Το Mitsubishi ASX επιστρέφει με γαλλική αύρα

To μικρό crossover της ιαπωνικής φίρμας θα υποδεχτεί μετά από 12 χρόνια τη δεύτερη γενιά του η οποία θα εκμεταλλευτεί τη συνεργασία με τη Renault

Το Mitsubishi ASX επιστρέφει με γαλλική αύρα

To μικρό crossover της ιαπωνικής φίρμας θα υποδεχτεί μετά από 12 χρόνια τη δεύτερη γενιά του η οποία θα εκμεταλλευτεί τη συνεργασία με τη Renault

Στις αρχές της χρονιάς, η Mitsubishi έδωσε τις πρώτες συστάσεις για την νέα γενιά του ASX το οποίο πλέον, μετά από μια μακροσκελή εκστρατεία teaser βρίσκεται στην τελική ευθεία, καθώς η πρεμιέρα του έχει προγραμματιστεί για αύριο, 21 Σεπτεμβρίου, με την προοπτική να διατεθεί στην Ευρώπη, από τις αρχές του 2023.

Να σημειωθεί ότι θα πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο καθώς από το status της νέας γενιάς, αναμένεται να έχει ελάχιστα έως καθόλου κοινά στοιχεία με το μοντέλο που γνωρίσαμε στο παρελθόν ως ASX μιας και η νέα ενσάρκωσή του έχει την ίδια τεχνολογική αφετηρία με το Renault Captur στο πλαίσιο των συνεργειών της συμμαχίας ανάμεσα σε RenaultNissanMitsubishi.

Υπό αυτό το σκεπτικό εξάλλου, το νέο ASX θα κατασκευάζεται στις ίδιες γραμμές με το γαλλικό μοντέλο και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Renault στο Valladolid της Ισπανίας.

Αυτό που επίσης μπορεί να συμπεράνει κανείς από τα σκοτεινά σκίτσα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι ότι το ιαπωνικό μοντέλο θα περιορίσει στο ελάχιστο τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το μοντέλο όπου βασίζεται, οι οποίες θα επικεντρωθούν στην όψη του και σε κάποιες λεπτομέρειες προκειμένου να διατηρηθούν όσο το δυνατόν χαμηλότερα τα σχετικά κόστη.

Τη βασική έκδοση αναμένεται να εξοπλίζει ένα τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1,0 λίτρου με ισχύ 91 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο θα μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Ψηλότερα στην γκάμα θα βρεθεί ένας κινητήρας 1,4 λίτρων με ισχύ 140 ή 160 ίππων ο οποίος θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Την γκάμα θα συμπληρώσει μια υβριδική έκδοση η οποία θα συνδυάζει turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 143 ίππων. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία plugin υβριδικής έκδοσης η οποία θα επωφελείται από τον παραπάνω κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία 10,5 kWh και συνδυαστική ισχύ 163 ίππων.

Το ASX δεν θα είναι το μοναδικό μοντέλο της Mitsubishi που θα επιστρέψει αξιοποιώντας τη συνεργασία με τη Renault καθώς κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί στο μέλλον και με το Colt το οποίο θα αντλήσει την τεχνολογία του από το οπλοστάσιο του Clio.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!