Η Dacia προετοιμάζει οικογενειακό hatchback, το «C-Neo»

Η Dacia θα επεκτείνει τη γκάμα της τα επόμενα χρόνια, διατηρώντας την εστίασή της στις προσιτές τιμές.

Η Dacia προετοιμάζει οικογενειακό hatchback, το «C-Neo»

Η Dacia θα επεκτείνει τη γκάμα της τα επόμενα χρόνια, διατηρώντας την εστίασή της στις προσιτές τιμές.

Το 2024 υπόσχεται να είναι μια μεγάλη χρονιά για τη Dacia, με το λανσάρισμα της νέας δεύτερης γενιάς του Duster και περαιτέρω λεπτομέρειες για το κορυφαίο μοντέλο της, το SUV Bigster. Μεταξύ αυτών των δύο μοντέλων όμως, θα τοποθετηθεί στη γκάμα της εταιρείας ένα ολοκαίνουργιο hatchback με την κωδική ονομασία «C-Neo».

Δεν υπάρχουν ακόμη πολλές πληροφορίες για το τελευταίο μοντέλο της Dacia, αλλά δεν περιμένουμε να ενταχθεί στην γκάμα της έως το 2026, μετά το λανσάρισμα του επερχόμενου Bigster. Όσον αφορά το μέγεθος και την τιμή του, το C-Neo αναμένεται να τοποθετηθεί μεταξύ του Duster και του Bigster ως εναλλακτική λύση για τα Skoda Octavia, Volkswagen Golf και Opel Astra.

Το «C-Neo» παραγωγής (που θα έχει διαφορετική ονομασία κατά το λανσάρισμα) θα χρησιμοποιεί πιθανότατα κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η χαλάρωση των κανονισμών εκπομπών ρύπων Euro 7 που επρόκειτο να τεθούν σε ισχύ το 2025 και τώρα έχουν μετατεθεί κατά δύο χρόνια, θα βοηθήσει σίγουρα την προσπάθεια της Dacia να λανσάρει ένα νέο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης περίπου εκείνη την περίοδο, αν και αναμένεται ότι το C-Neo θα συμμορφώνεται με τους κανονισμούς εκπομπών Euro 7.

Ο Luca de Meo, διευθύνων σύμβουλος της Renault, μητρικής εταιρείας της Dacia, έχει προειδοποιήσει στο παρελθόν ότι το Euro 7 θα μπορούσε να προσθέσει χιλιάδες ευρώ στην τιμή ενός αυτοκινήτου και έχει εκφράσει την αντίθεσή του στους επερχόμενους κανόνες εκπομπών, δηλώνοντας: «Όλοι αισθάνονται ότι το Euro 7 δεν είναι αυτό που χρειαζόμαστε τώρα. Έχουμε άλλα πράγματα να κάνουμε».

Η πλατφόρμα CMF-B που διέπει διάφορα μοντέλα της Dacia και της Renault φαίνεται να είναι η πιο προφανής επιλογή. Με αυτή την πλατφόρμα, οι επιλογές που είναι διαθέσιμες σήμερα περιλαμβάνουν ήπια υβριδικό και υβριδικό υβριδικό σύστημα κίνησης, καθώς και ένα με υγραέριο και βενζίνη, το οποίο θα βρει το δρόμο του στο επόμενο Duster σε ορισμένες αγορές. Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων της Renault φαντάζει η πιο πιθανή επιλογή, δεδομένου ότι χρησιμοποιείται ήδη στο Duster και το Bigster.

Ενώ το C-Neo θα τοποθετηθεί μεταξύ του Duster και του Bigster από άποψη τιμής, θα φέρει ένα νέο σχεδιασμό στην γκάμα της Dacia. Θα είναι πιο κομψό από το Duster, αλλά θα εξακολουθεί να προσφέρει οικογενειακά επίπεδα πρακτικότητας σε επίπεδο hatchback για να λειτουργήσει ως στενός αντίπαλος του Skoda Octavia.

Η Dacia έχει χρησιμοποιήσει τακτικά λέξεις όπως στιβαρό και σκληροτράχηλο για να περιγράψει την πρόσφατη σχεδιαστική της κατεύθυνση, με περιπετειώδη χρώματα όπως το Dusty Khaki να αποτελούν τη βάση της εμφάνισης της μάρκας. Αν και το C-Neo δε θα έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του Duster ή του Bigster λόγω του hatchback αμαξώματός του, θα μπορούσε να λάβει ογκώδη επένδυση των θόλων των τροχών και έντονο προφυλακτήρα, σχεδιαστικές λεπτομέρειες που έχουν υιοθετηθεί σε όλη τη γκάμα της Dacia.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!