Toyota bZ3: Ηλεκτροκίνησης συνέχεια

Η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε από την Κίνα το δεύτερο μέλος της ηλεκτρικής γκάμας της με την μορφή ενός ιδιαίτερα αεροδυναμικού τετράθυρου μοντέλου το οποίο αναμένεται και στην Ευρώπη από το 2024.

Toyota bZ3: Ηλεκτροκίνησης συνέχεια

Η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε από την Κίνα το δεύτερο μέλος της ηλεκτρικής γκάμας της με την μορφή ενός ιδιαίτερα αεροδυναμικού τετράθυρου μοντέλου το οποίο αναμένεται και στην Ευρώπη από το 2024.

Η Toyota αποκαλύπτει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα αποτελέσει μέρος της νεοσύστατης γκάμας των bZ και το οποίο θα ξεκινήσει την πορεία του από την κινεζική αγορά όπου πραγματοποίησε την επίσημη πρεμιέρα του.

Αποτελώντας προϊόν της συνεργασίας Toyota και BYD, το bZ3 όπως ονομάζεται ακολουθώντας τη συνήθη ονοματολογία των ηλεκτρικών Toyota υιοθετεί την μορφή ενός ιδιαίτερα αεροδυναμικού τετράθυρου μοντέλου με μήκος 4,725 μ. πλάτος 1,835 μ., ύψος 1,475 μ. και μεταξόνιο 2,88 μέτρων.

Πλην των σχεδιαστικών ομοιοτήτων που μπορεί κανείς να εντοπίσει με το bZ4X στην όψη του η οποία ενσωματώνει ανάλογης αισθητικής στοιχεία, αξίζει να σημειωθεί ότι ο αεροδυναμικός συντελεστής διαμορφώνεται σε μόλις 0.218 χάρη στην συνολική σχεδίαση της σιλουέτας του και την χάραξη της οροφής.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί μια κάθετου προσανατολισμού, μεγάλη οθόνη για το infotainment την οποία η Toyota ονομάζει Digital Island και, φιλοξενεί το σύνολο των λειτουργιών των περιφερειακών συστημάτων του αυτοκινήτου συμπεριλαμβανομένου του ανοίγματος της ηλεκτρικής θύρας στο πορτ μπαγκάζ.

Την εικόνα συμπληρώνει ένας πιο μίνιμαλ ψηφιακός πίνακας οργάνων και ένας διακόπτης στην κεντρική κονσόλα μέσω του οποίου είναι εφικτή η επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης.

Στην αθέατη πλευρά του βρίσκεται η πλατφόρμα e-TNGA η οποία φιλοξενεί και ήδη γνωστό bz4X η οποία στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενεί μπαταρία φωσφορικού σιδήρου-λιθίου με προέλευση την κινεζική BYD. Αν και προς το παρόν δεν ανακοινώνεται η χωρητικότητα της μπαταρίας, προσφέρει αυτονομία που φτάνει τα 600 χλμ. με βάσει το κινεζικό πρωτόκολλο έγκρισης τύπου των αυτοκινήτων. Να σημειωθεί ότι το bZ3 διαθέτει ένα βελτιωμένο σύστημα ψύξης, ελέγχου και διαχείρισης των μπαταριών.

Αν και η Toyota δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες για τα ηλεκτρικά μοτέρ, οι αρχικές πληροφορίες αναφέρουν ότι το bZ3 θα είναι διαθέσιμο σε εκδοχές ισχύος 180 ίππων και 240 ίππων, προσφέροντας μέγιστη ταχύτητα έως και 160 χλμ./ώρα.

Αν και προς το παρόν η Toyota δεν δίνει διευκρινίσεις για την έλευσή του στην Ευρώπη, σύμφωνα με πληροφορίες που είχαν δει το φως της δημοσιότητας τον περασμένο Σεπτέμβριο, το ηλεκτροκίνητο sedan θα πρέπει να αναμένεται και στη γηραιά ήπειρο από το 2024. Εξάλλου η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει από πέρυσι μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων στα οποία θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ένα compact μοντέλο, μεσαία crossover και τετράθυρο μοντέλο, MPV, ένα μεσαίο και ένα μεγάλο SUV.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!