Η McLaren χρηματοδοτεί την Artura με ιστορικές McLaren

Η βρετανική φίρμα διέθεσε ορισμένα από τα ιστορικά αυτοκίνητα της συλλογής της στο βασικό της μέτοχο προκειμένου να εξασφαλίσει την χρηματοδότηση για τεχνικές αναβαθμίσεις στην Artura.

Η McLaren χρηματοδοτεί την Artura με ιστορικές McLaren

Η βρετανική φίρμα διέθεσε ορισμένα από τα ιστορικά αυτοκίνητα της συλλογής της στο βασικό της μέτοχο προκειμένου να εξασφαλίσει την χρηματοδότηση για τεχνικές αναβαθμίσεις στην Artura.

Προσφάτως, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το γ΄τρίμηνο η McLaren αποκάλυψε ότι χρειάστηκε να εφαρμόσει «ορισμένες τεχνικές αναβαθμίσεις» στην plug-in υβριδική Artura, αναζητώντας χρηματοδότηση μέσω της Mumtalakat Holding η οποία και κατέχει το 60% των μετοχών της βρετανικής φίρμας.

Προκειμένου να καταστεί εφικτή η ένεση ρευστότητας ύψους περίπου 100 εκ. στερλινών, η McLaren διέθεσε στο fund του Μπαχρέιν που αποτελεί και τον βασικό της μέτοχο, ορισμένα αυτοκίνητα από την ιστορική συλλογή της.

Αν και η McLaren δεν αποκαλύπτει ποια ιστορικά μοντέλα της πουλήθηκαν προκειμένου να υλοποιηθεί αυτή η ιδιότυπη συναλλαγή, σύμφωνα με την χρήση του 2021, η συλλογή της βρετανικής φίρμας περιελάμβανε 54 σπάνια μονοθέσια της F1 και supercar όπως η F1. Πάντως, όπως σημειώνεται βάσει των ίδιων ανακοινώσεων δεν είναι η πρώτη φορά που η McLaren διαθέτει ορισμένα ιστορικά αυτοκίνητα από τη συλλογή της.

«Βρισκόμαστε σε διαρκείς συνομιλίες με όλους τους μετόχους μας, σχετικά με την ανακεφαλαιοποίηση του ομίλου», δήλωσε στέλεχος της McLaren σχετικά με τις οικονομικές επιδιώξεις της βρετανικής φίρμας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν νέες πρωτοβουλίες και προτάσεις συνεργασίας για την McLaren.

Υπενθυμίζεται ότι η McLaren κατέγραψε ζημιές ύψους 203 εκ. στερλινών το εννιάμηνο μέχρι τον Σεπτέμβριο έναντι ζημιών 69 εκ. στερλινών το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Η ρευστότητα της βρετανικής φίρμας διαμορφώθηκε σε 87 εκ. στερλίνες βαίνοντας μειούμενη καθώς έως το Σεπτέμβριο του 2021, το αντίστοιχο μέγεθος ανερχόταν σε 171 εκ. στερλίνες.

Επίσης, η McLaren έχει αναζητήσει αρκετές φορές έκτακτη χρηματοδότηση τα τελευταία χρόνια, επιχειρώντας να υλοποιήσει το project της plug-in υβριδικής Artura που πλήττεται και από την δύσκολη συγκυρία που σχετίζεται με την κρίση των ημιαγωγών αλλά και την ραγδαία αύξηση του κόστους των πρώτων υλών.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι πριν μόλις λίγους μήνες, η McLaren απέσπασε από τους μετόχους της στους οποίους συγκαταλέγονται η Ares Management Corp. και το δημόσιο ταμείο επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας, χρηματοδότηση ύψους 125 εκ. στερλινών μέσω της αύξησης κεφαλαίου και την έκδοση προνομιακών μετοχών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!