Ανάκληση Citroen C4, DS4 και DS5 για αντικατάσταση αερόσακου οδηγού

Το Citroen C4, καθώς και δύο μοντέλα της DS Automobiles, ανακαλούνται λόγω προβλήματος στον αερόσακο οδηγού.

Ανάκληση Citroen C4, DS4 και DS5 για αντικατάσταση αερόσακου οδηγού

Το Citroen C4, καθώς και δύο μοντέλα της DS Automobiles, ανακαλούνται λόγω προβλήματος στον αερόσακο οδηγού.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Citroen προχωράει σε ανάκληση του C4 (Β7), C4 (2ης γενιάς), C4 Lounge (B73)/DS4 (1ης γενιάς) και DS5, ύστερα από την πανευρωπαϊκή ανάκληση της μάρκας για τον αερόσακο Takata.

Διαβάστε παρακάτω την πλήρη ανακοίνωση: «H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια των ανωτέρω οχημάτων εταιρεία, STELLANTIS σε συνεργασία με την εταιρεία AIGLON ABEE, Επίσημο Εισαγωγέα των οχημάτων Citroen και DS στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης ασφάλειας για την αντικατάσταση του αερόσακου οδηγού, με οδηγία για παύση οδήγησης (stop-drive).

Η ανάκληση ασφαλείας περιλαμβάνει συνολικά 2.282 επηρεαζόμενα οχήματα, τα οποία έχουν διατεθεί στην ελληνική αγορά από τον Επίσημο Εισαγωγέα καθώς και ίδια οχήματα τα οποία έχουν εισαχθεί από τρίτους στην Ελλάδα. Η παραγωγή αυτών των οχημάτων είναι με ημερομηνία παραγωγής 2009 ως και 2017 και ειδικότερα Citroen τύπου C4 (Β7), C4 (2ης γενιάς), C4 Lounge (B73), DS4 (1ης γενιάς), DS5. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το υλικό μη αποξηραμένο PSAN (νιτρικό αμμώνιο σε σταθεροποιημένη φάση) που χρησιμοποιείται ως προωθητικό στοιχείο ενδέχεται να υποστεί αλλοίωση με την πάροδο του χρόνου και την έκθεση σε πολύ υψηλές θερμοκρασίας και υγρασία. Αυτό, κατά την ενεργοποίηση του αερόσακου σε περίπτωση σύγκρουσης, ενδέχεται να προκαλέσει την παραγωγή αερίου ταχύτερα από το προβλεπόμενο. Μια τέτοια ανάπτυξη, δυνητικά υψηλότερης ενέργειας, είναι πιθανό να προκαλέσει απόσπαση μεταλλικών θραυσμάτων από το εκρηγνυόμενο στοιχείο διόγκωσης, που δύναται να εκτοξευθούν προς την κατεύθυνση του οδηγού ή/και των επιβατών του οχήματος και να προκαλέσουν σοβαρό τραυματισμό ή, στη χειρότερη περίπτωση, θάνατο. Ως εκ τούτου κρίνονται σκόπιμες και απαραίτητες ενέργειες ήτοι αντικατάσταση αερόσακων οδηγού.

Οι κάτοχοι των εμπλεκομένων οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να σταματήσουν αμέσως να οδηγούν και να ακινητοποιήσουν το όχημά τους και ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, να προσέλθουν στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Citroen και DS ανά την Ελλάδα, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να αντικατασταθεί ο αερόσακος οδηγού.

Το εργοστάσιο STELLANTIS συστήνει ρητά την μη χρήση των επηρεαζόμενων οχημάτων μέχρι την τελική επισκευή με οδηγία για παύση οδήγησης (stop-drive). Δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια του STELLANTIS Group να απαγορεύσει στους πελάτες του να χρησιμοποιούν τα οχήματά τους. Η AIGLON ABEE, συνιστά ανεπιφύλακτα στους ιδιοκτήτες/κατόχους των επηρεαζόμενων οχημάτων όπως άμεσα επικοινωνήσουν και επισκεφτούν το επίσημο δίκτυό της.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τα Δίκτυα των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων ή/και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Citroen (www.citroen.gr) και DS (www.dsautomobiles.gr), όπως επίσης και με τα Τηλεφωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας Citroen στο τηλέφωνο 21067000150, της εταιρίας DS στο τηλέφωνο 210 67000450, σε ώρες λειτουργίας 09.00 – 17.00 καθημερινά ή/και αντίστοιχα στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: customercare@citroen.gr και customercare@dsautomobiles.gr.

Επισημαίνεται τέλος ότι περισσότερες πληροφορίες για το καταναλωτικό κοινό διατίθενται στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Citroen https://www.citroen.gr/maintain/recall-campaigns.html και της DS https://www.dsautomobiles.gr/owners/my-ds/recall campaigns.html, τόσο για την εν λόγω ανάκληση οχημάτων όσο και για λοιπές ανακλήσεις ασφαλείας που αφορούν σε οχήματα Citroen και DS».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!