Το νέο Range Rover Electric με επιδόσεις V8

Οι εικόνες teaser μας δίνουν μια πρώτη ματιά στο Range Rover με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το οποίο θα προσφέρει κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες.

Το νέο Range Rover Electric με επιδόσεις V8

Οι εικόνες teaser μας δίνουν μια πρώτη ματιά στο Range Rover με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το οποίο θα προσφέρει κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες.

Η Land Rover μας έδωσε την πρώτη επίσημη ματιά στο επερχόμενο Range Rover Electric, με μια σειρά από εικόνες teaser και μερικές πρώτες πληροφορίες. Θα είναι η πιο πολυτελής έκδοση της 4×4 ναυαρχίδας, αλλά χωρίς συμβιβασμούς όσον αφορά τις επιδόσεις ή την εκτός δρόμου ικανότητα.

Μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί συνολικά πέντε εικόνες, οι οποίες δείχνουν κοντινά πλάνα από το πίσω μέρος και τη μάσκα του αυτοκινήτου, καθώς και τα μοναδικά κεντρικά καλύμματα των τροχών ελαφρού κράματος με το σήμα EV. Ένα σύντομο teaser βίντεο συνόδευσε τις εικόνες, αποκαλύπτοντας ότι οι ιδιοκτήτες του Range Rover με μηδενικές εκπομπές ρύπων δε θα ταλαιπωρούνται με θύρα φόρτισης που ανοίγει με το χέρι. Η ηλεκτρική θύρα γλιστράει από δεξιά προς τα αριστερά για να αποκαλύψει την υποδοχή του βύσματος CCS του αυτοκινήτου και τις ενδείξεις φόρτισης.

Όπως είναι τυπικό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η μάσκα είναι πιο επίπεδη από ό,τι στο κανονικό Range Rover, προφανώς για λόγους αποδοτικότητας και επειδή οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες του αυτοκινήτου απαιτούν λιγότερη ψύξη. Στο πλάι του αυτοκινήτου υπάρχουν χάλκινα διακοσμητικά στοιχεία, αν και δεν είναι σαφές σε αυτό το στάδιο αν αυτά θα είναι ειδικά για την ηλεκτροκίνητη έκδοση, ή θα είναι επιλογή για όλη τη γκάμα.

Παρότι η Land Rover αποκάλυψε μια κοντινή εικόνα της πίσω θύρας και της συστοιχίας των πίσω φώτων του ηλεκτρικού Range Rover, δεν υπάρχουν προφανείς αλλαγές στη σχεδίαση. Αυτό σημαίνει ότι θα παραμείνουν τα ίδια σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και μαύρο χρώμα σε όλο το πλάτος, με τα συνηθισμένα γράμματα Range Rover. Θα υποθέταμε ότι το EV δεν διαθέτει κανενός είδους απολήξεις στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, αλλά η JLR το έχει αφήσει αυτό στη φαντασία μας προς το παρόν.

Το Range Rover EV θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα Modular Longitudinal Architecture (MLA) με τα υπάρχοντα μοντέλα βενζίνης, diesel και plug-in υβριδικά και θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο στο Solihull των West Midlands. Η Jaguar Land Rover αναφέρει ότι οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες, λεπτομέρειες για τους οποίους δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, θα συναρμολογούνται στο νέο εργοστάσιο Electric Propulsion Manufacturing Centre της εταιρείας στο Wolverhampton.

Η JLR αναφέρει ότι το ηλεκτρικό Range Rover θα προσφέρει επιδόσεις συγκρίσιμες με μια V8 ναυαρχίδα όταν θα ξεκινήσει να πωλείται το 2024. Οι μόνες άλλες τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής περιβάλλουν την ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V του αυτοκινήτου, παρόμοια με το σύστημα που χρησιμοποιείται στην Porsche Taycan.

Αυτό θα πρέπει να δώσει στο Range Rover πρόσβαση στο επεκτεινόμενο δίκτυο σημείων υπερταχείας φόρτισης 350 kW, και ενώ τα μεγέθη των μπαταριών δεν έχουν επιβεβαιωθεί, θα περιμέναμε ότι μια φόρτιση 10-80% θα είναι δυνατή σε λιγότερο από 30 λεπτά, ακόμη και για μια μπαταρία 100 kWh ή περισσότερο.

Αλλά θα είναι επίσης σε θέση να αποδίδει και εκτός δρόμου, όπως ακριβώς πρέπει να συμβαίνει με κάθε προϊόν της Land Rover. Η εταιρεία λέει ότι το καθεστώς δοκιμών του αυτοκινήτου θα το δει «να υποβάλλεται σε ένα από τα πιο αυστηρά προγράμματα μηχανολογικής υπογραφής που έχουν γίνει ποτέ, για να επιβεβαιωθεί η ικανότητα που καλύπτει ακραίες θερμοκρασίες, όλες τις συνθήκες και κάθε έδαφος». Η Land Rover αναφέρει ότι το Range Rover EV θα μπορεί να βαδίσει σε βάθος 850 χιλιοστών, το ίδιο με ένα Defender τρέχουσας γενιάς με σπειροειδή ελατήρια.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!