Με 4 μοντέλα επιδόσεων η DS Automobiles στην Retromobile 2023

Το παρελθόν συναντά το παρόν και μαζί δείχνουν το μέλλον της DS Automobiles στην Έκθεση Retromobile 2023.

Με 4 μοντέλα επιδόσεων η DS Automobiles στην Retromobile 2023

Το παρελθόν συναντά το παρόν και μαζί δείχνουν το μέλλον της DS Automobiles στην Έκθεση Retromobile 2023.

Η DS Automobiles παρουσιάζει τέσσερα μοντέλα υψηλών επιδόσεων κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Retromobile 2023 στο Παρίσι. Στο περίπτερο L’Aventure DS, τα DS E-Tense Performance και DS 9 E-Tense 4×4 360, έρχονται να «συνδεθούν» με τα DS 21 Injection Electronique (1970) και SM Prototype (1973).

Δύο μοντέλα που αποτέλεσαν τη βάση για την εξέλιξη τεχνολογιών, αλλά και ισάριθμα μοντέλα παραγωγής, με κοινή συνισταμένη τις επιδόσεις.

Το SM Prototype του 1973 είναι ένα coupe μοντέλο, με δύο πόρτες και ισάριθμες θέσεις, που έχει μήκος 4,35 μ., πλάτος 1,71 μ. και ύψος 1,10 μ., με το βάρος να είναι 1.169 κιλά. Εφοδιάζεται με κινητήρα της Maserati 3,0 λίτρων με τρία διπλά Weber, με απόδοση που φτάνει τους 340 ίππους, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 285 χλμ./ώρα.

Το πρωτότυπο αυτό, σχεδιάστηκε για να δοκιμάζεται η επιτάχυνση που προσφέρουν οι 340 ίπποι, η πρόσφυση και η σταθερότητα που μπορεί να εξασφαλίσει η υψηλή τεχνολογία της υδραυλικής ανάρτησης, στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Μέσω ειδικών οργάνων μέτρησης, στο SM Prototype οι τεχνικοί της εταιρείας μπορούσαν να κάνουν δυναμικές επεμβάσεις στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής. Χάρη στο πρωτότυπο αυτό, η εταιρεία εξέλιξε ιδανικά τις αγωνιστικές εκδόσεις των SM.

Το «σήμερα» αποτυπώνεται στη φιγούρα του εντυπωσιακού DS E-Tense Performance. Ενός επίσης διθέσιου coupe μοντέλου, που έχει μήκος 4,70 μ. πλάτος 1,95 μ. και ύψος 1,28 μ. ζυγίζοντας 1.250 κιλά. Είναι αμιγώς ηλεκτρικό και αποδίδει 815 ίππους, αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Αποτελεί έργο της DS Performance με τεχνογνωσία από το Πρωτάθλημα Formula E. Το DS E-Tense Performance βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης και έχει καλύψει περισσότερα από 3.000 απαιτητικά χιλιόμετρα, έχοντας τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2 δευτερόλεπτα.

Με τη σειρά του ένα 4θυρο, 5θέσιο μοντέλο, το DS 21 Pallas Injection Electronique του 1970 αποτελεί τον οδηγό για τη δημιουργία του σημερινού DS 9 E-Tense 4×4 360.

Το μοντέλο του 1970 διακρίνεται για τις μεγάλες διαστάσεις του, με μήκος 4,8 μ., πλάτος 1,79 μ. και ύψος 1,47 μ. με βάρος 1,170 κιλά. Εφοδιάζεται με έναν θερμικός κινητήρα 2,2 λίτρων, που έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό και αποδίδει 139 ίππους, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα. Στην εποχή του αποτέλεσε ένα επαναστατικό μοντέλο, αφού τον Σεπτέμβριο του 1969 έγινε το πρώτο γαλλικό αυτοκίνητο που είχε ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Το DS 9 E-Tense 4×4 360 του «σήμερα» είναι επίσης ένα μεγάλο sedan με ανάλογες διαστάσεις, 4,93 μ. μήκος, 1,93 μ. πλάτος και 1,46 μ. ύψος, που ζυγίζει όμως 1.931 κιλά, αφού η τεχνολογία που χρησιμοποιεί είναι υβριδική και περιλαμβάνει εκτός από τον κινητήρα βενζίνης των 1,598 κ.εκ. και δύο ακόμα ηλεκτρικούς. Έτσι, με τον θερμικό να αποδίδει 200 ίππους και τα δυο ηλεκτρικά μοτέρ από 100 και 113 ίππους, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 360 ίππους, με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι 250 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Post-production : Astuce Productions

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!