Καταφθάνει το νέο Xiaomi SU7

Το Xiaomi SU7 προσφέρει έως και 800 χλμ. αυτονομίας και χρόνο 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 3 δλ., αρκετό για να ανησυχήσει ένα Tesla Model S ή μια Porsche Taycan.

Καταφθάνει το νέο Xiaomi SU7

Το Xiaomi SU7 προσφέρει έως και 800 χλμ. αυτονομίας και χρόνο 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 3 δλ., αρκετό για να ανησυχήσει ένα Tesla Model S ή μια Porsche Taycan.

Περίπου μια δεκαετία μετά την πρώτη φήμη ότι η Apple (κατασκευάστρια του iPhone) θα λανσάρει το δικό της αυτοκίνητο, δεν έχουμε ακόμη δει κάτι τέτοιο, αλλά ένας άλλος κατασκευαστής smartphone έχει εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία: το Xiaomi SU7. Η κινεζική μάρκα κινητών τηλεφώνων σκοπεύει να ταράξει τα νερά της αυτοκινητοβιομηχανίας με το πρώτο της μοντέλο.

Το αμιγώς ηλεκτρικό sedan αναμένεται να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan και το Tesla Model S. Στα χαρτιά τουλάχιστον, φαίνεται ότι το SU7 θα μπορούσε να έχει μια ευκαιρία σε αυτή τη μάχη, καθώς διαθέτει αρχιτεκτονική 800 volt, όπως ακριβώς και η Taycan, και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,78 δευτερόλεπτα, με αυτονομία 800 χλμ., χάρη σε μια μπαταρία 101 kWh.

Αυτά τα δύο τελευταία στοιχεία αφορούν την κορυφαία έκδοση SU7 Max, η οποία διαθέτει διάταξη διπλού κινητήρα που παρέχει κίνηση σε όλους τους τροχούς και συνολική ισχύ 673 ίππων και 838 Nm ροπής. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι τα στοιχεία για την αυτονομία του SU7 προέρχονται από τον κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC και όχι από το σύστημα WLTP που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη. Η Xiaomi αναφέρει επίσης ότι όταν το SU7 είναι συνδεδεμένο σε κατάλληλο σημείο φόρτισης, μπορούν να προστεθούν 220 χλμ. αυτονομίας με μόλις 5 λεπτά φόρτισης, ή 510 χλμ. αν είστε πρόθυμοι να περιμένετε 15 λεπτά.

Εντωμεταξύ, το εισαγωγικό SU7 χρησιμοποιεί μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα για κίνηση στους πίσω τροχούς, αν και εξακολουθεί να παράγει μια πολύ υγιή ισχύ 298 ίππων και 400 Nm ροπής, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 5,3 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του SU7 με κίνηση στον πίσω άξονα είναι επίσης μικρότερη, στα 668 χλμ. Αυτό που βοηθά την επίτευξη αυτών των εντυπωσιακών τιμών αυτονομίας είναι ο εξαιρετικά χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας του SU7, ο οποίος είναι μόλις 0,195 Cd, σημαντικά χαμηλότερος από τον ήδη πολύ καλό συντελεστή 0,219 Cd του πρόσφατα ανανεωμένου Tesla Model 3.

Το SU7 διαθέτει επίσης έναν ενσωματωμένο αισθητήρα LiDAR στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, παρόμοιο με αυτούς που υπάρχουν στη ναυαρχίδα Volvo EX90, το Polestar 3 και τη Lotus Emeya. Συμπληρώνεται με πολυάριθμες κάμερες και άλλους αισθητήρες γύρω από το αυτοκίνητο, οι οποίοι μαζί παρέχουν δεδομένα για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Pilot της Xiaomi.

Όπως είναι αναμενόμενο για μια εταιρεία παραγωγής smartphone, το SU7 διαθέτει μια πολύ τεχνολογικά εστιασμένη καμπίνα που περιλαμβάνει μια κεντρική οθόνη αφής 16,1 ιντσών με ανάλυση 3K και το σύστημα infotainment HyperOS, το οποίο είναι ικανό να εμφανίζει ταυτόχρονα πολλαπλά widgets για χάρτες, μουσική και βοήθεια προς τον οδηγού. Αν δεν θέλετε να βασιστείτε αποκλειστικά στην τεράστια οθόνη αφής, ένα σύνολο φυσικών χειριστηρίων και ένας μεγάλος επιλογέας έντασης ήχου μπορούν να προσαρτηθούν στο κάτω μέρος της οθόνης. Υπάρχει επίσης ένας πίνακας οργάνων πίσω από το τριάκτινο τιμόνι, καθώς και head-up display.

Κατά την παρουσίαση του SU7, ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, τόνισε τον πρόσθετο χώρο στην πίσω σειρά καθισμάτων του SU7 σε σύγκριση με το Model S ή μια BMW 5 Series. Το SU7 προσφέρει επίσης 517 λίτρα χώρου αποσκευών, ελαφρώς λιγότερο από το τελευταίο sedan της BMW Σειράς 5, αλλά αποκτά επιπλέον 105 λίτρα χώρου κάτω από το καπό, στο «frunk». Το Xiaomi SU7 αναμένεται να λανσαριστεί το 2024, αλλά προς το παρόν δεν είναι σαφές αν και πότε θα καταφθάσει στην Ευρώπη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!