Ιδέες για το Toyota C-HR του 2023 μέσω του bZ concept

Η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR θα έρθει την επόμενη χρονιά με σχεδίαση fastback και δυνατότητα επιλογής υβριδικών ή ηλεκτροκίνητων κινητήρων.

Ιδέες για το Toyota C-HR του 2023 μέσω του bZ concept

Η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR θα έρθει την επόμενη χρονιά με σχεδίαση fastback και δυνατότητα επιλογής υβριδικών ή ηλεκτροκίνητων κινητήρων.

Η πορεία της Toyota προς την ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται ακάθεκτη. Στη φετινή Εκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε ένα πρωτότυπο crossover με την αμιγώς ηλεκτρική ονομασία bZ. Με συγκρατημένες διαστάσεις του και στάση που θυμίζει coupe, το αυτοκίνητο της έκθεσης αποτελεί μια προεπισκόπηση του επόμενου SUV C-HR ενόψει του λανσαρίσματός του στο δεύτερο εξάμηνο του 2023, επιβεβαιώνοντας ότι θα προσφέρεται με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Το απερχόμενο C-HR είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Toyota και για να διατηρήσει την ευρεία απήχηση, η νέα έκδοση θα μπορούσε να λανσαριστεί με υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις παράλληλα με το bZ. Η αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική e-TNGA της Toyota είναι στενά συνδεδεμένη με την πλατφόρμα κινητήρων εσωτερικής καύσης TNGA, οπότε δεν αποκλείεται η ενσωμάτωση και των δύο τεχνολογιών.

Με τα ρηχά κρύσταλλα, το μυώδες πίσω μέρος και την καμπυλωτή γραμμή οροφής, το πρωτότυπο είναι σαφές ότι μοιάζει με το σημερινό C-HR, αν και με την εφαρμογή του τελευταίου σχεδιαστικού ήθους της Toyota. Στο εμπρός μέρος, τα φώτα πορείας σε σχήμα C συνδέονται με μια λεπτή λωρίδα LED σε όλο τον προφυλακτήρα, ενώ στο κάτω μέρος της η μάσκα είναι διάτρητη, επιτρέποντας την απαγωγή θερμότητας σε ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η γραμμή της οροφής κατεβαίνει χαμηλά και καταλήγει σε ένα τετραγωνισμένο πίσω μέρος, το οποίο διαθέτει μια μπάρα πίσω φώτων σε όλο το πλάτος και ένα κεντρικό φως φρένων σε στυλ πτερυγίου καρχαρία, με μια πιο καθαρή συνολική εμφάνιση από το απερχόμενο μοντέλο. Ωστόσο, το αυτοκίνητο παραγωγής δεν θα είναι τόσο εντυπωσιακό, όπως δείχνουν οι αποκλειστικές εικόνες μας που βασίζονται σε πρόσφατες καταθέσεις ευρεσιτεχνιών.

Με παραλληλόγραμμο τιμόνι και κυρτές οθόνες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το εσωτερικό του concept αποκαλύπτει λίγα πράγματα για το τελικό αυτοκίνητο, το οποίο θα μοιράζεται την ίδια τεχνολογία με το SUV bZ4X. Με δεδομένο το δραματικό στυλ αμαξώματος, δεν περιμένουμε το C-HR να είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο λόγω των διαστάσεων του, αλλά θα μπορούσε να παρουσιάσει μια βελτίωση σε σχέση με το πρωτότυπο.

Στα τέλη του περασμένου έτους, πηγές εντός της Toyota επιβεβαίωσαν ότι θα παρουσιαστεί μια νέα πλατφόρμα, με την ονομασία E3, η οποία θα αναμειγνύει στοιχεία από τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της αρχιτεκτονικής TNGA.

Το C-HR έχει ήδη επισημανθεί ως πιθανός υποψήφιος που θα χρησιμοποιεί αυτή την αρχιτεκτονική, η οποία έχει σχεδιαστεί για να δώσει στην Toyota την ευελιξία να προσφέρει υβριδικές, plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις μεμονωμένων μοντέλων, καθώς και να τα κατασκευάζει στις ίδιες γραμμές παραγωγής.

Οι περισσότερες πηγές αναφέρουν ότι η πλατφόρμα E3 δεν θα παρουσιαστεί πριν από τα μέσα της δεκαετίας, αλλά ίσως η Toyota θα μπορούσε να την χρησιμοποιήσει για να προσφέρει ένα νέο C-HR με διάφορα επίπεδα ηλεκτροκίνησης, καθώς και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα φέρει το σήμα bZ (Beyond Zero).

Ακόμα και αν η δεύτερη έκδοση C-HR διατηρήσει την τρέχουσα πλατφόρμα TNGA, αναμένονται σημαντικές αναθεωρήσεις στις μονάδες ισχύος με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς οι μηχανικοί προσαρμόζουν το μοντέλο στις τελευταίες εκδόσεις εξοπλισμού και λογισμικού. Το υπάρχον C-HR χρησιμοποιεί την τέταρτη γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης της Toyota, το οποίο έχει αντικατασταθεί από τη νέα τεχνολογία του πρόσφατα ανακοινωθέντος Prius.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!