To Audi Q2 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2016, ως ένα από τα πιο οικονομικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
Kαθώς όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να μεταβούν στην ηλεκτρική εποχή, τα μικρά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα γίνονται όσο και πιο δημοφιλή.
Το Q2 e-tron (όπως πιθανότατα θα αποκαλείται η επόμενη γενιά του μοντέλου) σκοπεύει να γίνει μια premium πρόταση στα αμιγώς ηλεκτρικά B-SUV – με ανταγωνιστές όπως το Volvo EX30 και την Alfa Romeo Junior.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, μίλησε στο Auto Express σχετικά με το νέο μοντέλο αλλά και για την πορεία της Audi στις μικρές κατηγορίες: «Δεν θα βγούμε από αυτές τις κατηγορίες – θα τερματίσουμε την παραγωγή των A1 και Q2 και δεν θα υπάρξει διάδοχος του A1, αλλά θα δούμε ένα αυτοκίνητο που θα μπει στην παραγωγή το επόμενο έτος και θα είναι το εισαγωγικό μας αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο».
Το νέο Q2 e-tron πιθανότατα θα αποκαλυφθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2026 και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2027. Αν όμως ισχύσει αυτό το χρονοδιάγραμμα, το μοντέλο δε θα αξιοποιήσει την νέα Scalable Systems Platform (SSP) που ετοιμάζει ο Όμιλος Volkswagen, αλλά θα χρησιμοποιήσει την ίδια πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive) που συναντάμε σε μοντέλα του Ομίλου όπως το Skoda Elroq και το μεγαλύτερο Q4 e-tron. Αυτό σημαίνει πως η Audi θα αποχαιρετήσει τα θερμικά κινητήρια σύνολα, είτε αμιγώς βενζινοκίνητα είτε υβριδικά.
Δεν υπάρχει καμία επίσημη φωτογραφία που να μας δείχνει τον σχεδιασμό του νέου Q2 e-tron. Υποθέτουμε πως θα βασιστεί στην ίδια σχεδιαστική γλώσσα με τα μεγαλύτερα μοντέλα της Audi, όμως δεν ξέρουμε πώς αυτή θα μεταφραστεί σε B-SUV αμάξωμα.
Τα κινητήρια σύνολα παραμένουν επίσης άγνωστα. Αν όμως δούμε άλλα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen, όπως το Skoda Elroq, είναι πιθανό να διαθέτει ηλεκτροκινητήρες 204 και 286 ίππων, με μπαταρίες χωρητικότητας έως και 85 kWh.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS