Το νέο Range Rover Electric θα γίνει το πιο πολυτελές SUV της μάρκας

Το νέο Range Rover Electric πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2024 και η αποκλειστική μας εικόνα δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει.

Το νέο Range Rover Electric θα γίνει το πιο πολυτελές SUV της μάρκας

Το νέο Range Rover Electric πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2024 και η αποκλειστική μας εικόνα δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει.

Η Land Rover μας έδωσε επιτέλους την πρώτη επίσημη ματιά στην επερχόμενη ναυαρχίδα Range Rover Electric, με μια σειρά από teaser εικόνες και μερικά πρώτα ψήγματα πληροφοριών. Διαμορφώνεται για να γίνει η πιο πολυτελής έκδοση του αειθαλούς 4×4 της μάρκας, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις του αυτοκινήτου εντός ή εκτός δρόμου.

Μέχρι στιγμής, έχουν εκδοθεί συνολικά πέντε φωτογραφίες, οι οποίες δείχνουν κοντινά πλάνα από το πίσω μέρος και την εμπρός μάσκα του αυτοκινήτου, καθώς και τα μοναδικά κεντρικά καλύμματα των τροχών ελαφρού κράματος με το σήμα EV. Ένα σύντομο βίντεο συνοδεύει τις εικόνες, αποκαλύπτοντας ότι η θύρα φόρτισης λειτουργεί ηλεκτρικά και γλιστράει από δεξιά προς τα αριστερά, για να παραχωρήσει πρόσβαση στο βύσμα CCS του αυτοκινήτου και τις ενδείξεις φόρτισης.

Όπως συμβαίνει στα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, η μάσκα φαίνεται πιο επίπεδη από ό,τι στο κανονικό Range Rover, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην αποκλειστική μας εικόνα. Αυτό συμβαίνει πιθανότατα για αεροδυναμικούς λόγους, αλλά και επειδή οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες του αυτοκινήτου απαιτούν λιγότερη ψύξη. Στο πλάι του αυτοκινήτου υπάρχει επένδυση σε χάλκινο χρώμα, αν και δεν είναι σαφές σε αυτό το στάδιο αν αυτή θα είναι ειδική για το EV ή μια νέα επιλογή για όλη τη γκάμα.

Παρότι η Land Rover αποκάλυψε μια κοντινή εικόνα της θύρας του χώρου αποσκευών και της συστοιχίας των πίσω φώτων του ηλεκτρικού Range Rover, δεν υπάρχουν προφανείς αλλαγές στη σχεδίαση. Αυτό σημαίνει τα ίδια σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και μαύρο φινίρισμα σε όλο το πλάτος παραμένουν, με τα συνηθισμένα γράμματα Range Rover στο πίσω μέρος. Υποθέτουμε ότι το EV δε διαθέτει κανενός είδους απολήξεις εξάτμισης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, αλλά η JLR το έχει αφήσει αυτό στη φαντασία μας προς το παρόν.

Το Range Rover EV θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα Modular Longitudinal Architecture (MLA) με τα υπάρχοντα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plug-in υβριδικά μοντέλα, και θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο στο Solihull της Αγγλίας. Η Jaguar Land Rover αναφέρει ότι οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες -λεπτομέρειες για τους οποίους δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί- θα κατασκευάζονται στο νέο κέντρο κατασκευής ηλεκτροκινητήρων της εταιρείας στο Wolverhampton (Αγγλία).

Η Land Rover εταιρεία αναφέρει ότι το ηλεκτρικό Range Rover θα προσφέρει επιδόσεις συγκρίσιμες με μια ναυαρχίδα V8 όταν θα ξεκινήσει να πωλείται το 2024. Οι μόνες άλλες τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής περιβάλλουν την ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, παρόμοια με το σύστημα που χρησιμοποιείται στην Porsche Taycan. Αυτό θα πρέπει να δώσει στο Range Rover πρόσβαση στο αναπτυσσόμενο ευρωπαϊκό δίκτυο σημείων υπερταχείας φόρτισης 350 kW. Παρότι τα μεγέθη των μπαταριών δεν έχουν επιβεβαιωθεί, αναμένεται ότι μια φόρτιση 10-80% θα είναι εφικτή σε λιγότερο από 30 λεπτά, ακόμη και για μια μπαταρία 100 kWh ή υψηλότερης χωρητικότητας.

Ο Thomas Muller, εκτελεστικός σύμβουλος μηχανολογίας προϊόντων της JLR, δήλωσε: «Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για να δημιουργήσουμε το πιο αθόρυβο και εκλεπτυσμένο Range Rover όλων των εποχών. Τα συστατικά που στηρίζουν την επιτυχία του Range Rover παραμένουν αναλλοίωτα, τώρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων».

Το νέο όχημα θα μπορεί να αποδίδει καλά και εκτός δρόμου, όπως ακριβώς πρέπει να αποδίδει κάθε προϊόν της Land Rover. Η εταιρεία αναφέρει ότι το καθεστώς δοκιμών του αυτοκινήτου θα το δει να υποβάλλεται σε ένα από τα πιο αυστηρά προγράμματα μηχανολογικής υπογραφής που έχουν γίνει ποτέ, για να επιβεβαιωθούν οι ικανότητές του σε ακραίες θερμοκρασίες, όλες τις συνθήκες και κάθε έδαφος. Η Land Rover αναφέρει επίσης ότι το Range Rover EV θα έχει απόσταση 850 χιλιοστών από το έδαφος, το ίδιο με ένα Defender της τρέχουσας γενιάς.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!