Ρεκόρ μεριδίου στην Ευρώπη σημείωσε η Toyota το 2021

Για πρώτη φορά η ιαπωνική μάρκα ανέβηκε στη δεύτερη θέση των πωλήσεων στη Γηραιά Ήπειρο

Ρεκόρ μεριδίου στην Ευρώπη σημείωσε η Toyota το 2021

Για πρώτη φορά η ιαπωνική μάρκα ανέβηκε στη δεύτερη θέση των πωλήσεων στη Γηραιά Ήπειρο

Η υψηλή ζήτηση για τα μοντέλα χαμηλών ρύπων των Toyota και Lexus από τους κατοίκους της Ευρώπης, είχε ως αποτέλεσμα η Toyota Motor Europe (ΤΜΕ) να επιτύχει το υψηλότερο μερίδιο στην ιστορία της. Οι πωλήσεις των Toyota και Lexus κατά το 2021 ανήλθαν σε 1.076.300 μονάδες, αυξημένες κατά 8% σε σχέση με το 2020, πολύ πάνω από την πορεία της ευρωπαϊκής αγοράς.

Φυσιολογικά λοιπόν, το συνολικό μερίδιο αγοράς της TME αυξήθηκε κατά 0,4 μονάδες, φτάνοντας στο 6,4%, ποσοστό που αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών για την εταιρεία. Ειδική η Toyota, βρέθηκε πρώτη φορά στη 2η θέση των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας οφείλεται στην υψηλή ζήτηση της σειράς αυτοκινήτων χαμηλών εκπομπών CO2, η οποία περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, plug-in υβριδικών και υβριδικών οχημάτων. Οι 623.777 πωλήσεις υβριδικών οχημάτων της Toyota είναι αυξημένες κατά 19% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και αντιπροσωπεύουν το 58% του συνολικού μεριδίου και το 70% στη Δυτική Ευρώπη.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, τόσο η Toyota όσο και η Lexus παρουσίασαν πολλά νέα εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα αποτελέσουν τη βάση της στρατηγικής για ανθρακική ουδετερότητα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρεία θα διαθέτει 30 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, όλων των κατηγοριών, έως το 2030. Μέχρι τότε, η Toyota στοχεύει να έχει ένα μερίδιο τουλάχιστον 50% οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων στη Δυτική Ευρώπη, ενώ η Lexus στοχεύει στο 100% κατά την ίδια περίοδο. Μέχρι το 2025 η TME θα προσφέρει 10 μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων και μέχρι το 2035 θα είναι έτοιμη για 100% μείωση του CO2 σε όλα τα νέα οχήματα της, στην Ευρώπη.

Η Toyota αύξησε το μερίδιό της στην κύρια αγορά κατά 0,6 μονάδες, φτάνοντας στο 6,3% το 2021, ενώ ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 9% σε 1.003.859 μονάδες. Τα best sellers της μάρκας, τα Corolla, Yaris και RAV4 αντιπροσωπεύουν το 55% του συνολικού όγκου πωλήσεων και τα υβριδικά το 58% του συνόλου και το 69% των πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη.

Στα βασικά νέα λανσαρίσματά της, συμπεριλαμβάνεται το ολοκαίνουργιο compact SUV Yaris Cross (διαβάστε ΕΔΩ την αναλυτική δοκιμή του). Τον Απρίλιο του 2021, ανακοινώθηκε η νέα υπο-μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία «bZ», που χρησιμοποιεί την αποκλειστική πλατφόρμα eTNGA και ακολούθησε η ευρωπαϊκή πρεμιέρα του bZ4X SUV τον Δεκέμβριο του 2021.

To 2021 η Toyota ανέβηκε στην κορυφή των πωλήσεων στις ΗΠΑ, με την General Motors να πέφτει για πρώτη φορά από το 1931.

Η Lexus αύξησε τον όγκο πωλήσεων κατά +2% σε ετήσια βάση και πέτυχε μερίδιο 2,3% στην premium κατηγορία. Τα best sellers της μάρκας, UX, NX και RX αντιπροσωπεύουν το 81% του συνολικού όγκου, ενώ τα υβριδικά οχήματα αντιπροσωπεύουν το 61% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη και το 90% στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη.

Το 4ο τρίμηνο του 2021 η Lexus παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του NX, που είναι το πρώτο plug-in όχημα της. Η μάρκα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα eTNGA, το RZ 450e, θα παρουσιαστεί το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η Lexus σχεδιάζει το λανσάρισμα 20 νέων μοντέλων έως το 2025 που σχεδόν θα διπλασιάσουν τον όγκο πωλήσεών της, στις 130.000 οχήματα, στην Ευρώπη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!