Aπό το λανσάρισμά της στην Ελλάδα το 2018, η DS Automobiles εισήγαγε νέες «τεχνολογίες εμβύθισης» (immersive technologies) με σκοπό την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των υποψηφίων πελατών της, όπως το “DS Virtual Vision” τον διαμορφωτή Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο κατάστημα DS Store Athens.
Η premium Μάρκα του Ομίλου Stellantis, συνεχίζει με την χρήση και της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) στην αποκλειστική υπηρεσία “DS Augmented Reality Experience”, μια επαναστατική τεχνολογική εφαρμογή και ταυτόχρονα χρήσιμη στην υπηρεσία του υποψήφιου πελάτη.
Η νέα πρωτοποριακή εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας “DS Augmented Reality Experience”, φέρνει τον υποψήφιο αγοραστή μέσω της οθόνης του smartphone, ένα βήμα πιο κοντά στην απόκτηση του αγαπημένου του DS, καθώς με τη διαδραστική αυτή εφαρμογή μπορεί και συνδυάζει την εικόνα του αυτοκινήτου σε συνθήκες πραγματικού περιβάλλοντος. Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να ανακαλύψουν το αυτοκίνητο της προτίμησής τους, το εσωτερικό του, αλλά και κάθε λεπτομέρεια που τους ενδιαφέρει, και φυσικά να το προβάλουν στον χώρο τους (π.χ. parking) από την άνεση του σπιτιού τους.
Στη DS Automobiles είναι πάγια η διάθεση της προσφοράς όλων των κορυφαίων τεχνολογιών, τόσο εντός του αυτοκινήτου που κάνουν τις μετακινήσεις πιο ασφαλείς και ξεχωριστές, όσο και εκτός αυτού που έρχονται συμπληρωματικά να ισχύσουν την εμπειρία και να την κάνουν ξεχωριστή.
Με το “σκανάρισμα” ενός QR Code από smartphone (iOS ή Android) μπορούν όλοι να πάρουν μια γεύση από το προηγμένης τεχνολογίας περιβάλλον που διαμορφώνει το νέο DS 4 για τον οδηγό και τους επιβάτες του. Ένα περιβάλλον που όμοιό του δεν υπάρχει στην κατηγορία των premium μοντέλων και όχι μόνο, κάνοντας το νέο DS 4 να ξεχωρίζει με την ανωτερότητά του και σε επίπεδο εφαρμοσμένης τεχνολογίας.
Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας αυτής, το πιο Όμορφο Αυτοκίνητο του 2022, έτσι όπως ανακηρύχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό “Festival Automobile International”, είναι πλέον και αυτό με την πιο προηγμένη τεχνολογία ανάμεσα στις premium προτάσεις της κατηγορίας.
Η “DS Augmented Reality Experience” αποτελεί ακόμη μία διαφορετική εμπειρία επαφής με τη Μάρκα και έναν ακόμη άξονα της αναπτυσσόμενης “σουίτας” ψηφιακών εργαλείων και immersive τεχνολογιών, που μαζί με τα “DS Online Store”, “DS Live Showroom” και “DS Virtual Vision (εικονικός διαμορφωτής)” που βρίσκεται στον εκθεσιακό “Boutique” χώρο του καταστήματος DS Store Athens, προσφέρει σε κάθε πελάτη DS ένα μοναδικό “ταξίδι εμπειριών” που ανταποκρίνεται στις προσωπικές του ανάγκες.