Το Nissan GT-R50 Italdesign είναι το ειδικό μοντέλο που προέκυψε μέσα από τη συνεργασία της των δύο εταιρειών για τον εορτασμό των 50 ετών τους. Στην πράξη το GT-R50 Italdesign σχεδιάζεται και συναρμολογείται στο Moncalieri της Ιταλίας αποκλειστικά από την ιταλική εταιρεία. Σήμερα, μετά από αρκετό καιρό δουλειάς, έφτασε η ώρα για την παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους, ανά τον κόσμο.
Όλα ξεκίνησαν λίγα χρόνια πριν, όταν η Nissan συνεργάστηκε με την Italdesign για να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή έκδοση του GT-R βασισμένη στο GT-R Nismo. Την αφορμή έδωσε ο εορτασμός των 50 ετών του GT-R το 2019 και της Italdesign το 2018. Αρχικά ήρθε η δημιουργία ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου, από τις δύο εταιρείες και η αποδοχή του κόσμου που ήταν μεγάλη, τους οδήγησε στη δημιουργία ενός μοντέλου παραγωγής, φυσικά σε περιορισμένες μονάδες των μόλις 50.
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι προϊόν χειροποίητης δουλειάς από τους τεχνικούς της Italdesign στο Τορίνο της Ιταλίας και είναι κατασκευασμένα κατά παραγγελία των απαιτήσεων των πελατών της, καθώς οι τελευταίοι επέλεξαν να τα εξατομικεύσουν με ειδικούς συνδυασμούς χρωμάτων. Ένα από αυτά τα πρώτα αυτοκίνητα, είναι εμπνευσμένο από το διάσημο εκθεσιακό GT-R του 1972. Η ομάδα της Italdesign εργάστηκε σκληρά για να σχεδιάσει την εμφάνιση και το χρώμα του τιμώμενου μοντέλου, δημιουργώντας την απόχρωση Verde Kenmeri για αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Επιπλέον, δύο ιδιοκτήτες άντλησαν έμπνευση από το πρωτότυπο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα, κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, το 2018. Παρά το γεγονός ότι κάθε αυτοκίνητο διαθέτει ειδικά κατασκευασμένα γραφικά, όλα διαθέτουν τον συνδυασμό χρωμάτων Liquid Kinetic Grey/Energic Sigma Gold.
Η NISMO συνεργάστηκε με το Nissan Technical Center (NTC) για τη δημιουργία του κινητήρα και προκειμένου να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και ακολουθεί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων που απαιτούνται. Ο κινητήρας VR38 που χρησιμοποιείται το NISSAN GT-R NISMO GT3 προδιαγραφών FIA GT3, δανείζει την τεχνολογία του σε αυτόν που εφοδιάζει το GT-R50 Italdesign. Περίπου το 12% των εξαρτημάτων του κινητήρα αναπτύχθηκε εκ νέου, συμπεριλαμβανομένου του στροβιλοσυμπιεστή, των εμβόλων, των μπιελών , του στροφαλοφόρου άξονα, των μπεκ ψεκασμού καυσίμου, των εκκεντροφόρων και του καταλύτη. Ειδικά εξελιγμένο είναι το κιβώτιο προκειμένου να αντέχει τη θηριώδη ροπή των 780 Nm.