Citroen – DS: Νέα επέκταση της έκτακτης ανάκλησης στην Ευρώπη για τους αερόσακους Takata

Οι επικίνδυνοι αερόσακοι της Takata πιθανώς να βρίσκονται σε άλλα 10.000 μοντέλα της Citroen και της DS, με την εταιρεία να ζητά από τους ιδιοκτήτες τους να σταματήσουν άμεσα να τα οδηγούν.

Citroen – DS: Νέα επέκταση της έκτακτης ανάκλησης στην Ευρώπη για τους αερόσακους Takata

Οι επικίνδυνοι αερόσακοι της Takata πιθανώς να βρίσκονται σε άλλα 10.000 μοντέλα της Citroen και της DS, με την εταιρεία να ζητά από τους ιδιοκτήτες τους να σταματήσουν άμεσα να τα οδηγούν.

H Stellantis προχωρά σε νέα επέκταση του προγράμματος ανάκλησης σε 10.000 αυτοκίνητα μάρκας Citroen και DS στην Ευρώπη, ζητώντας από τους ιδιοκτήτες τους να σταματήσουν άμεσα να τα οδηγούν.

Τον Ιούνιο, η γαλλική εταιρεία εξέδωσε ειδοποίηση ανάκλησης σχετικά με ελαττωματικούς αερόσακους που θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνοι για τους επιβάτες.

Η αρχική ανάκληση αφορούσε κυρίως τα Citroen C3 και DS3, όμως τον Αύγουστο επεκτάθηκε στα μοντέλα C4 (2010-2011), DS 4 (2010-2011) και DS 5 (2010-2013) – με 9.968 αυτοκίνητα να δέχονται την εντολή επισκευής. Τώρα, ο κατάλογος διευρύνεται περαιτέρω με επιπλέον μοντέλα:

  • Citroen C4 (2010–2013),
  • Citroen DS 4 (2010–2013),
  • Citroen DS 5 (2010–2015),
  • Citroen C-Zero (2010–2017),
  • DS 4 (2010–2017) και
  • DS 5 (2010–2018).

Ο συνολικός αριθμός των αυτοκινήτων που υπόκεινται στην ανάκληση ξεπερνά πλέον τις 140.000. Όλα πιθανολογείται ότι περιέχουν ελαττωματικούς αερόσακους της Takata.

Υπάρχει ενδεχόμενο ένας ελαττωματικός αερόσακος να οδήγησε πρόσφατα στο θάνατο μιας γυναίκας στο Reims της Γαλλίας, η οποία οδηγούσε ένα C3 του 2014 και προσπάθησε να αποφύγει τη σύγκρουση με ένα φορτηγό. Η γεννήτρια αερίου νιτρικού αμμωνίου του αερόσακου διερράγη, με αποτέλεσμα θραύσματα μετάλλου να γεμίσουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Το γαλλικό Υπουργείο Μεταφορών διέταξε τη Citroen να προβεί σε ανάκληση και η Stellantis εκδίδει εντολή να σταματήσει η χρήση των συγκεκριμένων μοντέλων στην Ευρώπη, προκειμένου να αποφευχθούν επιπρόσθετοι τραυματισμοί ή ακόμα και απώλειες.

Κάθε εργασία που σχετίζεται με την ανάκληση θα καλύπτεται από την Stellantis, ενώ χρειάζεται περίπου μισή ημέρα για να ολοκληρωθεί η αντικατάσταση του αερόσακου σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Citroen.

Μέχρι αυτή τη στιγμή, συνολικά πάνω από 70.000 αυτοκίνητα έχουν περάσει από τις αντιπροσωπείες της Citroen και έχουν πραγματοποιήσει αντικατάσταση των αερόσακων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!