Το Volkswagen Golf R 333 είναι η επόμενη ειδική έκδοση R

Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε το R 20 Years, το Volkswagen Golf R 333 αποκτά νέα απόχρωση, αλλά όχι περισσότερη ισχύ.

Το Volkswagen Golf R 333 είναι η επόμενη ειδική έκδοση R

Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε το R 20 Years, το Volkswagen Golf R 333 αποκτά νέα απόχρωση, αλλά όχι περισσότερη ισχύ.

Η Volkswagen μας έδειξε ένα teaser την τελευταία περιορισμένη έκδοση του Golf R, η οποία συνδυάζει τον αναβαθμισμένο κινητήρα 333 ίππων που διαθέτει το μοντέλο Golf R 20 Years, με μια σειρά από μοναδικά στιλιστικά στοιχεία. Το νέο μοντέλο πιθανότατα θα κατασκευαστεί για 12 μήνες, καλύπτοντας το κενό που άφησε η έκδοση R 20 Years.

Η τολμηρή κίτρινη απόχρωση που παρουσιάζεται στην προεπισκόπηση δεν είναι ένα πλήρως προσαρμοσμένο χρώμα, αλλά η μεταλλική επιλογή «Lime Yellow» που διατίθεται στα στάνταρ και GTI Golf μοντέλα. Σε αυτό, το R 333 προσθέτει το μπλε σήμα «R», καθώς και μερικά ειδικά αυτοκόλλητα 333 στο πλάι και τη μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, όπως είχε τοποθετηθεί προηγουμένως στα μοντέλα Performance Pack και R 20 Years.

Μια εξάτμιση Akrapovic, μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών «Estoril» και οι συνήθεις μπλε δαγκάνες φρένων αποτελούν επίσης μέρος του πακέτου. Υπενθυμίζουμε ότι η ελαφρώς αναβαθμισμένη παραλλαγή του 2λιτρου 4κύλινδρου κινητήρα turbo του Golf R με ισχύ 333 ίππων, όπως πρωτοεμφανίστηκε στο R 20 Years, διαθέτει μια σειρά από μικρές, αλλά ουσιαστικές αναβαθμίσεις που δημιουργούν το πιο ισχυρό Golf μέχρι σήμερα.

Αυτές περιλαμβάνουν νέα χαρτογράφηση κινητήρα, καθώς και βελτιωμένο λογισμικό που διατηρεί το γκάζι ανοιχτό όταν αφήνει το πεντάλ ο οδηγός, ώστε να παραμένει το turbo σε περιστροφή, αυξάνοντας την ισχύ. Αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της απόκρισης του turbo όταν «τηλεγραφείτε» με το γκάζι γρήγορα, όπως θα κάνατε σε μια πίστα ή σε έναν δρόμο με στροφές.

Το άλλο βασικό μέρος της αναβάθμισης του συστήματος κίνησης βρίσκεται στο κιβώτιο DSG, το οποίο διαθέτει εκ νέου βαθμονομημένο λογισμικό, για να κάνει τις αλλαγές τόσο πιο γρήγορες όσο και πιο επιθετικές. Υπήρξε επίσης μια λειτουργία «συναισθηματικής εκκίνησης» που αυξάνει τις στροφές του κινητήρα όταν πατάτε το κουμπί της μίζας, κάτι που οι γείτονες είναι σίγουρο ότι θα… εκτιμήσουν.

Αυτά τα στοιχεία θα προστεθούν στο υπάρχον πακέτο Golf R που περιλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης 4Motion της VW σε συνδυασμό με ένα πίσω διαφορικό με σύστημα torque vectoring. Αυτό υπερστρέφει τον εξωτερικό τροχό κατά την επιτάχυνση, για να δώσει στο συνήθως επικεντρωμένο στον εμπρός άξονα σύστημα τετρακίνησης μια πιο ευέλικτη, ενίοτε υπερστροφική ισορροπία.

Μένει να διαπιστωθεί αν η VW θα τοποθετήσει τα ενεργά αμορτισέρ DCC πολλαπλών βαθμίδων στο βασικό εξοπλισμό, ωστόσο ήταν παραδοσιακά προαιρετικά σε όλα τα προηγούμενα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του R 20 Years. Αν η ακριβή εξάτμιση τιτανίου αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού, η τιμή του R 333 ενδέχεται να ξεπεράσει τα 50.000 ευρώ.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!