Νέος αγωνιστικότερος… παλμός για το Toyota GR Yaris

Η σπορ έκδοση του Yaris προδιαγράφεται ακόμα πιο ακραία στο μέλλον, καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Gazoo Racing πρόκειται να προσθέσει στις επιλογές της μια νέα παραλλαγή με ακόμα περισσότερη ισχύ και αγωνιστικές προδιαγραφές.

Νέος αγωνιστικότερος… παλμός για το Toyota GR Yaris

Η σπορ έκδοση του Yaris προδιαγράφεται ακόμα πιο ακραία στο μέλλον, καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Gazoo Racing πρόκειται να προσθέσει στις επιλογές της μια νέα παραλλαγή με ακόμα περισσότερη ισχύ και αγωνιστικές προδιαγραφές.

Το GR Yaris αποτελεί αναμφισβήτητα από πιο συναρπαστικά προϊόντα της Toyota και όχι μόνο, καθώς προσγειώθηκε ως κεραυνός εν αιθρία στην ευρύτερη κατηγορία των hot-hatch συνδυάζοντας την supermini υπόστασή του με μια σειρά χαρακτηριστικών σμιλεμένων από τα πεδία των χωμάτινων και μη ράλλυ.

Όπως όλα δείχνουν η συμπυκνωμένη σπορ υπόσταση του επίμαχου μοντέλου θα γίνει ακόμα συναρπαστικότερη στο κοντινό μέλλον καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Gazoo Racing, Naoyuki Sakamoto, σύντομα το GR Yaris θα υποδεχτεί στην γκάμα του τον κινητήρα που εφοδιάζει την GR Corolla Morizo Edition καθώς και ανάλογες αναβαθμίσεις.

Ειδικότερα ο επίμαχος κινητήρας, ο γνώριμος τρικύλινδρος turbo του 1,6 λίτρου αποδίδει στην περίπτωση της GR Corolla Morizo Edition, 304 ίππους και 400 Nm ροπής, ισχύς που αναμένεται να “μεταφερθεί” και στην περίπτωση της νέας έκδοσης του GR Yaris.

O κινητήρας αναμένεται να συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που αναλαμβάνει να μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και διαθέτει πιο κοντή κλιμάκωση.

Για την μεγιστοποίηση των επιδόσεων του κινητήρα, η νέα έκδοση του GR Yaris αναμένεται να υιοθετήσει και ανάλογα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις, απεμπολώντας τα δύο πίσω καθίσματα αλλά και το σύστημα διζωνικού κλιματισμού υιοθετώντας ένα σύστημα μίας ζώνης για λόγους που έχουν να κάνουν με την  μείωση του βάρους. Σημειώνεται ότι στην περίπτωση της Corolla τα οφέλη διαμορφώνονται σε 48 κιλά από τις αντίστοιχες παρεμβάσεις.

Πλην της νέας έκδοσης με την αυξημένη ισχύ, κατά δήλωση του στελέχους της Gazoo Racing, το GR Yaris αναμένεται να αποκτήσει σύντομα πρόσβαση και σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με ενσωματωμένο μετατροπέα ροπής το οποίο θα επιτρέπει και χειροκίνητες αλλαγές μέσω paddles στο τιμόνι.

Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης των παραπάνω, ωστόσο με δεδομένες τις συνήθειες της Toyota θα πρέπει να περιμένουμε περίπου ένα χρόνο ακόμα πριν μετουσιωθούν σε πράξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!