Volkswagen T-Roc: Το τελευταίο ίσως βενζινοκίνητο μοντέλο της μάρκας

Η επόμενη γενιά του T-Roc, που εντοπίστηκε σε δοκιμές, φαίνεται ότι θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο της Volkswagen που θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρα στην Ευρώπη.

Volkswagen T-Roc: Το τελευταίο ίσως βενζινοκίνητο μοντέλο της μάρκας

Η επόμενη γενιά του T-Roc, που εντοπίστηκε σε δοκιμές, φαίνεται ότι θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο της Volkswagen που θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρα στην Ευρώπη.

Το Volkswagen T-Roc είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της αρκετά εκτεταμένης γκάμας της Volkswagen, παρότι έχει κλείσει επτά χρόνια ζωής. Μια ολοκαίνουργια δεύτερη γενιά του μοντέλου καταφθάνει σύντομα και την εντοπίσαμε να δοκιμάζεται σε μορφή πρωτοτύπου.

Αυτή είναι η πρώτη μας ματιά στο επόμενο Volkswagen T-Roc. Καθώς βρίσκεται ακόμα στην αρχική φάση εξέλιξης, δεν προδίδονται πολλά από άποψη εμφάνισης. Το αυτοκίνητο δοκιμών φορά το αμάξωμα του σημερινού μοντέλου, αν και το εμπρός μέρος έχει σαφώς αναδιαμορφωθεί κάτω από το καμουφλάζ, χωρίς άνω εισαγωγές αέρα στη μάσκα.

Δεδομένης της δημοτικότητας του T-Roc, αναμένεται ότι θα διατηρήσει ένα παρόμοιο στυλ αμαξώματος με το απερχόμενο μοντέλο: ένα μικρό στενόμακρο SUV και τονισμένη γραμμή οροφής. Το υφιστάμενο μοντέλο δέχτηκε facelift μόλις πέρυσι, οπότε δεν περιμένουμε την πλήρη παρουσίαση του νέου T-Roc πριν από το 2025.

Η δεύτερη γενιά του T-Roc θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της Volkswagen που θα λανσαριστεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων Euro 7 σημαίνει ότι η εξέλιξη ενός νέου κινητήρα για να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες, που θα εφαρμοστούν από το 2025, είναι πολύ δαπανηρή ακόμη και για τη Volkswagen, οπότε το νέο αυτοκίνητο θα πρέπει να φτάσει με συστήματα κίνησης που βλέπουμε στα υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας.

Η παλιά πλατφόρμα MQB της Volkswagen χρησιμοποιείται για το υφιστάμενο T-Roc, η ίδια στην οποία βασίστηκε το Golf προηγούμενης γενιάς. Το νέο T-Roc θα πρέπει να λάβει μια εξέλιξη της πλατφόρμας, την MQB evo, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να λάβει παρόμοια συστήματα κίνησης με το ανανεωμένο Golf.

Αναμένεται να δούμε έναν ήπια υβριδικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, αλλά ενδεχομένως και ενός plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης. Στο ανανεωμένο Golf, το νέο σύστημα PHEV προσδίδει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χλμ. και το αντίστοιχου μεγέθους T-Roc θα πρέπει να πετύχει αντίστοιχες τιμές. Η επιστροφή μιας hot έκδοσης R θα μπορούσε επίσης να είναι πιθανή, δεδομένου ότι το ανανεωμένο Golf θα αποκτήσει ένα μοντέλο R προς το τέλος της χρονιάς.

Το εσωτερικό του επόμενου T-Roc θα καταφθάσει μετά την… αναστροφή της Volkswagen όσον αφορά τα κουμπιά αφής. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει επιστροφή σε μια διάταξη ταμπλό με φυσικά χειριστήρια, αφαιρώντας τεχνολογία όπως τα αμφιλεγόμενα slider αφής της γερμανικής εταιρείας.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!