στην ανάρτηση και στο πίσω υποπλαίσιο.

Στο αμάξωμα οι αεροδυναμικές τροποποιήσεις βελτιώνουν το κράτημα στις στροφές, ενώ το εσωτερικό διαθέτει κόκκινες ραφές στα καθίσματα και στον λεβιέ ταχυτήτων.

Τα αναβαθμισμένα Toyota GR Supra Lightweight EVO και A90 Final Edition θα είναι διαθέσιμα στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Ιανουάριο του 2025, ενώ η τιμή τους αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ τα 100.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!